וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון: "כבר שמונה שנים מכבי חיפה יוצאת בהצהרות ולא מצליחה"

29.12.2018 / 22:43

מכבי חיפה רשמה ניצחון שלישי רצוף תחת מרקו בלבול, רמי גרשון לא יוצא מגדרו אחרי ה-0:1 על בני יהודה. בלבול: "הבחורים הראו אופי של חבורה לוחמת". אבוקסיס: "שום דבר לא נכנס, זה מסוג הימים האלה"

שחקני מכבי חיפה נטע לביא, אופיר מזרחי, סנטאיהו סלליך. אדריאן הרבשטיין
בדרך הנכונה. בערך. מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה מתחילה להתחבר. אחרי חמש שנים ללא ניצחון על בני יהודה, מכבי חיפה שברה הערב (שבת) את הרצף השלילי שלה מול הזהובים עם ניצחון 0:1 מתוק משער של רוקאביציה (64) ועלתה למקום חמישי. ולא פחות חשוב: המאמן החדש מרקו בלבול רשם ניצחון שלישי בשלושה משחקים כמאמן, ושוב שמר על רשת נקייה.

בלבול אמר בסיום: "זה חשוב שאחרי מחצית ראשונה לא טובה שלנו היינו יותר אגרסיביים וחדים בחצי השני. הבחורים הראו אופי של חבורה לוחמת. שמרנו שוב על שער נקי, שזה חשוב מאוד. על פי המחצית השנייה הגיע לנו לנצח. אני גאה בשחקנים, הם עשו משחק טוב. שיטת שלושת הבלמים לא קשורה לשמירה על שער נקי, זה יותר קשור לסגנון. הגישה של השחקנים בחצי השני הייתה טובה מאוד. עופרי ארד ורמי גרשון? שמח שהם חזרו ושיחקו מעולה היום, מי שטוב משחק אצלי". על המשחק נגד מכבי פתח תקוה: "אין בליגה הזאת משחקים קלים, כולם קשים. הליגה מאוד צפופה". על הקהל: "הרגשנו אותו איתנו בחצי השני, זה חשוב לנו מאוד". על המטרות: "לא צריך להסתכל על מיקום כזה או אחר בטבלה. נצטרך להתחזק בעוד מספר שחקנים ולהשתדרג באיכות שלנו כדי להיות טובים יותר".

שחקני מכבי חיפה עאיד חבשי, עופרי ארד, רמי גרשון חוגגים. אדריאן הרבשטיין
אחרי המכות הכואבות שקיבלה הקבוצה העונה, אפשר קצת לשמוח. חיפה בסיום/אדריאן הרבשטיין

רמי גרשון: "עברתי תקופה לא פשוטה מתחילת השנה, היו לי כמה פציעות ברצף וחוסר מזל. אני שמח לחזור לשחק ולעזור לקבוצה לנצח. אני מנסה להימנע מרעשי הרקע ולהתרכז בעבודה שלי. גם בעבר התמודדתי עם מצבים קשים והצלחתי לייצר מזה דברים יפים. במצב שלנו אנחנו צריכים להסתכל משחק אחרי משחק. כבר שמונה שנים מכבי חיפה יוצאת בהצהרות ולא מצליחה, אנחנו צריכים להישאר צנועים ולעשות את המקסימום שלנו בכל משחק. היה כיף להרגיש את התמיכה של הקהל היום, כיף שהצלחנו לשמח אותו".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "אחרי שהיינו בפיגור יצאנו יותר קדימה מבחינה התקפית. היינו חשופים מאחורה והגענו לשלושה מצבים מצוינים, אבל היום שום דבר לא נכנס, זה מסוג הימים האלה. הרבה שחקנים היו ביום פחות טוב. השתדלנו, רצינו, אבל מכבי חיפה הייתה יותר טובה מאיתנו ברוב שלבי המשחק. מחמיא לנו שנערכים אלינו כקבוצה עם התקציב אולי הכי נמוך בליגה. גם במערך הזה הגענו לכמה מצבים מצוינים לקראת הסוף. נצטרך ללמוד לשחק נגד כל קבוצה, וצריך לדעת לשחק גם נגד שלושה בלמים. פלשר עשה את העבודה שלו למרות ששיחק לא בעמדה שלו. סורו היה חסר מאוד, אבל נצטרך לדעת להסתדר ללא שחקנים. מי שישחק, יצטרך לדעת את העבודה". על המשחק מול הפועל באר שבע בשבוע הבא: "נגד באר שבע תמיד קשה, יהיו לנו מספר חסרים ונצטרך להיערך לזה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את בני יהודה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
הצעירים עושים עבודה לא רעה, אבל בלבול יודע: "נצטרך להתחזק בעוד מספר שחקנים ולהשתדרג באיכות שלנו"/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully