וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר להירגע: דייגו מראדונה שוחרר מבית החולים

אחרי הדיווח שייאלץ לעבור "ניתוח חירום" בשל חשד לדימום פנימי באזור הבטן, בתו של כדורגלן העבר האגדי הרגיעה: "אני יכולה לאשר שהוא בסדר"

אימג'בנק GettyImages

דאגה בארגנטינה: דייגו מראדונה אושפז אתמול (שישי) בבית חולים בבואנוס איירס עם חשד לדימום פנימי חמור באזור הבטן, שהתגלה במהלך בדיקה שגרתית שעבר. מראדונה בן ה-58 הגיע למרפאה פרטית בבירת ארגטינה כדי לבצע בדיקות תקופתיות, אולם עד מהרה חשדו הרופאים שמצבו הפיזי רע, והמליצו לו להתאשפז בבית החולים.

על פי דיווחים בארגנטינה מראדונה נאלץ לעבור "ניתוח דחוף", שנעשה באמצעות אנדוסקופיה (טכניקה כירורגית המתבצעת באמצעות החדרת צינור המכיל סיב אופטי ומצלמה דרך הגוף). על מידת הדאגה בנוגע למצבו של מראדונה אפשר ללמוד מכך ששלושת ילדיו "הוקפצו" לבואנוס איירס כדי לשהות לצידו בימים הקרובים. לאחר מכן נמסר שמראדונה יעבור את הניתוח בשבוע הבא ובתו, דאלמה, אישרה לכלי התקשורת שאביה בסדר: "לכל מי שהיה מודאג, אני יכולה לאשר שאבי בסדר ושוחרר מבית החולים. בקרוב נלך ביחד הביתה".

דייגו מראדונה דוראדוס. רויטרס
בארגנטינה עקבו בדאגה. מראדונה/רויטרס

בימים האחרונה דווח שמראדונה "נעלם" לדוראדוס, הקבוצה המקסיקנית אותה הוא מאמן בימים אלה, ימים ספורים לפני פתיחת העונה. במקסיקו דווח שראשי המועדון זעמו על ההיעלמות הפתאומית של "דייגיטו", וטענו כי לא עודכנו מה הנסיבות שהובילו לכך. מאוחר יותר דווח במקסיקו שמראדונה ייעדר רק באופן זמני, אחרי שעבר בדיקה "שגרתית" בארגנטינה, ויחזור בזמן לפתיחת העונה. ספק אם בעת הדיווח עודכנו במקסיקו על הניתוח הדחוף שמראדונה צריך לעבור בקרוב.

מראדונה הציל את דוראדוס בעונה שעברה מירידה, ומאזנו ב-15 משחקים על הקווים עמד על 8 ניצחונות, 5 הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully