וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד מיני-תקרית משמעתית: דילמת איסקו צפה מחדש בריאל מדריד

הקשר עלה לחימום נגד ויאריאל בעצלתיים, ונראה מגיב בחוסר חשק מופגן לדרישות של סולארי. כעת יונייטד מגבירה את הלחץ לצרפו, וריאל מנסה לפייסו

רויטרס

אחת השאלות הגדולות שריאל מדריד תצטרך לענות עליהן בתקופה הקרובה היא מה טומן בחובו העתיד של איסקו. הקשר המחונן כבר לא מציג את רמתו הרגילה תקופה ארוכה, וכשברקע העניין ההולך וגובר מצד קבוצות בכירות אחרות ביבשת - בראשן מנצ'סטר יונייטד שעל פי שלל דיווחים מנסה להעביר אותו לשורותיה כבר בחלון ההעברות הנוכחי - לא ברור כיצד הבלאנקוס מתכוונים לנהוג.

בספרד טענו הבוקר (שישי) שבקבוצה מנסים להנמיך את הלהבות סביב הקשר ולהחזיר אותו לאט לאט לכושר שאפיין לפני הירידה החדה. איסקו אף נכנס כמחליף אמש ב-2:2 של ריאל עם ויאריאל והציג יכולת לא רעה, בעיקר במחצית השנייה. סנטיאגו סולארי אף חרג ממנהגו ושיבח את איסקו במיוחד, כשהוא טוען ש"הוא שיחק מצוין, הוא חלק בלתי נפרד מהסגל שלנו ואנחנו מאוד מכבדים אותו".

אולם למרות ההצהרות המרוככות, נראה שעדיין איסקו וסולארי לא מצאו שפה משותפת. בספרד פורסם היום סרטון המתעד את סולארי פונה לאיסקו במשחק אמש ומבקש ממנו להתחיל להתחמם, ובתגובה איסקו - בחוסר חשק מופגן - מתארגן לאיטו ולאחר מכן עורך חימום עצל למדי. ב"אס" נכתב שבריאל לא אהבו את ההתנהלות של איסקו אמש ואת התגובה האיטית שלו לבקשה של סולארי, שבגינה אף נאלץ אחד מהעוזרים של סולארי להאיץ בו. ב"מארקה" נכתב ש"ריאל לא רוצה להפוך את הסיטואציה המסובכת של איסקו לבעיה", וצוין שהבלאנקוס לא מוכנים אפילו לשקול למכור אותו כבר בינואר הקרוב. "במועדון מנסים לפייס אותו, כולם יודעים שהוא שחקן נפלא ושהוא לא באמת מהווה בעיה בחדר ההלבשה", נכתב.

עוד בנושא

"ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי סיכמו על העברת ברהים דיאס"
קאסורלה כמעט איבד יכולת ללכת, חזר וכבש צמד מול ריאל
ריאל מדריד סיימה ב-2:2 עם ויאריאל, קאסורלה כיכב עם צמד

איסקו, ריאל מדריד. AP
הוא וסולארי לא מוצאים שפה משותפת. איסקו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully