וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי - ליברפול: קווין דה בראונה צפוי לשחק

גווארדיולה הודיע שהקשר התאמן עם הקבוצה לקראת המפגש: "הזדמנות גדולה לצמק את הפער". קלופ: "אנחנו פוגשים את הקבוצה הטובה בעולם" (ה', 22:00, ספ' 1)

מחזור 21הסתיים03/01/2019
מנצ'סטר סיטי
  • אגוארו (40)
  • סאנה (72)
1:2
  • (64) פירמינו
ליברפול
עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-21 בפרמיירליג יינעל מחר (22:00, ספורט 1) עם המשחק המסקרן ביותר בו ובעונה כולה. מנצ'סטר סיטי השלישית תארח את ליברפול הראשונה, שמוליכה על פניה כרגע בשבע נקודות כשבין לבין ניצבת טוטנהאם עם נקודה אחת יותר מסיטי ושש פחות מליברפול.

רק לפני חמישה מחזורים מנצ'סטר סיטי הייתה עם שתי נקודות יותר מליברפול, אבל האלופה ספגה שלושה הפסדים בחמשת המחזורים הללו, בעוד הקבוצה של יורגן קלופ השיגה חמישה ניצחונות (תשעה ברציפות בליגה בסך הכול) ופתחה פער גדול מהתכולים. סיטי אמנם הפסידה לקריסטל פאלאס בבית לאחרונה, אבל באצטדיון הביתי שלה היא עומדת על 12 ניצחונות ב-14 משחקים העונה. זה יהיה גם מפגש מסקרן בין שניים מהמאמנים הטובים בעולם, יורגן קלופ ופפ גווארדיולה כשהגרמני מחזיק במאזן טוב מול הקטלאני עם שמונה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו וחמישה הפסדים ב-15 מפגשים קודמים ביניהם.

שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה. רויטרס
דה בראונה/רויטרס

"זה משחק רגיל נגד מנצ'סטר סיטי, אבל משחק קשה מאוד, אחד הקשים ביותר שאתה יכול לשחק בכדורגל המודרני", אמר קלופ לקראת ההתמודדות, "סיטי קבוצת כדורגל חזקה מאוד עם מאמן יוצא מן הכלל. אי אפשר לדעת מה מצפה לך. אנחנו צריכים להיות מוכנים ומלאי תעוזה, תשוקה וזעם כמו במשחקים האחרונים. היריבה היא עדיין הקבוצה הטובה ביותר בעולם".

ג'יימס מילנר, שנעדר מהמשחקים של ליברפול מול ניוקאסל וארסנל, חזר לאימונים מלאים וצפוי ליטול חלק במשחק. בצד של סיטי, קווין דה בראונה עשוי לשחק אחרי שלא נסע בכלל למשחק החוץ האחרון של הקבוצה מול סאות'המפטון ביום ראשון בשל פציעה בשריר. "הוא התאמן היום, אבל מחר יצטרך לעבור בדיקת נוספת בבוקר, הוא במצב הרבה יותר טוב", אמר גווארדיולה והתייחס למצב הקבוצה: "המציאות שלנו ברורה, אנחנו בפיגור של שבע נקודות ועכשיו זה כבר הסיבוב השני ואני מרגיש שיש לנו הזדמנות גדולה לצמק את הפער. אנשים שואלים מה נעשה אם נפסיד, אבל אנחנו הולכים כדי לנצח, להיות שם עד הסוף כדי להילחם על האליפות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully