וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלה בבית"ר ירושלים לאחר ההחלטה לרדת מעסקת טאפוקו

4.1.2019 / 8:37

חוגג שלם עם ההחלטה לוותר על הצרפתי: "אין ברכה בשחקנים כאלה", אופציית חן עזרא שוב תעלה אם המגעים מול פלומן לא יבשילו

עריכת וידאו: מתן חדד

בבית"ר ירושלים נשמעה אתמול (חמישי) אנחת רווחה מסוימת לאחר ההחלטה לרדת מקווין טאפוקו. הבעלים משה חוגג אמר לאנשי בית"ר לאחר ההחלטה: "אין ברכה בשחקנים שמתנהלים בצורה הזאת, אני לא מתכוון לרדוף אחריו ואחרי הסוכנים שלו, הם משדרים משהו לא טוב ושחקנים כאלה עדיף שלא יהיו אצלנו". במקביל, בחדרה חוששים כי מעבר של טאפוקו להפועל באר שבע יחשוף אותם לתביעה בשל ההסכם שכרתו עם בית"ר. עדיין לא ברור אם בית"ר ירושלים תחליט להקל על העולה החדשה עם מכתב ויתור ונראה שהדברים גם תלויים בהתקדמות המגעים עם אנז' פרדי פלומן.

ביום שלישי אמורים ראשי בית"ר להיפגש עם סוכניו של פלומן, אך מוכנים לכל תרחיש, ואמרו: "בדיוק כמו במקרה טאפוקו, בבית"ר ישחק מי שירצה וינהל מו"מ כמו שצריך. אם פלומן גם יתבלבל אז אולי נוותר גם עליו". במידה והשיחה עם נציגיו של פלומן בשבוע הבא תתפוצץ, תחזור הקבוצה לאופציית חן עזרא, כאשר השחקנים חושבים שהוא האופציה העדיפה.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים ירדה מטאפוקו: "הוא חוצפן, התהפך בגלל הצעה אחרת"
ברק בכר: "נקבל כמה החלטות בקרוב. מי שטוב, יישאר וישחק"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

מיקי סירושטיין בית"ר ירושלים. קובי אליהו
צפוי לחזור ל-11. מיקי סירושטיין/קובי אליהו

ועם כל הכבוד לטאפוקו ופלומן, בית"ר ירושלים עדיין מסובכת בתחתית ותצא מחר לקרב קשה מאוד בדוחא נגד בני סכנין. לאחר מספר שנים יחזרו מחר אוהדי בית"ר לדוחא כאשר המשטרה החליטה לאפשר לאוהדים כניסה ישירה עד לחניה בסמוך לאיצטדיון ולמנוע את כל התלאות שהורגלו בהן בפארק אוסטרליה והנסיעה באוטובוסים דרך שבילי העפר.

מקצועית, המאמן ניר קלינגר תירגל בימים האחרונים את ההרכב הקבוע עם שינוי אחד, כאשר מיקי סירושטיין חזר להרכב על חשבון אופיר קריאף. בית"ר צפויה לפתוח עם שלישיית קישור שתכלול כאמור את סירושטיין לצד טיירה ואיינבינדר ואילו מקדימה ישחקו עידן ורד ומאור בוזגלו, כאשר בחוד ישנה התלבטות בין יאקוב סילבסטר לאנתוני וארן. הקבוצה תערוך הבוקר את האימון המסכם שלה ותתכנס מחר במלון בצפון לקראת המשחק.

עוד באותו נושא

מכבי נתניה: הבלם ברונו פרונה מועמד להצטרף בחלון הקרוב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully