וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר נכנס לספרי ההיסטוריה של יונייטד, לוקאקו: "הכל שונה איתו"

הנורבגי הפך למאמן השני בתולדות המועדון שמנצח את ארבעת משחקי הליגה הראשונים שלו. מחמאות לרשפורד: "יש לו בעיטה כמו רונאלדו"

עריכת וידאו: מתן חדד

אולה גונאר סולשיאר המשיך את המסע הקסום שלו במנצ'סטר יונייטד והכניס את שמו לספרי ההיסטוריה של המועדון - הפעם כמאמן. הניצחון אמש (רביעי) 0:2 על ניוקאסל אומר שהוא בסך הכל המאמן השני בהיסטוריה המפוארת של מנצ'סטר יונייטד שמנצח את כל ארבעת משחקי הליגה הראשונים שלו. הראשון? סר מאט באזבי, אי שם ב-1946.

"סוף סוף הצלחנו לשמור על רשת נקייה", אמר המאמן בסיום. "זו היתה הופעה מאוד מקצוענית שלנו, לא הגענו לשיאים כמו במשחקים הקודמים, אבל שלטנו, לחצנו ובסוף גם כבשנו את השערים שלנו. המחצית הראשונה היתה כמו משחק ראווה מבחינתנו, ניוקאסל תקפו אבל פיל ג'ונס ולינדלוף היו פנטסטיים. למרכוס רשפורד יש בעיטה של כריסטיאנו רונאלדו, הכדור פשוט טס, אהבתי את השער שלו. הוא רק בן 21. פוגבה? צריך לנער אותו לפעמים. הוא היה ענק".

עוד בנושא:

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את ניוקאסל והיא עדיין מושלמת תחת סולשיאר
סוכנו של מסוט אוזיל מבהיר: "הוא לא רוצה להיות בשום מקום אחר מלבד ארסנל"
מנצ'סטר סיטי - ליברפול: קווין דה בראונה צפוי לשחק

רומלו לוקאקו, שעלה מהספסל בדקה ה-63 ודקה לאחר מכן כבש את הראשון של השדים האדומים, אמר: "אתה חייב להיות מוכן כמחליף, זה מה שהמנג'ר מבקש ממני. ידעתי שהשוער עלול לשמוט את הכדור, חייבים להמר במצבים כאלה. הכל שונה עם המאמן החדש שלנו, אני, מרכוס רשפורד ואנתוני מרסיאל לומדים המון ממנו, בעיקר בהתקפה, ובינתיים הכל טוב".

מרכוס רשפורד, שחתם את התוצאה בדקה ה-80, הוסיף: "היה קשה לשבור את ניוקאסל, זה לקח יותר זמן משהיינו רוצים. היינו צריכים לעבוד קשה כדי לקחת את שלוש הנקודות. אני עדיין צריך לשפר את הסיומות שלי".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את ניוקאסל והיא עדיין מושלמת תחת סולשיאר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully