וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד עלו לסיבוב הרביעי

0:3 לתותחנים על בלקפול, צמד למוראטה ב-0:2 על נוטינגהאם פורסט, אוהדי הבלוז נפרדו מפברגאס. סולשיאר עדיין מושלם אחרי 0:2 על רדינג, מאטה ולוקאקו כבשו. 90 דקות לכיאל ב-1:3 על בורנמות'

עריכת וידאו: מתן חדד

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי יצא אמש (שישי) לדרך עם שביעייה קלילה של טוטנהאם לרשת טרנמיר מהליגה הרביעית. מנצ'סטר יונייטד שמרה על מאזן מושלם בתקופת סולשיאר עם 0:2 על רדינג, צ'לסי ניצחה באותה תוצאה את נוטינגהאם פורסט כשגם ברייטון של בירם כיאל (90 דקות) וארסנל (0:3 על בלקפול) עלו לסיבוב הרביעי.

וד בנושא

יד ראשונה מרופא: המציאות הגדולות של חלון ההעברות של ינואר
חידון: נראה אתכם מזהים את השחקנים שעברו במנצ'סטר סיטי ובליברפול
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

השופט סטיוארט אטוול מעניק פנדל לזכות מנצ'סטר יונייטד בעזרת ה-VAR. רויטרס
שימוש ראשון ב-VAR בגביע האנגלי/רויטרס

טרנמיר - טוטנהאם 7:0

התרנגולים עשו לעצמם חיים קלים לקראת העומס הגדול שצפוי להם בתקופה הקרובה (ביום שלישי היא תפגוש את צ'לסי בחצי גמר גביע הליגה, ובראשון תארח את מנצ'סטר יונייטד בליגה). מאוריסיו פוצ'טינו העלה הרכב מחליפים מול היריבה הקטנה והצנועה, והם עשו את העבודה בשבילו למרות מחצית ראשונה פושרת שהסתיימה ב-0:1 בלבד לזכות האורחים. סרז' אורייה כבש את הראשון בדקה ה-40 והשלים צמד בדקה ה-55, ובתווך נכנס לפעולה גם פרננדו יורנטה, שחגג שלושער בדקות 48, 71 ו-72. יונג-מין סון כיכב גם כן עם שני בישולים, והארי קייין, שנכנסל כמחליף בדקה ה-75, התכבד לנעוץ את המסמר האחרון שבע דקות לאחר מכן כשמצא את הרשת.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 5.1: בפורטוגל מדווחים שז'וזה מוריניו מועמד לאימון בנפיקה

לכתבה המלאה
שחקני טוטנהאם חוגגים עם פרננדו יורנטה. רויטרס
קלי קלות. יורנטה חוגג/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - רדינג 0:2

אולה גונאר סולשיאר שמר על המאזן המושלם שלו כמאמן השדים האדומים גם במשחקו החמישי, בו ביצע רוטציה בהרכב מול היריבה מליגת המשנה. בניגוד לפרמיירליג, בגביע האנגלי ה-VAR נכנס לפעולה והשער הראשון בעזרתו הגיע בדקה ה-22, כאשר חואן מאטה הוכשל ברחבה והשופט קיבל את סיוע המצלמות לפני שהצביע על הנקודה הלבנה. הספרדי לקח בעצמו את הפנדל והבקיע, כשבתוספת הזמן של המחצית היה זה רומלו לוקאקו שהכפיל את התוצאה לאחר כדור עומק נהדר של אלכסיס סאנצ'ס. הצ'יליאני יצא בגלל פציעה קלה בדקה ה-64 ואז בטעות גם התיישב לסולשיאר במקום. עוד לפני כן, מאטה פינה את מקומו להולנדי הצעיר טאית צ'ונג, שהפך לשחקן האקדמיה ה-229 שמשחק בקבוצה הבוגרת של מנצ'סטר יונייטד.

רומלו לוקאקו שחקן מנצ'סטר יונייטד עם אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
מודה למבשל. רומלו לוקאקו עם אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

בורנמות' - ברייטון 3:1

אחרי חודש שבו לא שותף, בירם כיאל חזר להרכב השחפים ושיחק 90 דקות בניצחון החוץ בדרך לסיבוב הרביעי. שתי הקבוצות עלו בהרכבים משניים, כשבורנמות' הציגה את נת'ניאל קליין שרק אתמול הגיע מליברפול. איש המשחק היה אנתוני קנוקר, שלראשונה מאז דצמבר 2016 הצליח לכבוש ולבשל באותו משחק. הקיצוני הצרפתי ירה לרשת בדקה ה-31 אחרי עקב יפה של יורחן לוקאדיה ולאחר שלוש דקות להכין לאיב ביסומה שבעט מרחוק והכניע את ארתור בורוץ. מארק פיו צימק בדקה ה-55, אבל פלורין אנדונה הרומני סגר עניין בחלוף תשע דקות.

בירם כיאל שחקן ברייטון מול ג'ק סימפסון שחקן בורנמות'. רויטרס
יהיה גם בשלב הבא. בירם כיאל מול ג'ק סימפסון/רויטרס

צ'לסי - נוטינגהאם 0:2

הבלוז לא התקשו מול הקבוצה מהצ'מפיונשיפ, כשגיבור המשחק היה ילד הפלא קאלום האדסון-אודוי, שחגג לפני חודשיים את יום הולדתו ה-18. שחקן הכנף הצעיר עליו כבר הציעה באיירן מינכן 30 מיליון ליש"ט בישל פעמיים לאלברו מוראטה - בפעם הראשונה עם כדור רוחב בדקה ה-49, בפעם השנייה עם הגבהה עשר דקות מאוחר יותר. הספרדי יכול היה להשלים שלושער, אך סיפק משני מטר החמצה עצומה. עוד קודם לכן, ככל הנראה במשחקו האחרון בקבוצה, החמיץ ססק פברגאס מהנקודה הלבנה (30). כשירד מכר הדשא לספסל, קיבל סטנדינג אוביישן מכל סטמפורד ברידג' לפני המעבר הצפוי למונאקו.

שחקן צ'לסי קאלום האדסון-אודוי. רויטרס
אכן, ילד פלא. האדסון-אודוי/רויטרס

בלקפול - ארסנל 3:0

אחרי שהשכיחה את טראומת ה-5:1 מול ליברפול עם 1:4 נאה נגד פולהאם, הקבוצה של אונאי אמרי התגברה פעם נוספת על הקבוצה מהליגה השלישית, והפעם זה הלך קל יותר מה-1:2 בגביע הליגה. ג'ו ווילוק הצעיר כיכב עם צמד קליל - פעם בראש מקרוב (11), פעם ברגל מקרוב (37), אלכס איוובי קבע את תוצאת המשחק (82).

שחקן ארסנל ג'ו ווילוק. רויטרס
בלי בעיות. ווילוק/רויטרס

משחקים נוספים

ווסטהאם - בירמינגהאם 0:2
לווסטהאם: מרקו ארנאוטוביץ' (2), אנדי קארול (90)

ברנלי - בארנסלי 0:1
לברנלי: כריס ווד (92 בפנדל)

אסטון וילה - סוונזי 3:0
לסוונזי: קורטני בייקר-ריצ'רדסון (2), ניית'ן דאייר (47), ג'יי פולטון (78)

דרבי קאונטי - סאות'המפטון 2:2
לדרבי: ג'ק מריוט (58), תומאס לורנס (61), לסאות'המפטון: ניית'ן רדמונד (4, 48)

אברטון - לינקולן 1:2
לאברטון: אדמולה לוקמן (12), ברנרד (14), מייקל בוסטוויק (28)

ג'ילינגהאם - קרדיף 0:1
לג'ילינגהאם: אליוט ליסט (81)

ניוקאסל - בלקבורן 1:1
לניוקאסל: מאט ריצ'י (84), לבלקבורן: ברדלי דאק (56)

קריסטל פאלאס - גרימסבי 0:1
לפאלאס: ג'ורדן איו (86)

נוריץ' - פורטסמות' 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully