וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם רכשת חמישה שחקנים בינואר, כנראה שטעית - והרבה": הגאון של שוק ההעברות מדבר

מונצ'י, המנהל הספורטיבי של רומא ואשף החתמת השחקנים, מספר: "יש לי 16 סקאוטים ברחבי העולם, תמיד מאשר שחקן מול המאמן"

עריכת וידאו: מתן חדד

חודש ינואר נפתח ואיתו גם חלון ההעברות ומי שעולים לכותרות יותר מהרגיל הם המנהלים הספורטיביים בכדורגל העולמי. מונצ'י, המנהל הספורטיבי של רומא, שהפך בסביליה לאחד מהשמות הבולטים והחמים בתחום, שפך קצת אור על שיטת העבודה שלו ועל התפקוד כמנהל ספורטיבי.

"אני אף פעם לא רוכש שחקן שהמאמן לא רוצה, וזה עובד באופן דומה גם להפך. אנחנו צריכים להסכים. יש לי 16 סקאוטים ברחבי העולם שרואים הרבה כדורגל, מאתרים שחקנים וממליצים. זה לא רק אני. בתחילת העונה אנחנו מסמנים שחקנים, צופים בהם בווידאו ואם הם מרשימים אותנו, אז נוסעים לצפות בהם באצטדיון.

"תמיד אני אומר שהתכונה החשובה ביותר למנהל ספורטיבי היא היכולת להודות בטעות. אני כל הזמן טועה, אבל עושה מאמץ ללמוד ולהשתפר מזה. כשהגעתי לרומא בעונה שעברה, היינו צריכים להכניס כסף לקופה. מכרנו את אנתוני רוגידגר לצ'לסי ובתחילת העונה ההגנה שלנו הייתה רעועה. בסו, גם בעונה כזו של קיצוץ תקציבי, סיימנו במקום השלישי והעפלנו לחצי גמר ליגת האלופות".

הספרדי גם התייחס לחלון ההעברות הנוכחי: "קודם כל, בחלון ההעברות של ינואר לא צריך לעשות שינויים גדולים, זה זמן לתיקונים קלים. אם אתה צריך לרכוש חמישה שחקנים, סימן שעשית טעויות - והרבה".

עוד בנושא

העברות בעולם, 2.1: מלקום סירב לאברטון, כריסטיאנו רונאלדו הוצע גם לנאפולי בקיץ
מנצ'סטר סיטי - ליברפול: קווין דה ברוינה צפוי לשחק
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully