וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שביעות רצון משחקני הבית, מחמאות גדולות לעופרי ארד

30.12.2018 / 8:59

הירוקים ממתינים לטאפוקו, מגבשים החלטה בנוגע לאבו פאני ומרוצים מעוד משחק ללא ספיגה. טענות קשות של האוהדים ל"השתקת" המחאה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

אחרי הרבה מאוד זמן, במכבי חיפה נרשמו אתמול (שבת) חיוכים אמיתיים בסיום הניצחון 0:1 על בני יהודה. הירוקים יודעים שהיכולת (בעיקר בחלק ההתקפי) רחוקה מלהרשים, אבל המאמן מרקו בלבול היה מאוד מרוצה מרוח הלחימה של השחקנים ובעיקר מכך שהם שמרו על רשת נקייה משחק ליגה שני ברציפות. "דיברנו על זה שקודם כך צריך לצבור נקודות, גם אם זה אומר לשחק 'מכוער'", אמר שחקן בקבוצה, "התקווה היא שעם הנקודות יגיע הביטחון ונוכל גם לשחק טוב יותר".

במועדון מרוצים מאוד מההשתלבות של שחקני הבית בשבועיים האחרונים. הבלם הצעיר עופרי ארד סחט מחמאות מקיר לקיר וכעת אין ספק שהוא יישאר בקבוצה, למרות התעניינות של בני יהודה וכמה קבוצות בליגה הלאומית - שכולן רצו לצרף אותו בהשאלה עד סיום העונה. גם גיא חיימוב שרשם הצלה גדולה לקראת הסיום ורמי גרשון, זכו לשבחים.

שחקני מכבי חיפה עאיד חבשי, עופרי ארד, רמי גרשון חוגגים. אדריאן הרבשטיין
רשת נקייה משחק ליגה שני ברציפות. ארד, חבשי וגרשון/אדריאן הרבשטיין

לצד שביעות הרצון הכללית והמחמאות לכמה שחקנים אחרי שני ניצחונות רצופים ללא ספיגה, במכבי חיפה יש גם שחקנים שמאוכזבים ממעמדם. שלומי אזולאי ששימש שחקן מפתח בתקופת פרד רוטן, לא שותף אתמול כלל בעוד רועי קהת לא נכלל בסגל. האחרון עשוי לבקש לעזוב אם יבין שהוא לא נמצא בתכניות.

מרקו בלבול רוצה לצרף את קווין טאפוקו מהפועל חדרה וממתינים לתשובה סופית. בחדרה הסבירו שהדבר תלוי בהחלטת בית המשפט בנוגע למנהל התקין מרשם העמותות. מוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל עשויים לחזור מההשאלות לעולה החדשה עם פתיחת חלון ההעברות ובימים הקרובים תתקבל החלטה סופית בעניינם. גם חנן מהפועל באר שבע מועמד.

סיידובה סומא שב לאימונים. הקשר יועמד לוועדת משמעת פנימית בעקבות האיחור לאימון ביום שישי.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה ניצחה 0:1 את בני יהודה

לכתבה המלאה
רועי קהת מכבי חיפה. ברני ארדוב
עשוי לבקש לעזוב. קהת/ברני ארדוב

מחאת האוהדים נגד יעקב שחר נמשכת, אבל אתמול נערך גם מפגן תמיכה גדול בנשיא המועדון. אוהדים שמשתתפים במחאה התלוננו אתמול על פעולות מנע של ההנהלה וחברת האבטחה וטענו שנאסר עליהם להכניס שלטים שעליהם הכיתוב "יענק'לך". בחלק מהיציעים נתלו שלטי תמיכה בשחר.

במועדון אמרו שההחלטה היא לא לאפשר הכנסת שלטים נגד הנשיא או בעדו בשל העובדה שבמשחק באשדוד האוהדים נעזרו בהם כדי להסתיר אבוקות. עוד הוסיפו שהשלטים בעד הבעלים היו שלטי תלייה ולא כאלה שהונפו והוכנסו לאחר תיאום מראש. במשטרת חיפה הבהירו שרק שלטים שהכנסתם תואמה מראש יכולים להיות מוכנסים לאצטדיון, אבל בארגוני האוהדים משוכנעים שמדובר בהחרפה בצעדים כנגדם.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully