וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קסון מרטינס מתקשה להתאושש מהפציעה: "הכאבים לא נותנים לי לישון"

הקולומביאני (32), שנחשב בעבר לאחד מהחלוצים הטובים באירופה, חשף שגרה לא קלה: "אני לא יכול להתאמן יותר משלושה ימים בשבוע"

עריכת וידאו: מתן חדד

ביוני 2015 אתלטיקו מדריד החתימה מפורטו את אחד מהחלוצים הלוהטים באירופה דאז, ג'קסון מרטינס הקולומביאני, תמורת 37 מיליון יורו. הכוכב הגיע אחרי שלוש עונות בפורטוגל, בהן הפגיז 94 שערים ב-143 הופעות והפך לאחד מהמלפפונים החמים של אותו הקיץ. מרטינס, שהגיע כמחליפו של רדמאל פלקאו, לא הצליח להשתלב בשיטה של דייגו סימאונה ומיעט לקבל הזדמנויות. זה נגמר עם מעבר לגוואנגז'ו אברגרנדה הסינית, ששילמה עליו סכום שיא של 42 מיליון יורו ב-2016, בידיעה שהיא מקבלת את אחד מהחלוצים הטובים בעולם.

זה דווקא התחיל לא רע: מרטינס נראה חד במשחקים הראשונים וכבש שלושה שערים בשלושה משחקים, אבל אז הוא זומן לנבחרת קולומביה ונפצע בקרסול בצורה קשה. אותה פציעה גרמה לו לעבור מספר ניתוחים מסובכים. כעת, כך הוא מספר ל"רקורד" הפורטוגלי, הוא מתקשה לחזור ולשחק כדורגל באופן סדיר. מרטינס בן ה-32, שמשחק העונה בפורטימוננסה הקטנה מהליגה הפורטוגלית בהשאלה מאברגרנדה, כבש ארבעה שערים ב-10 הופעות בליגה הפורטוגלית העונה.

עוד בנושא:

במנצ'סטר סיטי מודים: "אם לא ננצח את ליברפול, יהיה קשה מאוד להדביק אותם"
מאוריסיו פוצ'טינו: "אנחנו במצב טוב מאוד, לא אכפת לי אם סיטי תנצח או ליברפול"
ארנסטו ואלוורדה הודה: "אני לא יודע איפה אאמן בעונה הבאה"

שחקן גוואנגז'ו אברגרנדה ג'קסון מרטינס. GettyImages
ההתחלה בסין הייתה מבטיחה, הפציעה שיבשה את התכניות. ג'קסון מרטינס במדי גוואנגז'ו אברגרנדה/GettyImages

"אני מתמודד עם קושי יום יומי", סיפר מרטינס על השגרה החדשה שלו בעקבות הפציעה הקשה והניתוחים שעבר. "הכאבים לא נותנים לי לישון. אני מרגיש אותם בכל אימון, בכל משחק, בכל פעם שאני הולך לישון. בכל לילה אני מתעורר ב-3 או 4 לפנות בוקר, כמו שעון מעורר, בגלל שאני סובל מכאבים. אני מנסה להירגע ואחרי כמה דקות חוזר לישון". מרטינס אף חשף כי הוא לא מסוגל להתאמן יותר משלושה ימים ברציפות: "האימונים לא קלים לי. הייתי רוצה להתאמן בצורה נורמלית כמו כולם, אבל הרופאים אומרים לי שזה בלתי אפשרי. אני חייב לשמור על הגוף שלי ליום שאחרי הקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully