וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: עמיר תורג'מן סיים את תפקידו כמאמן הקבוצה

20.1.2019 / 15:58

המאמן שילם את מחיר התבוסה 4:0 להפועל חיפה. אלישע לוי מועמד מוביל להחליפו, גם דרסיליה, סילבס וחיים הוזכרו. חואן קרלוס יעמוד על הקווים בגביע

הנהלת בני סכנין ערכה היום (ראשון) פגישה עם המאמן עמיר תורג'מן, ובסיומה הודיעה על סיום תפקידו. כבר בשבוע שעבר בהנהלת המועדון התלבטו האם לפטר את המאמן, ואף נטו לעשות זאת אך לאחר שיחה איתו החליטו לעניק לו הזדמנות נוספת. כעת, לאחר התבוסה הביתית אמש 4:0 להפועל חיפה, הרוחות במועדון התלהטו ובעקבות הלחץ הרב החליט מוחמד אבו יונס לפטר את תורג'מן. הבעלים עצמו זכה גם כן למתקפה אתמול מצד הקהל, שדרש את התפטרותו ועזיבתו.

כעת, המועמד המוביל להחליף את תורג'מן הוא אלישע לוי. אם מאמן נבחרת ישראל לשעבר לא יסכים להצעה לחזור לקבוצה אותה אימן בהצלחה בין השנים 2006 ל-2008, גיורגי דרסיליה, חיים סילבס ואופיר חיים הם המועמדים הנוספים של ההנהלה. חואן קרלוס, מאמן הכושר הספרדי שחזר לאחרונה לצוות המקצועי של סכנין, יעמוד על הקווים במשחק הגביע נגד מכבי חיפה ביום שלישי הקרוב.

עוד בנושא

דוד רוזנטל מסכם שבת עם התקווה של מתן חוזז
הפועל באר שבע מרוצה מהקאמבק של חנן ממן
סוף סוף שקט גם אחרי אכזבה: ההתייצבות של מכבי חיפה

עמיר תורג'מן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
קדנציה קצרה. עמיר תורג'מן/אדריאן הרבשטיין

תורג'מן מונה רק ב-19 בנובמבר לתפקיד והחליף את בני בן זקן שפוטר. מאז שניצח את בני יהודה במשחק הבכורה שלו, תורג'מן רשם שישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו כולל תבוסה כואבת אתמול להפועל חיפה (4:0) בדוחא.

חלוץ העבר בן ה-46 פתח את קריירת האימות הקצרה שלו בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב ב-2011. הוא אימן עונה אחת את בית"ר תל אביב רמלה מהלאומית ורשם תקופה קצרה כמאמנה של מ.ס. אשדוד לפני שמונה למאמן סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully