וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שירק על לוסיו: עלי חטיב צפוי להיחתך מהפועל חדרה בינואר

28.12.2018 / 12:46

הקשר הושעה ויעמוד לועדת משמעת: "הסיכוי שיישאר אחרי החלון קלוש". זעם על בית"ר ומכבי חיפה, שפנו כביכול לפלומן ואבו פאני

צילום: שלומי גבאי

עלי חטיב הושעה מהפועל חדרה וצפוי להיחתך בחודש ינואר מהקבוצה. אמש (חמישי) בהפסד 3:0 לבית"ר ירושלים ירק הקשר על לוסיו ובקבוצה החליטו להגיב בחומרה, בין היתר משום שלא מדובר בעבירת המשמעת הראשונה של חטיב. עד יום שני השחקן יעמוד לוועדת משמעת ולפי גורמים במועדון,"הסיכוי שיישאר חלק מהקבוצה אחרי חלון ההעברות קלוש".

בקבוצה לא אוהבים את העובדה שחלק מהשחקנים מתרכזים בעתידם במקום בהצלחה הקבוצתית. בשבועות האחרונים מספר שחקני חדרה הוזכרו כמועמדים לעבור לקבוצות גדולות ועשירות יותר, וכעת חדרה רוצה לוודא שזה לא פוגם בריכוז שלהם.

לכן הובהר ש"כל מי שלא ייתן 200 אחוז ייפגע קשה". במועדון זועמים גם על מועדונים שמנהלים מגעים ישירות עם שחקניהם. בין היתר טענו בחדרה שבית"ר ירושלים פנתה לפרדי פלומן, למרות שבבירה הכחישו. כמו כן, לטענת חדרה מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול משוחח ישירות עם מוחמד אבו פאני, מה שגורם לקשר בלבול גדול. גורם במכבי בחיפה טען ש"בין מרקו לאבו פאני יש היכרות מהנבחרת הצעירה, ואם מרקו מעוניין בשחקן יש לנו סעיף בינואר שמאפשר לנו להביא אותו בעוד כמה ימים. אנחנו משתפים פעולה עם הפועל חדרה, נמצאים בקשר ישיר איתם וכך זה יהיה גם בעתיד".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים ניצחה 0:3 את הפועל חדרה, צמד ובישול לבוזגלו
ההשראה מגווארדיולה: קלינגר ובית"ר מאושרים מהשדרוג ההגנתי
בית"ר, תתרכזי במאור ולא ביעקב: סיכום המחזור ה-15 בליגת העל

שחקן הפועל חדרה, עלי חטיב. קובי אליהו
בדרך החוצה. חטיב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully