וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "בניגוד לאחרים, חנן ממן לא שקע בדיכאון"

20.1.2019 / 7:21

דחיית הגישושים לגבי שחקן העונה שעברה ("נחוש לחזור לעצמו"), שינוי ההחלטה לגבי הפנדל, עדכון רשימת העוזבים והשחקן שבמעקב. באלופה משחררים לחץ ומסמנים מטרה חדשה

עריכת וידאו: מתן חדד

הרבה לחץ השתחרר אתמול (שבת) בהפועל באר שבע בעקבות הנצחון על מכבי פתח תקוה (1:3), ובחדר ההלבשה נרשמו חיוכים אך לא חגיגות מרחיקות לכת. "צריך לזכור שחטפנו הרבה מכות לאחרונה, אין לנו יותר מדי מה לחגוג, "אמר שחקן בקבוצה. "אבל ממש חיכינו לניצחון הזה. זה היה משהו שהיינו חייבים להשיג. כבר הגענו למצב שחששנו שאנחנו לא מסוגלים, והיה קריטי שננצח". שחקן אחר הסביר: "כולם מבינים שנעשו הרבה טעויות השנה, אבל המשימה שלנו היא לייצר מומנטום חיובי בעיקר כדי להחזיר לקהל את החיוך ולהשיג כרטיס לאירופה כדי להמתיק טיפה את העונה".

במועדון החמיאו כמובן בעיקר לחנן ממן שהיה כוכב המשחק. בשבוע שעבר שוחחו ראשי מכבי נתניה עם אנשי באר שבע על הקשר, אלא שבאלופה הבהירו שבניגוד לאחרים ממן אינו למכירה. בנתניה התרשמו שבאלופה מוכנים לשקול להשאיל את ממן, אך זה לא יצא לפועל בסופו של דבר, וגם כשמכבי חיפה גיששה לגבי ממן בבאר שבע הוחלט להשאירו.

חנן ממן, מאור מליקסון שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
יקבל יותר קרדיט. חנן ממן/דני מרון

אתמל החליט בכר לתת לשחקן העונה שעברה את המפתחות, והוא החזיר עם צמד ומשחק מצוין, ובבאר שבע מאמינים שהוא יקבל כעת יותר קרדיט. "בניגוד לאחרים ששקעו בדכאון, חנן נתן אימונים מצויינים ונראה נחוש לחזור לעצמו", סיפרו בצות המקצועי. אגב לפני המשחק הורה ברק בכר שבן שהר יבעט את הפנדלים אם יהיו כאלה אלא שעם השריקה לפנדל ניגש ממן לחלוץ וביקש לבעוט וכך השלים צמד. גם אריק סאבו, שכבש שער בכורה במדים האדומים, זכה למחמאות גדולות על יכולתו.

בבאר שבע שוחחו עם אנשי מכבי נתניה גם לגבי חן עזרא, שבניגוד לממן באלופה מוכנים לשחררו. שחקן נוסף שצפוי לעזוב הוא ניב זריהן, שרוצה לעבור לבני יהודה אך בבאר שבע מעדיפים שיושאל למכבי פתח תקוה, והשבוע תהיה הכרעה בנושא. שיר צדק, שתקף פומבית את המועדון בשבוע שעבר, קיבל לא מעט הצעות אך עדיין מחכה לאחת שתשביע את רצונו. המשא ומתן בין ג'ון אוגו לריזספור נמשך, ובבאר שבע מעריכים שהוא אכן יעזוב לטורקיה. במקביל לגל העזיבות, בקבוצה רוצים להתחזק בשחקנים נוספים, ויעקבו אחרי מעמדו של רועי קהת במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully