וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: מכבי חיפה מעוניינת ביאניס מיסטאקידיס

31.12.2018 / 17:01

בתקשורת היוונית מדווחים כי שחקן ההתקפה, שהושאל ליאנינה מפאוק העונה, מעוניין לעבור לישראל, אבל לא ברור אם קבוצתו תסכים להשאלה נוספת

באדיבות איגוד ה-CF הישראלי

האם מכבי חיפה מצאה חיזוק ראשון לינואר? ביוון מדווחים היום (שני) כי הירוקים מעוניינים בקשר/חלוץ היווני יאניס מיסטאקידיס, ששייך לפאוק סלוניקי והושאל בחצי העונה החולפת ליאנינה. מיסטאקידיס בן ה-24 שותף העונה בעשרה משחקים, חמישה מהם כשחקן הרכב, וכבש שער אחד כשבסך הכול הוא משחק 448 דקות בליגה. בעונה שעברה, הקשר/חלוץ רשם שש הופעות ליגה בפנאתינייקוס אליה הושאל ובסך הכול שיחק 305 דקות בליגה הוא לא כובש בכלל. בעבר שיחק גם שתי עונות בפאוק במהלכן כבש שבעה שערים.

אגב, מיסטאקידיס הושאל לעונה שלמה ליאנינה, אבל נפרד ממנה כבר עכשיו. ביוון מדווח כי הוא במגעים עם מכבי חיפה ומעוניין לעבור אליה בהשאלה, אבל עדיין לא ברור מה יהיו התנאים של פאוק להשאלה והאם תהיה מוכנה להשאלה עם אפשרות לרכישה בתום העונה.

כרגע למכבי חיפה יש שישה זרים: אליסון דוס סנטוס, אטיין ריינן, סיידובה סומא, ארנסט מאבוקה, ז'ורז' מאנג'ק ומיכיל קראמר. עם זאת, הירוקים צפויים לנסות להיפרד לפחות משניים מהם, ביניהם כמובן קראמר שלא נכלל בסגל כבר שבועות ארוכים, ואז יתפנה להם מקום לזרים נוספים.

עוד בנושא:

זה הזמן להגיד תודה ושלום: תגובה לקמפיין התקשורתי בעד יעקב שחר
רמי גרשון: "כבר שמונה שנים שבמכבי חיפה יוצאים בהצהרות ולא משיגים תוצאות"

שחקן פאוק סלוניקי יאניס מיסטאקידיס. GettyImages
יעבור למכבי חיפה? מיסטאקידיס/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully