וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי הביסה את רות'רהאם 0:7, לסטר הודחה במפתיע

האלופה לא התחשבה ב-6,000 האוהדים שליוו את הקבוצה מליגת המשנה, דה בראונה חזר ובישל בדרך לסיבוב הרביעי. השועלים הפסידו 2:1 לניופורט

רויטרס

שלושה ימים אחרי הניצחון החשוב על ליברפול במשחק העונה של הפרמיירליג, מנצ'סטר סיטי עלתה הערב (ראשון) בהרכב חזק למשחק הגביע מול רות'רהאם מתחתית ליגת המשנה והביסה אותה בקלילות 0:7 בדרך לסיבוב הרביעי. שתי קבוצות פרמיירליג הודחו במפתיע על ידי קבוצות מהליגה הרביעית: פולהאם הפסידה בבית 2:1 לאולדהאם ולסטר סיטי הפסידה לניופורט באותה תוצאה. ק.פ.ר הסתדרה ללא תומר חמד הפצוע וניצחה את לידס.

עוד בנושא:
גביע אנגלי: ארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד עלו לסיבוב הרביעי
זולה במתקפה על מוראטה: "הוא לא משחק בסאות'המפטון או ברייטון"
אדן הזאר דרש, צ'לסי ביצעה: המהלך של הבלוז במטרה לשמור על הכוכב
העברות בעולם, 5.1: ססק פברגאס נפרד מצ'לסי, ז'וזה מוריניו מועמד לאימון בנפיקה

ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ראחים סטרלינג מודה לקווין דה בראונה על הבישול/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - רות'רהאם 0:7

"זה יום גדול יותר עבור פפ מאשר עבורי, הוא יזכה לראות אותי בפעולה", השתעשע פול וורן, מאמנה של רות'רהאם לפני המשחק, בו החוויה של הקבוצה מליגת המשנה הפכה טראומטית. מנצ'סטר סיטי עלתה עם הרכב חזק למדי, כולל קווין דה בראונה שחזר מפציעה היישר ל-11, ולא התחשבה ביריבה אותה פגשה לראשונה מאז 2001/02 או ב-6,000 אוהדיה. דה בראונה בישל לראחים סטרלינג בדקה ה-12, פיל פודן הצעיר דחק בדקה ה-43 והניגרי סמי אג'יי כבש שער עצמי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. לאחר ההפסקה הצטרפו לחגיגה גם גבריאל ז'סוס (52), ריאד מחרז (57) וניקו אוטאמנדי (78) כשהמחליף לירוי סאנה חתם עם מבצע אישי בדקה ה-85.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פיל פודן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הכובש הכי צעיר של סיטי בגביע מאז רוני לופס ב-2013. פיל פודן/רויטרס

פולהאם - אולדהאם 2:1

מבוכה גדולה לקלאודיו ראניירי, שראה את שחקניו שומטים יתרון ברבע השעה האחרונה מול יריבה ממרכז טבלת הליגה הרביעית. המגן דניס אודוי העלה את פולהאם ליתרון בדקה ה-52, סם סאריג' המחליף איזן בפנדל בדקה ה-76 ואז אלכסנדר מיטרוביץ' קיבל הזדמנות להחזיר את פולהאם יתרון, אבל החמיץ פנדל בדקה ה-84, שניות לאחר שנכנס. אולדהאם הענישה עם קאלום לאנג בדקה ה-88 והשלימה סנסציה עם המאמן הזמני פיט ויילד, אוהד הקבוצה שבכלל אמור היה להיות ביציע לאחר שקנה לעצמו כרטיס לפני שקיבל את המינוי הזמני.

ניופורט קאונטי - לסטר סיטי 1:2

שנה שנייה ברציפות שניופורט חתומה על הפתעה גדולה בסיבוב השלישי. אחרי שניצחה את לידס יונייטד בעונה הקודמת ואז גררה את טוטנהאם למשחק חוזר בוומבלי, הקבוצה מהמקום ה-13 בליגה הרביעית הדהימה את השועלים וערערה את מעמדו של קלוד פואל. "בואו לא נייפה את זה, אנחנו צריכים שהם יעניקו לכמה שיותר שחקנים מנוחה, בעיקר לג'יימי ורדי", אמר מאמן המארחת מייקל פלין לקראת המשחק. הוא קיבל את מבוקשו, וראה את החלוץ הג'מייקני ג'אמיל מאט נוגח פנימה בדקה ה-10. ראשיד גזל השווה עם טיל מרחוק בדקה ה-82, אבל נגיעת יד של מארק אולברייטון בדקה ה-85 סידרה פנדל לניופורט, אותו ניצל פאדי אמונד האירי כדי להשלים את ההפתעה הגדולה.

שחקני ניופורט קאונטי חוגגים. רויטרס
הפתיעו שנה שנייה ברציפות. שחקני ניופורט/רויטרס

משחקים נוספים

מילוול - האל סיטי 2:1

פרסטון - דונקסטר רוברס 3:1

ווקינג - ווטפורד 2:0

ק.פ.ר - לידס יונייטד 1:2

שפילד יונייטד - בארנט 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully