וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מסוט אוזיל מבהיר: "הוא לא רוצה להיות בשום מקום אחר מלבד ארסנל"

באנגליה העלו ספקולציות בנוגע לעתידו של הגרמני, סוכנו התעקש: "הוא מחויב ב-100 אחוז לארסנל, יישאר עד סוף חוזהו ואולי יותר"

עריכת וידאו: מתן חדד

בצל השמועות על עזיבה אפשרית את ארסנל, הבהיר הערב (רביעי) סוכנו של מסוט אוזיל כי הפליימייקר הגרמני לא הולך לשום מקום. "אני מעדיף לא לדבר בשמו, אבל בהתחשב בכל השמועות לאחרונה, אני מרגיש שהגיע הזמן להבהיר חלק מהדברים", אמר ארקוט סוגוט. "מסוט חתם בינואר על חוזה חדש כי הוא ראה את עתידו בארסנל ושום דבר לא השתנה. הוא רוצה להישאר עד תום החוזה, אולי אפילו יותר מזה. הוא מחויב ב-100 אחוז לארסנל, אוהב את המועדון, חולק את ערכיו ולא רוצה להיות בשום מקום אחר".

בשני משחקי הליגה האחרונים של התותחנים הגרמני בן ה-30 לא שותף בשל פציעה בברך, אך עוד קודם לכן מצא עצמו על הספסל של אונאי אמרי, ולא בשל סיבות בריאותיות.

"אוזיל גאה ללבוש את חולצת ארסנל ולייצג אותה על המגרש ומחוצה לו", הוסיף הסוכן. "הוא לוקח אחריות, בין היתר להיות אחד הקפטנים, ויש לו קשר מצוין עם חבריו לקבוצה, המאמנים והאוהדים. בשנה שעברה היה זעזוע גדול במועדון, והחצי הראשון של העונה הזו לא היה מושלם עבור מסוט. הוא סבל מפציעות ומחלות ועובד קשה כדי להתאים את עצמו לסגנון של אונאי אמרי. זה אולי ייקח זמן, אבל מסוט ייתן כל מה שיש לו כדי לעזור להצלחת ארסנל. עתידו הוא בארסנל, נקודה".

עוד בנושא:

העברות בעולם, 2.1: מלקום סירב לאברטון, כריסטיאנו רונאלדו הוצע גם לנאפולי בקיץ
מנצ'סטר סיטי - ליברפול: קווין דה בראונה צפוי לשחק
סולארי מתלונן לפני ויאריאל: "תאריך שקשה לשחק בו"

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
מחויב ב-100 אחוז. אוזיל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully