וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נצרת עילית צימקה את הפער מכפר סבא בפסגה לנקודה בלבד

כפר סבא מעדה עם 1:1 ביתי מול בני לוד, הקבוצה של הוכנבוים ניצלה זאת כדי להיצמד אליה עם 0:1 על איכסל. מרמורק הפתיעה את נס ציונה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

צמרת הליגה הלאומית ממשיכה להיות צפופה ומרתקת. היום (שישי), אחרי שנערכו חמישה משחקים במסגרת המחזור ה-18, היא הפכה לעוד יותר צמודה אחרי שהפועל כפר סבא איבדה נקודות מול בני לוד מהתחתית.

ארז בנודיס מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
הפתעה בכפר סבא. ארז בנודיס/קובי אליהו

הפועל כפר סבא - בני לוד 1:1

אחרי שקיבלה יריבה נוחה בדמות הפועל מרמורק והביסה אותה 0:4 כדי לשוב למקום הראשון, הפועל כפר סבא חוזרת הביתה, למגרש בו לא הצליחה לנצח בשני משחקיה הקודמים (תבוסה 5:1 לנס ציונה ו-1:1 מול עפולה). הקפטן עומר פדידה ייעדר בגלל כרטיסים צהובים, וארז בנודיס יקווה לראות המשכיות מצד עומרי שקל שכבש שלושער לרשת מרמורק. בני לוד מגיעה אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, אבל ניצחה בארבעה משמונת הביקורים שלה בכפר סבא במסגרת הליגה. דור מליחי המוצהב יחסר לאורחת. אור דדיה כבש את שער היתרון המפתיע לזכות לוד כבר בדקה השנייה, חיים איצרין איזן בדקה ה-51, אולם כל הנסיונות של כפר סבא להכריע את המשחק עד הסיום היו עקרים.

עוד באותו נושא

הפועל קטמון במקום השני בלאומית אחרי 1:1 דרמטי בבית עם ראשל"צ

לכתבה המלאה

הפועל נצרת עילית - הפועל איכסל 0:1

הקבוצה של ירון הוכנבוים היא המרוויחה הגדולה של משחקי שישי. הניצחון הדחוק, מפנדל של גיא דיין בדקה ה-16, לא רק השאיר את הביתיים אופטימיים מאוד בקרבות הצמרת, אלא התברר כמשתלם במיוחד בעקבות התיקו של המוליכה כפר סבא וההפסד של המדורגת רביעית ערב המחזור, נס ציונה. כעת עומד הפער בין נצרת עילית למוליכה על נקודה אחת בלבד. מנגד, איכסל ספגה אחרי שני משחקים רצופים בהם שמרה על שער נקי.

גיא דיין שחקן הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
שער ניצחון יקר מאין כמוהו. גיא דיין/אדריאן הרבשטיין

סקציה נס ציונה - הפועל מרמורק 2:1

אמנם הופעת הבכורה של אסי דומב - המאמן הרביעי של הקבוצה מרחובות העונה - לא הביאה בשורה, אבל המשחק השני בהחלט כן. פיטר אלוהאב העלה את האורחים ליתרון מפתיע בדקה ה-61, נס ציונה איזנה עם שער של ניר שרון (70), אבל שתי דקות מאוחר יותר עקצה מרמורק פעם נוספת, עם שער של אליקו באלה. נועלת הטבלה משיגה ניצחון בכורה העונה, ומנגד נס ציונה מתרחקת מנצרת עילית וכפר סבא שמתבססות במקומות 1 ו-2.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל אשקלון 0:2

ניצחון רביעי רצוף לבית"ר תל אביב רמלה, אולי הקבוצה בכושר הטוב בליגה נכון לעכשיו. אילון אלמוג כבש את הראשון בדקה ה-65 עם מבצע אישי מצוין, שי גולן הכפיל מהנקודה הלבנה בדקה ה-74, ועד הסיום שמרו הביתיים על שער נקי שוב (משחק בית שישי רצוף בלי ספיגה). מנגד, אשקלון עדיין ללא שער זכות מאז תחילת חודש דצמבר.

ליאור חדריאן שוער הפועל אשקלון עם לוטם זינו. לירון מולדובן
אשקלון לא עצרה את הסחף. לוטם זינו עם ליאור חדריאן/לירון מולדובן

הפועל עכו - הפועל רמת גן 1:1

אחרי הניצחון המפתיע על הפועל בגביע והניצחונות על מרמורק ובני לוד, הפועל עכו נעצרה מעט. יובל אבידור העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה השמינית, עזת חלאיילה איזן בדקה ה-34 וקבע שער ראשון לעכו מול הפועל רמת גן אחרי ארבעה מפגשים, ובסיום השתיים הסתפקו בנקודה לכל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully