וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.1: פברגאס נפרד מצ'לסי, ז'וזה מוריניו מועמד לאימון בנפיקה

ססק ערך הופעה אחרונה בכחולים, בפורטוגל נטען שמאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר מעניין מאוד את הנהלת בנפיקה, דיווחים שדייגו גודין סגר באינטר. פרנק ריברי עונה לביקורת: "שיזדיינו האימהות והסבתות שלכם"

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* רשמית: איסטנבול בשקשהאיר, מוליכת הליגה הטורקית, הודיעה על החתמת רוביניו, הברזילאי בן ה-34.

* באיירן מינכן החתימה את הבלם האמריקאי כריס ריצ'ארדס בן ה-18 אחרי ששילמה לקבוצתו FC דאלאס 1.5 מיליון דולר. הוא הושאל כבר בעונה שעברה לקבוצת הנוער, וכעת נרכש.

* סלטיק החתימה את קשר נבחרת סקוטלנד, אוליבר ברק, 21, שהגיע מווסט ברומיץ' בהשאלה עד תום העונה.

שמועות

* ססק פברגאס נפרד היום מאוהדי צ'לסי, כשהוחלף חמש דקות לפני סיום ההופעה האחרונה שלו במועדון (וה-501 בסך הכל). הקשר הספרדי, שכבר סיכם במונאקו של תיירי הנרי, החמיץ פנדל במשחקו האחרון, שבו ניצחו הכחולים 0:2 את נוטינגהאם.

* חזרה מפתיעה לפורטוגל? "רקורד" טוען שז'וזה מוריניו מועמד מוביל לאימון בנפיקה, שמחפשת מחליף לרוי ויטוריה שפוטר. מאמן מנצ'סטר יונייטד עד לא מזמן מעניין מאוד את הנהלת בנפיקה, אך ב"רקורד" מוסיפים שדרישות השכר שלו עשויות להיות מוגזמות מדי עבור המועדון.

* ב"סקיי ספורט" מדווחים שבלמה של אתלטיקו מדריד, דייגו גודין (32) סגר באינטר האיטלקית ויעבור אליה בקיץ בהעברה חופשית. מי שמאוד רצתה את בלם נבחרת אורוגוואי היא מנצ'סטר יונייטד, אך כעת התקשורת הבריטית מדווחת שהעסקה סגורה לחלוטין ושגודין יחתום באינטר לשנתיים עם אופצייה לשנה שלישית.

* אבל מנצ'סטר יונייטד עדיין רוצה להתחזק, וב"מירור" מדווחים שהיא מנסה להחתים את קשרה הבלגי של דליאן יפאנג הסינית, יאניק פריירה קראסקו (25) ומוכנה להציע עליו יותר מ-30 מיליון יורו. אם אכן יחזור לאירופה מסין, לקראסקו צפויות להיות עוד מספר הצעות כשגם קבוצתו לשעבר אתלטיקו מדריד צפויה לנסות להחתימו.

* עוד מדווחים בבריטניה שדניס סוארס (24) מברצלונה לא מרוצה מדקות המשחק שלו העונה ומעוניין מאוד במעבר לפרמיירליג. אברטון, ווטפורד, ווסטהאם וניוקאסל הן הפייבוריטיות להחתימו אם ברצלונה אכן תסכים למכור אותו.

עוד בנושא:

אפשר להירגע: דייגו מראדונה שוחרר מבית החולים
אחרי עוד מיני-תקרית משמעתית: דילמת איסקו צפה מחדש בריאל מדריד
כשהיינו צעירים: האם תצליחו לזהות את כל השחקנים שהפכו למאמנים?

עוד באותו נושא

אחרי עוד מיני-תקרית משמעתית: דילמת איסקו צפה מחדש בריאל מדריד

לכתבה המלאה
ססק פברגאס נפרד מאוהדי צ'לסי במשחקו האחרון בקבוצה. רויטרס
להתראות ותודה. ססק/רויטרס
שחקן נבחרת בלגיה יאניק קראסקו. רויטרס
את הצבע האדום הוא כבר מכיר. יאניק פריירה קראסקו/רויטרס

וגם: המתקפה של ריברי

* קשר באיירן מינכן פרנק ריברי הגיב בזעם לביקורת שספג באינסטגרם, אחרי שהעלה פוסט שבו הוא אוכל במסעדה של השף הטורקי נוסרת גוצ'ה בדובאי. ריברי צולם אוכל סטייק שעולה כ-1,200 דולר (הבונדסליגה בפגרת חורף), ואחרי שרבים ביקרו אותו על ההוצאה המופרזת ענה: "לכבוד 2019, בואו נתחיל עם הקנאים, השונאים, אלה שנולדו רק כי היה חור בקונדום: שיזדיינו האימהות שלכם, הסבתות שלכם וכל אילן המשפחה שלכם. אני לא חייב לכם כלום. ההצלחה שלי, יותר מהכל, היא בזכות אלוהים, בזכותי ובזכות הקרובים אליי שהאמינו בי. וכל השאר, אתם שום דבר, רק לכלוך בגרביים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully