וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.1: מילאן הכריזה על החתמת פאקטה, דיאס עובר לריאל מדריד

הרוסונרי שילמו לפלמנגו כ-35 מיליון יורו. הקשר בן ה-19, שנחשב לכישרון גדול, יועבר למדריד מסיטי תמורת כ-15 מיליון. יובנטוס מעוניינת בקייזה

רויטרס

העברות

* מילאן הודיעה על החתמת הקשר לוקאס פאקטה עד 2023. הברזילאי יגיע מפלמנגו, שתקבל מהרוסונרי כ-35 מיליון יורו תמורתו.

* ליברפול השאילה את נתניאל קליין (27) לבורנמות' עד סוף העונה. במגן הימני חשקה גם קרדיף סיטי, אולם ליברפול העדיפה להעבירו לתקופת השתפשפות בבורנמות'.

* אקס מ.ס אשדוד אפה אמברוז (30) ניצל אופציית יציאה מחוזהו ועזב את היברניאן הסקוטית.

* טובי אלדרווירלד, בלמה של טוטנהאם ונבחרת בלגיה, שהיה מחוזר על ידי קבוצות רבות ביניהן פריס סן ז'רמן, האריך את חוזהו בתרנגולים עד 2020.

* בולוניה החתימה את צמד האיטלקים בני ה-27 של ויאריאל, רוברטו סוריאנו וניקולה סאנסונה, בהשאלה עד לסיום העונה. על סוריאנו שהחל את העונה כמושאל בטורינו תהיה לבולוניה אופציה, בעוד את סאנסונה היא התחייבה לרכוש בקיץ.

* בשיקטאש השלימה את רכישתו של החלוץ בוראק ילמאז (33) מטרבזונספור תמורת 1.4 מיליון יורו והוא חוזר למעשה לקדנציה שנייה, אחרי ששיחק בקבוצה בין השנים 2006 ל-2008. אוהדי הקבוצה לא אהבו את רכישתו, שכן ילמאז התחזה מולם כששיחק בגלאטסראיי ב-2012 וסחט פנדל שמנע ניצחון ב-3:3. מאז הוא מכונה על ידם: "בוראק הגנב".

* עוד בטורקיה: קסימפאשה שילמה 850 אלף יורו לסרפסבורג כדי לרכוש את הקשר טוביאס היינץ, שכבש את השער הראשון במשחק הראשון נגד מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית. הנורבגי בן ה-20 חתם על חוזה לשלוש שנים וחצי.

שמועות

* על פי "אס", כל פרטי המעבר של ברהים דיאס ממנצ'סטר סיטי לריאל מדריד סוכמו. על הקשר הספרדי (19), שנחשב כישרון גדול והספיק לכבוש העונה צמד בגביע הליגה, ישלמו הבלאנקוס בין 15 ל-20 מיליון יורו, על פי הערכות, והוא צפוי להיות מוצג בסנטיאגו ברנבאו כבר במהלך השבוע הבא.

* ב"טוטוספורט" טוענים שיובנטוס סימנה את פדריקו קייזה מפיורנטינה וסנדרו טונלי מברשיה, שניים מהצעירים היותר מבטיחים בארץ המגף, ותתחיל לפעול לרכישתם.

* לפי דיווחים בספרד, ברצלונה מקדימה את יובנטוס וריאל מדריד במאבק על בלמה הצעיר של טולוז, ז'אן קלר טודיבו.

* עוד דיווח מבית היוצר של ה"סאן": מנג'ר בורנמות' אדי האו חושק בשירותיו של מגן ליברפול, נת'ניאל קליין.

* פארמה קרובה להחתים את מרטין קאסרס, הבלם האורוגוואי הוותיק של לאציו. אקס יובנטוס ממעט לקבל דקות העונה אצל הנשרים ועל פי ג'אנלוקה די מארציו הוא צפוי לחתום אצל העולה החדשה עד 2020.

* ב"מירור" טוענים שאונאי אמרי לא מתכוון לשחרר את ארון ראמזי עד סוף חוזהו בקיץ. הוולשי, שחוזהו נגמר בתום העונה ורשאי לנהל מו"מ עם כל קבוצה, מחוזר מאוד על ידי יובנטוס.

* ג'אנלוקה די מארציו מומחה ההעברות טוען שמריו באלוטלי יעזוב ככל הנראה את ניס בעקבות היחסים הלא טובים עם המאמן פטריק ויירה והוא צפוי לחתום בשורות מארסיי שחווה עד כה עונה לא טובה. ב"מירור" לעומת זאת טוענים כי האיטלקי דווקא עשוי לשוב לפרמיירליג, שם ניוקאסל מביעה בו עניין.

* ב"סאן" הלונדוני מדווחים שסביליה מעוניינת לשאול מצ'לסי את אלברו מוראטה החלוץ הספרדי שלה. הבלוז מצידם מעדיפים להעביר אותו למילאן ולקבל בתמורה את גונסאלו היגואין.

* ב"אל מונדו דפורטיבו" טוענים שמוניר הודיע לברצלונה שהוא לא מתכוון להאריך את חוזהו שנגמר בתום העונה. החלוץ בן ה-23 בקושי מקבל דקות אצל ואלוורדה והוא מחוזר על ידי סביליה, ווסטהאם ונאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully