וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: מארסיי הושפלה על ידי אנדרזיו, פריס סן ז'רמן עבדה קשה

סטיב מנדנדה שוב טעה בשער ורודי גרסיה בצרות אחרי הפסד 2:0 לקבוצה מהליגה הרביעית. מחזיקת הגביע סבלה לא מעט עד שהביסה 0:4 את פונטיבי, קבוצה מהליגה השישית הדיחה את גאזלק מהליגה השנייה

רויטרס

הפתעה גדולה נוספת נרשמה היום (ראשון) בסיבוב התשיעי של הגביע הצרפתי, כאשר מארסיי הגדולה, מי שזכתה 10 פעמים בגביע, הושפלה בהפסד 2:0 לאנדרזיו מהליגה הרביעית. אובדן התואר הזה, בנוסף לאכזבה בליגה ואחרי ההדחה המבזה בשלב הבתים של הליגה האירופית עם נקודה אחת בלבד, מערער מאוד את מעמדו של המאמן רודי גרסיה וגם של הקפטן סטיב מנדנדה. השוער שחוטף ביקורות רבות מתחילת העונה, ספג שער מביך בדקה ה-17 מבריאן אנגוואביז'ה ונכנע בדקה ה-82 למחליף פלוריאן מילה. וכל זה קרה למארסיי עם ההרכב החזק ביותר, כולל פלוריאן תובאן ודימיטרי פאייה.

פריס סן ז'רמן, האלופה ומחזיקת הגביע, הביסה 0:4 את פונטיבי הקטנטנה מהליגה החמישית. למרות התוצאה, זה לא היה קל, שכן עד לדקה ה-70 אחת הקבוצות החזקות באירופה אפילו לא מצאה את הרשת. היא הוליכה משער עצמי של סילבן ז'ול בדקה ה-24, לפני שניימאר הרגיע עם השני בדקה ה-70. קיליאן אמבפה דייק מהנקודה הלבנה בחלוף שבע דקות ויוליאן דראקסלר חתם בדקה ה-87.

מונאקו גירדה 0:1 קטן בחוץ על קאנה רוסיון מהליגה החמישית, ששיחקה החל מהדקה ה-18 ב-10 שחקנים. הבלם החדש נאלדו ערך בכורה, רוני לופס חזר מפציעה ארוכה אחרי כמעט חצי שנה בחוץ ושיחק 24 דקות כמחליף, ועל שער הניצחון היה חתום מוסא סילה הצעיר בדקה השנייה.

סטיב מנדנדה שוער מארסיי. AP
ביקורת גדולה נגדו במארסיי. סטיב מנדנדה/AP

משחקים נוספים

ראן - ברסט (ליגה 2) 4:5 בפנדלים (2:2 ב-120 דקות)

ריימס - לאנס (ליגה 2) 0:2

בורדו - לה האבר (ליגה 2) 1:0

אולימפיק שטרסבורג (ליגה 6) - סנט אטיין 6:0

טולוז - ניס 1:4

נואזי לה גראן (ליגה 6) - גאזלק אז'קסיו (ליגה 2) 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully