וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "יש למכבי חיפה דור טוב של צעירים מוכשרים"

3.1.2019 / 9:45

המאמן החמיא לצעירים, אבל הדגיש: "רק מי שטוב משחק". על ינואר: "אני לא מאמין במהפכות, אלא בחיזוק נקודתי. מאמין בדרך שלי"

באדיבות איגוד ה-CF הישראלי

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת (18:15, ספורט 3) במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. הירוקים רוצים להשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות עם בלבול על הקווים, וינסו לנצל את התקופה הרעה שעוברת על הקבוצה של אלישע לוי מנגד.

המאמן פתח ואמר: "אני מרגיש מעולה עם הניצחונות בליגה. שש נקודות, זה היה שבוע מוצלח. ראיתי מחויבות מצד השחקנים. היו דברים טובים בשבוע הזה וגם דברים שצריך לשפר, ועל זה אנחנו עובדים. מכבי פתח תקוה זאת קבוצה עם שחקנים מוכשרים ומאמן מצוין. כל המשחקים בליגה קשים, במיוחד משחקי החוץ. נעשה הכל כדי לנצח. הליגה מאוד שוויונית וקשה. בפתח תקוה תמיד קשה. אנחנו רוצים לגרום לקהל שלנו ליהנות ממכבי חיפה".

עוד בנושא:

מכבי חיפה נקנסה ב-2,000 שקלים בעקבות התפרעות אוהדים
דיווח ביוון: מכבי חיפה מעוניינת ביאניס מיסטאקידיס
שביעות רצון במכבי חיפה משחקני הבית, מחמאות גדולות לעופרי ארד

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
"רוצים לגרום לקהל ליהנות מאיתנו". מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

על הצעירים אמר: "הגעתי מהנבחרת הצעירה, אני מכיר את רוב הדור הזה וידעתי שבמכבי חיפה יש צעירים מוכשרים. עופרי ארד הוא צעיר מוכשר מאוד ויש עוד שחקנים כמוהו כמו רז מאיר. יש לנו שחקנים מוכשרים שמושאלים לקבוצות אחרות. זה דור טוב. לא הגיל משחק, מי שטוב משחק. לא משנה אם הוא בן 18 או בן 32. אני בוחר את השחקנים לפי מה שמתאים למכבי חיפה. המטרה היא להמשיך לעבוד קשה וגם לשפר את הקבוצה, על מנת שנוכל להראות דומיננטיות במשך 90 דקות".

על שיטת המשחק הנוכחית, 3:5:2: "בכדורגל המודרני צריך גמישות טקטית. קבוצה צריכה לדעת לשחק בכמה שיטות. כרגע זה מה שמתאים למכבי חיפה והיא תשחק ככה. כל משחק לגופו, אם במשחק אחר יתאים מערך אחר אז נשחק בו. מה שחשוב זה הסגנון. לגרום לקהל ליהנות מאיתנו, להחזיר להם את הההנאה וזה רק דרך סגנון משחק יפה והתקפי".

בלבול סיכם כשדיבר על חלון ההעברות של ינואר: "אנחנו מתעסקים בכאן ועכשיו, החלון עוד לא נפתח. אני רוצה לחזק את הקבוצה ולשפר דברים. אני לא מאמין במהפכות, אלא בחיזוק נקודתי שיעזור לקבוצה לשחק יותר טוב. מוקדם לדבר על מטרות רחוקות, באתי כדי לייצב את המערכת קודם כל ולגרום לשחקנים להביא השקעה, מחויבות ואופי. אני מאמין בדרך שלי ובסגנון שלי".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה נקנסה ב-2,000 שקלים בעקבות התפרעות אוהדים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully