וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון מאוהבת בגיא גודס: "המאמן המושלם בשבילנו"

31.12.2018 / 9:19

הכתומים התרפקו על הניצחון הגדול על מכבי תל אביב ברבע גמר גביע המדינה ושיבחו את המאמן הנכנס: "השחקנים התחברו אליו, אפשר לעשות משהו מיוחד". קולשוב מסכים: "גיא הביא המון אנרגיות". במועדון מסמנים את המשחק נגד נס ציונה כקריטי

ONE

מכבי ראשון לציון שבה אמש (ראשון) לחצי גמר גביע המדינה אחרי שלוש שנים של הפסקה בזכות ניצחון ענק 77:88 על מכבי תל אביב בבית. הכתומים שלטו בהתמודדות מהפתיחה והוליכו כבר ב-26 נקודות יתרון במהלך הרבע השני לפני שהצהובים החלו לצמצם את ההפרש, אלא שלרגע הניצחון של ראשון לציון לא הוטל בספק.

חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות בראשון לציון כשמעל כולם איגור קולשוב וקמרון לונג עם 18 ו-17 נקודות בהתאמה. גם אלכס המילטון, דיימון סימפסון ודשון סטיבנס רשמו משחק טוב מאוד.

בסיום אנשי ראשון לציון היללו את המאמן החדש גיא גודס, שהוביל את הקבוצה לארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים וייצב את המערכת שנראתה אבודה רק לפני חודש אחרי פיטוריו של צביקה שרף. "גיא הוא המאמן המושלם בשבילנו", סיפרו בראשון לציון, "הוא בא לעבוד, מאוד רעב להצליח והשחקנים התחברו אליו בצורה יוצאת מן הכלל. כל האווירה פה השתנתה, אפשר לעשות משהו מיוחד".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב כועסת אחרי ההדחה: "אנחנו בדרך לשבור את כל השיאים השליליים"
גביע המדינה: מכבי ראשון לציון הפתיעה 77:88 את מכבי תל אביב ועלתה לחצי הגמר

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. דני מרון
איתו אפשר לעשות משהו מיוחד. גודס/דני מרון

קולשוב המצטיין הוסיף: "התחבר לכולנו היום, במחצית הראשונה זה היה מטורף, כל הזריקות נכנסו והיו המון אנרגיות באולם, אולי בגלל שזה מכבי זה משחק מיוחד לכל קבוצה. אנחנו שמחים שהצלחנו להוציא את הניצחון. גיא הביא איתו המון אנרגיות, בדרך כלל שיש שינוי במאמן זה מה שקורה. התייצבנו מבחינת הסגל, אלכס שחקן נהדר, דיימון סימפסון היה בליגה כמה שנים ולא צריך להסתגל. כולנו מתחברים לאט לאט, השינוי לא בא בשבוע או שבועיים".

על האווירה במשחק הוסיף קולשוב כי "זה עוזר לנו שאנחנו משחקים בבית והקהל עושה עבודה מדהימה, יש פה כל כך הרבה אנשים ולמרות שבליגה לא הצלחנו להביא את יתרון הביתיות, הקהל שלנו נותן המון אנדרלין, ברגע שאתה מרגיש את זה, אתה לא מרגיש את הכאבים".

במועדון אמרו כבר אתמול כי המשחק מחרתיים נגד עירוני נס ציונה הוא רגע מבחן חשוב להמשך העונה. בסיבוב הראשון הפסידה ראשון לציון ליריבה הכתומה, ימים ספורים אחרי שחגגה את הזכייה בגביע ווינר, וכעת הם לא רוצים שהסרט יחזור על עצמו. "זה משחק בעל חשיבות גם יוקרתית וגם טבלאית, אסור לנו להפסיד אותו", אמרו אמש אצל הכתומים.

עוד באותו נושא

גביע המדינה: מכבי ראשון לציון הפתיעה 77:88 את מכבי תל אביב ועלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה
איגור קולשוב שחקן מכבי ראשון לציון חוגג. דני מרון
הכל הלך. קולשוב/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully