וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה בודקת אפשרות להחתים את קשר מ.ס. אשדוד לאונרד אווסו

הקבוצה של ניסו אביטן כבר מחפשת מחליף לקווין טאפוקו, שאמור לעבור להפועל באר שבע. גם ג'ורג' פוצ'יבה האמריקאי עשוי לחתום, נמניה ניקוליץ' מרעננה סירב להגיע להתרשמות

עריכת וידאו: מתן חדד

בהפועל חדרה כבר בודקים את האפשרויות בנוגע למחליפו של קווין טאפוקו, שאמור לעבור להפועל באר שבע. גורם במועדון פנה למ.ס. אשדוד ובדק את האפשרות לצרף לחדרה את הקשר לאונרד אווסו, שצורף לאשדוד בתחילת העונה. אווסו לא מוצא את מקומו בקבוצה של יובל נעים, ובחדרה בודקים את האפשרות לצרפו. באשדוד עדיין לא החליטו האם לשחרר את הקשר הגנאי, אבל נראה כי יעשו זאת מכיוון שאיסו לינגאנה ומילאן סמיליאניץ' אמורים להצטרף השבוע רשמית והם יבואו על חשבונו של אווסו.

במקביל, בחדרה עשויים להחתים את הקשר האמריקאי ג'ורג' פוצ'יבה מקבוצת ויבורג הדנית. המאמן ניסו אביטן ביקש להנחית להתרשמות את פוצ'יבה, והשחקן אמור לנחות בארץ ואם יסכים להיבחן, אביטן יעקוב אחריו מקרוב ויקבל החלטה. ההסכם בעניינו של פוצ'יבה כבר סגור, אבל השחקן צריך קודם כל להרשים את אביטן באימונים ורק אם ירשים הוא יוחתם. בניגוד אליו, נמניה ניקוליץ' מהפועל רעננה לא הסכים להגיע לימי התרשמות בחדרה, למרות שבקבוצה הביעו בו עניין.

עוד בנושא:

"אם בית"ר ירדה מטאפוקו. אנחנו צריכים לשבת מחדש על פלומן"
בחדרה מובכים וטוענים: טאפוקו רוצה לבאר שבע, זה לא בידיים שלנו
אחרי שירק על לוסיו: עלי חטיב צפוי להיחתך מהפועל חדרה בינואר

לאונרד אווסו מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מאשדוד לחדרה? לאונרד אווסו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully