וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה העמיקה את המשבר של הפועל קטמון עם 1:2

הפסד רביעי בשישה משחקים למדורגת שלישית שסימנה את העלייה כמטרה, סוקונה השלים מהפך עם שער וירטואוזי (74). 1:2 לרמת השרון בראשון לציון, 1:1 בין עפולה לאחי נצרת

עריכה: מתן חדד

המשבר של הפועל קטמון העמיק הערב (שני) עם הפסד רביעי בשישה משחקים, הפעם 2:1 במושבה להפועל פתח תקוה הלפני אחרונה. הירושלמים נותרו במקום השלישי בליגה הלאומית, מרחק שלוש נקודות מהפועל נצרת עילית השנייה וארבע מהפועל כפר סבא המוליכה. הפועל ניר רמת השרון ניצלה את המחזור ה-18 כדי להתקדם למקום השמיני עם 1:2 בראשון לציון, בעוד שחקני הפועל עפולה הסירו את איום השביתה ברגע האחרון וסיימו ב-1:1 בחוץ מול מכבי אחי נצרת.


* נועלת הטבלה הפועל מרמורק ביצעה ארבע החתמות ביממה האחרונה: השוער טמיר ללו (בית"ר ירושלים), הבלם דייויד שוורצמן (הפועל כפר שלם), המגן השמאלי סהר קלדרון (מכבי יבנה) והקשר יהב אפריאט (הפועל כפר סבא) הצטרפו.

seperator

הפועל פתח תקוה - הפועל קטמון 2:1

המשבר של הירושלמים הגיע לשיאו עם משחק ליגה שישי רצוף ללא ניצחון, כשמתוכם זהו ההפסד הרביעי. הפועל קטמון הגיעה למושבה ללא השוער המוצהב ברק לוי, אבל נראתה טוב יותר במחצית הראשונה ועלתה ליתרון בדקה ה-33 משער עצמי של הקפטן המקומי רם לוי, אחרי בעיטה של הראל שלום. אלא שלמחצית השנייה חזרה הפועל פתח תקוה אחרת לגמרי. שגיא דרור סיפק פריצה מסחררת בצד שמאל והרים לגל לוי שהשווה בנגיחה בדקה ה-49. לאחר מכן שער של דרור נפסל בגלל נבדל קטן, אבל בדקה ה-74 המהפך הושלם עם חצי יעף אדיר של אמאדו סוקונה אחרי יציאה רעה של רז רחמים לכדור קרן. המלאבסים ממתינים לתוצאות המכרז ועדיין במקום הלפני אחרון, אבל עם ניצחון שישי העונה ושוב רק נקודה מבני לוד במקום המוליך למבחנים. קטמון, למרות דעיכה דרסטית וצבירת שתי נקודות מ-18 האחרונות, נמצאת מרחק שלוש נקודות בלבד מנצרת עילית השנייה.

עוד באותו נושא

הפועל נצרת עילית צימקה את הפער מכפר סבא בפסגה לנקודה בלבד

לכתבה המלאה
שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. קובי אליהו
מתקרבים לחוף מבטחים. שחקני הפועל פתח תקוה/קובי אליהו

מכבי אחי נצרת - הפועל עפולה 1:1

איום השחקנים שלא להופיע למשחק הוסר ברגע האחרון והפועל עפולה קיוותה להאריך את רצף הניצחונות במפגשים עם אחי נצרת לחמישה, אבל המחליף עידו אקסברד איזן בדקה ה-77 ונתן למארחת נקודה חשובה במאבקי התחתית. דור כוכב העלה את המדורגת שביעית ליתרון עם שער מזווית קשה בצד ימין בדקה ה-14, אלא שהפעם ההגנה הטובה בליגה לא הצליחה לשמור על יתרונה ואחי נצרת חזרה למרות חסרונם של אנס דאבור ונאעל חוטבא המוצהבים. המאמן החדש מוטי איוניר עדיין לא עבר בבקרת התקציבים ויערוך את הבכורה במשחק הבא.

שחקן הפועל עפולה דור כוכב. אדריאן הרבשטיין
רק נקודה לעפולה. דור כוכב/אדריאן הרבשטיין

הפועל ראשון לציון - הפועל ניר רמת השרון 2:1

הכתומים שוב פספסו הזדמנות להתקדם למקום השמיני המוביל לפלייאוף העליון, אז היריבה שלהם אמרה תודה והשתלטה עליו. הפועל ניר רמת השרון איבדה גובה מאז ההדחה מגביע המדינה, אבל שער מוקדם של רון אשכנזי (6) ופנדל של מוטי מלכה (50) העניקו לה ניצחון. גיל יצחק נגח שוויון זמני בדקה ה-35 והשתווה לרז שטיין כמלך שערי הליגה עם תשעה כיבושים, אבל זה לא הספיק לראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully