וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייק נויז: בית"ר, תתרכזי במאור ולא ביעקב. סיכום המחזור ה-15

28.12.2018 / 10:00

מאור בוזגלו שוב הוכיח את מה שהוא טוען כבר שנים: בין הרגליים שלו לפה של אבא יעקב אין שום קשר, ובית"ר תעשה טוב אם לא תיגרר לרעש המזויף. סיכום המחזור ה-15, כולל היכרות עם השוער השלישי של אשדוד אגוזי והסוד של מכבי תל אביב - בהגנה אין יום רע, וההתקפה היא הגנה

קובי אליהו

הילדים קראו לי "מערבולת", ודי בצדק. מאז שנולדתי קו השיער שלי היה, איך נגדיר אותו, מיוחד. האמצע נדבק למצח, צד ימין תמיד למעלה, שמאל תלוי בכיוון הרוח. פייר, בשיא זה באמת היה נראה כמו מערבולת, ותודה לאל על המפרצים שאיזנו את התופעה לכדי נורמליות.

התרגלתי, זה מה יש, לא סוף העולם. עם ג'ל, או מוס, או מה שהיה באופנה אז, לפעמים הצלחתי להעמיד תסרוקת דומה לשאר החבר'ה. הבעיה היתה עם ספרים שניסו בכוח להשליט סדר. אבל את הטבע אי אפשר לתקן, וטרם ראיתי אדם מביית מערבולת בנאשיונל ג'יאוגרפיק.

הגדיל לעשות ספר אחד, לא חשוב שמות, שגילח את האמצע והשאיר את צד ימין ארוך ואת צד שמאל קצר, יענו החליט שהוא אלוהים, ולמשך חודש בערך המצח שלי נראה כמו העורף של סקוטי פיפן. כלומר, במקום באג טבעי שלומדים לחיות איתו הוא יצר פיאסקו מלאכותי.

בגרתי ולמדתי ומאז לכל ספר אני אומר - "אל תנסה להילחם בזה". הספרים החלשים מתבאסים, הספרים הבינוניים אומרים "אוקיי" בהשלמה, הספרים המעולים יורים "ברור, מה אני - אידיוט?".

היום 28 בדצמבר, יעקב בוזגלו הוא מערבולת בשיער ובית"ר ירושלים צריכה להחליט איזה סוג של ספר היא. האם היא תהיה עוד אחת שנלחמת במכונת ייצור של פייק נויז, רעש רקע חסר תכלית, ותהרוס לעצמה את כל הראש; או שהיא תתיישר עם הטבע, תבליג, במקרה הרע תשים כובע.

עוד בנושא

בבית"ר צוחקים: "הסיוע" שמאור בוזגלו מקבל מניסן יחזקאל
ניר קלינגר בתפקיד פפ גווארדיולה: מקור ההשראה של בית"ר
ויטור וצדק יפתחו בהרכב באר שבע? הכל לקראת משחקי שבת

שחקני בית"ר ירושלים איתמר ניצן, מאור בוזגלו. קובי אליהו
אז איזה סוג של ספר את, בית"ר ירושלים? בוזגלו חוגג/קובי אליהו

בשבוע שעבר עלה יעקב ל"חמש באוויר" ורמז שלעוזר המאמן החדש בבית"ר ירושלים יש קשר לכך שבוזי הבן לא פתח מול מכבי תל אביב בגביע. למשפחה קשר קדום עם יחזקאל - לא נטעה אם נאמר ששני אחים כבר הספיקו להרגיש פגועים בצורה זו או אחרת ממהלכיו. לדעתי העלבון הענק פה הוא כלפי ניר קלינגר ולא כלפי יחזקאל או בית"ר, אבל זה סיפור אחר.

התוצאה? סופת טורנדו בת שלושה ימים - אלוהים ישמור, על ניסן פאקינג יחזקאל. תהיות, ספקולציות, שטויות, ובסופו של תהליך יושב מאור בוזגלו וכובש צמד ומבשל את השלישי מול חדרה. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. כשמאור היה בהפועל באר שבע, יעקב השתולל בכל פעם שמכסת הדקות נפגעה, ולפעמים גם בלי קשר. בכל פעם שבנגב התעלמו או זרמו - הם הרוויחו. כולל שער במשחק האליפות הראשונה, אותו החרים יעקב; כולל שערים מול אינטר וסאות'המפטון, אחרי קיץ בו אמר ורמז האבא שהבן בדרך החוצה "כי מתייחסים אליו כמו אל עוד שחקן".

מאור לא הוכיח כלום מול חדרה. רק הזכיר עם הרגליים את מה שהפה שלו אומר כבר שנים - "אבא זה אבא, אני זה אני". האם עדיף שיעקב לא יעסוק בקבוצה בתקשורת? ברור. האם זה יקרה? ברור שלא. יעקב בוזגלו הוא מעבר להורה. הוא שחקן עבר, פרשן עבר ועתיד, חיית תקשורת וריאליטי, אבא לארבעה כדורגלנים ורייטינג. הוא מדבר כשרע, הוא מדבר כשמשעמם, הוא יוצר בלגן בנווה מדבר. שוב, פייק נויז, רעש מזויף. התקשורת יכולה לדווח, הקהל רוצה לצרוך, אבל החוליה הכי חשובה בשרשרת היא בית"ר - והיא צריכה להתייחס לזה כמו שצריך להתייחס לזה. כלומר, לא להתייחס.

הנה מה שאמר אבא בעצמו ל"כל העיר" השבוע: "מה אני יכול לעשות שזה עשה רעש? אני טיפוס שמושך אש".

יעקב בוזגלו הוא מערבולת בשיער. יותר מבדר מהרסני. מי שיחיה איתו, יזרום איתו, ירוויח משהו לא שגרתי - אבל שאפשר להזדקן איתו כל עוד שאר הדברים עובדים. מי שינסה לגלח אותו - הלך כל הראש. אם בבית"ר יצליחו להשתיק אותו בדרך חיובית, עם איזה תמריץ כלכלי, ניחא. אבל כשהם החתימו את הבן, הם ידעו עם מה זה בא. עם אבא דינמיט, עם אינסטגרם להיט - אבל מתחת לכל הרעש המזויף נמצא כוכב כדורגל. אמיתי.

תשאלו את מאור - בתספורות הוא מבין יותר מכולנו.

orenjos@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully