וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנצ'סטר סיטי מודים: "אם לא ננצח את ליברפול, יהיה קשה מאוד להדביק אותם"

ברנרדו סילבה התייחס למפגש הלוהט שמצפה לאלופה ביום חמישי: "הלחץ הוא עלינו, אם הם ינצחו הפער יצמח כבר לעשר נקודות"

עריכת וידאו: מתן חדד

כל חובב כדורגל אנגלי באשר הוא יעצום את נשימתו ביום חמישי כשמנצ'סטר סיטי תארח את ליברפול לקרב אדיר שבו האלופה תארח את המוליכה שמקדימה אותה כרגע בפער של שבע נקודות. הפסד של סיטי יגדיל את הפער בין השתיים לעשר נקודות ויקרב מאוד את הקבוצה של קלופ לאליפות הנחשקת.

ברנרדו סילבה הקשר הפורטוגלי של גווארדיולה, התייחס בראיון ללחץ שבו נמצאת קבוצתו לפני המשחק הזה כשאמר: "אנחנו יודעים שהלחץ עלינו. אם לא ננצח, זה יהיה קשה מאוד להדביק את ליברפול. נלך על ניצחון במשחק הזה כמו שאנחנו עושים בכל משחק".

שחקן ליברפול רוברטו פירמינו עם שחקן מנצ'סטר סיטי ברנרדו סילבה. רויטרס
שוב נפגשים. ברנרדו סילבה ופירמינו/רויטרס

"אנחנו יודעים שאנחנו בפיגור של שבע נקודות מהם", הוסיף סילבה, "זה יהיה רק ארבע אם ננצח וזה משנה את התמונה. נהיה חייבים להפעיל עליהם לחץ". סילבה פרגן להגנה של ליברפול שספגה רק שמונה שערים העונה, חצי מהכמות שספגה סיטי בעלת ההגנה השנייה הכי טובה: "הם שמרו הרבה פעמים על רשת נקיה. יש להם הגנה מרשימה וכולם מודעים ליכולת של השלישייה הקדמית שלהם (סלאח, מאנה ופירמינו). הם עובדים הרבה, הקשרים עושים הרבה עבודה ולוחצים הרבה. אנחנו מכירים אותם, הם מכירים אותנו ואין הפתעות".

כזכור, במפגש הקודם שנערך באנפילד, מנצ'סטר סיטי היתה קרובה לגנוב ניצחון אבל ריאד מחרז החטיא פנדל בדקה ה-87 במשחק שהסתיים ב-0:0. הפעם בליברפול יקנו תוצאה כזו. סיטי ממש לא.

עוד באותו נושא

אנגליה: טוטנהאם הביסה 0:3 את קרדיף, ארסנל חגגה עם 1:4 על פולהאם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully