וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: אנז'ה הפסידה לקבוצת חובבים, מונפלייה ליריבה מהליגה השלישית

הפתעות בצרפת: וירי שאטיון מהליגה השישית הדהימה עם 0:1 על אנז'ה, המדורגת רביעית בליג 1 הפסידה 1:0 לסנואה. ליון עלתה לשלב הבא

רויטרס

הסיבוב התשיעי בגביע הצרפתי, בו נכנסות לפעולה גם קבוצות הליגה הבכירה, מספק כמיטב המסורת הפתעות למכביר. מונפלייה המדורגת רביעית בליג 1 כבר הודחה, וכמוה גם נים ואנז'ה שהגדילה לעשות עם הפסד לקבוצת חובבים.

אנטאנט סנואה, המדורגת 15 בליגה השלישית, הדהימה את מונפלייה עם 0:1 ביתי משער של מתיו גראן בדקה השלישית של תוספת הזמן. אנדי דלור וחבריו בהתקפת מונפלייה הרבו להחמיץ, ולבסוף נענשו רגע לפני ההארכה. מישל דר זקריאן, שהציב את הגביע כמטרה אחרי חצי העונה המוצלחת בליגה, נותר מאוכזב.

ליון דושר, המדורגת חמישית בליגה השלישית, עשתה את זה בצורה קלה יותר מול יריבה מהליגה הבכירה עם 0:3 ביתי. ג'קסון מנדס (13), פרנק ז'וליאן (80) ומתיו אזיקיאן (88) שלחו הביתה את המדורגת 11 בליגה הבכירה, שסופרת ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות.

על ההפתעה הגדולה ביותר עד כה חתומה וירי שאטיון, קבוצת חובבים מהליגה השישית, שניצחה 0:1 את אנז'ה מהליגה הראשונה. מחמדו סאקו הכריע בדקה ה-50 וקבע כי זו הפעם הרביעית בסך הכול והראשונה מאז 1986 שבה משחק עם פער של חמש ליגות מוכרע לטובת קבוצת החובבים.

בניגוד לרבות מחברותיה לליג1, ליון לא כשלה ועלתה שלב עם 0:2 בחוץ מול בורז'. האורחת סימנה וי על משחק החוץ מול הקבוצה הצנועה מהליגה הרביעית. מרטן טרייה בן ה-21 כבש את השער הראשון בדקה ה-59, פרלאן מנדי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-77 וליון ממשיכה בלי יותר מדי בעיות אל השלב הבא.

נאנט (1:4 בשישי על שאטורו מהליגה השנייה), אמיין (0:1 על ואלנסיין), קון (0:1 על רד סטאר), דיז'ון (1:3 מול שילטיגהיים הרביעית) וגנגאן (2:4 על סטאד פונטיבי מהליגה החמישית) המשיכו גם הן לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully