וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר מונה למאמן אחי נצרת, שחקני הפועל עפולה לא מתכוונים להופיע למשחק

6.1.2019 / 21:15

המאמן חתם עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת, הבכורה שלו ביום שני עשויה להידחות לאור איום ההשבתה של שחקני היריבה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

שחקני הפועל עפולה הודיעו לראשי הקבוצה שהם לא מתכוונים לעלות למשחק מחר (שני, 19:00) מול מכבי אחי נצרת במסגרת המחזור ה-18 בליגה הלאומית. במהלך השבוע החרימו השחקנים כמה אימונים וכעת הבהירו כי בכוונתם לא להופיע למשחק. במועדון ינסו לשכנע את השחקנים לא לקיים את האקט הדרסטי שיביא מן הסתם להשלכות חמורות, אבל בשלב זה השחקנים נחושים בעמדתם.

כזכור, לאורך כל העונה השחקנים טוענים לאי סדרים בכל הנוגע לשכרם, כאשר לא פעם המשכורות התעכבו. כעת השחקנים לא קיבלו עדיין את משכורות נובמבר, כשב-10 בינואר הם כבר אמורים לקבל את משכורות חודש דצמבר. "יש כעס אדיר של כולנו, אי אפשר לזלזל בנו ככה", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו אכן מתכוונים לא לשחק מחר, אם זה לא ייפתר".

יש לציין כי לטענת השחקנים, הובטח להם שעד אתמול הם יקבלו את המשכורות ולאחר מכן הבטיחו להם שזה יקרה היום, אבל בשעות הערב כשראו השחקנים שזה לא קרה, הודיעו כי לא יגיעו לכינוס לפני המשחק. בנוסף אליהם, גם חלק מעובדי המועדון מתכוונים שלא להתייצב למשחק.

גורמים בעיריית עפולה טוענים שהם מוכנים לשלם את חובות המועדון וכן לקחת על עצמם את ערבויות הקבוצה בבקרת התקציבים, אלא שבשלב זה אין סיכום עם ההנהלה על החלפתה.

מוטי איוניר חותם על חוזה כמאמן מכבי אחי נצרת. דף הפייסבוק של מכבי אחי נצרת, אתר רשמי
חוזר ללאומית. מוטי איוניר עם אנשי אחי נצרת/אתר רשמי, דף הפייסבוק של מכבי אחי נצרת

ובינתיים אצל היריבה, עידן חדש: מוטי איוניר מונה למאמן מכבי אחי נצרת, לאחר שחתם על חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. אם הקבוצה תספיק להעביר את חוזהו בבקרת התקציבים עד שעות הצהריים, הוא יוכל לעמוד על הקווים מול עפולה.

הקבוצה התנהלה עם מאמן זמני בחודש האחרון, מאז נג'ואן גרייב התפטר ב-3 בדצמבר. עבור איוניר זו הקבוצה ה-11 בקריירת האימון אותה החל לפני יותר מ-20 שנה והוא חוזר ללאומית אחרי שהדריך את הפועל תל אביב בתחילת העונה הקודמת. לאחר מכן אימן במשך תקופה קצרה את אולימפיה פראג מהליגה השנייה בצ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully