וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי ראשון לציון הפתיעה 77:88 את מכבי תל אביב ועלתה לחצי הגמר

סנסציה בבית מכבי: השחקנים של גיא גודס סידרו לו נקמה מתוקה בספרופולוס שלא רצה אותו לצידו על הקווים. קולשוב (18 נק') ולונג (17) הצטיינו, ווילבקין הורחק. לראשונה זה תשע שנים הצהובים לא יהיו בשלבי ההכרעה

איגור קולשוב שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
הופעת ענק. איגור קולשוב/דני מרון

מכבי ראשון לציון רשמה הערב (ראשון) את אחת ההפתעות הגדולות בשנים האחרונות בגביע המדינה, כשניצחה 77:88 את מכבי תל אביב והעפילה לחצי הגמר. הצהובים, שביורוליג כידוע לא מלקקים דבש, ממשיכים עוד עונה שלילית ולראשונה זה תשע שנים לא יהיו חלק ממעמד הגמר בגביע המדינה. החבורה של יאניס ספרופולוס, שהגיעה מעודדת מהניצחון על מילאנו בחמישי האחרון, נראתה מפוזרת כבר מהרגע הראשון, רדפה אחרי המארחת במהלך כל המשחק כשהפיגור בשיאו טיפס עד ל-26 נקודות. הצהובים קלעו באחוזים מחרידים מהשלוש, ספגו ארבע עבירות טכניות והציגו הגנה איומה. ג'ון דיברתולומיאו היה חלש במיוחד, וכך גם יובל זוסמן וג'וני אובריאנט. בצד השני, איגור קולשוב, אלכס המילטון וקמרון לונג היו מצוינים והובילו את הקבוצה מעיר היין לאחד הניצחונות הגדולים ביותר שלה. גיא גודס, מאמן מכבי ראשון לציון, שעד לא מזמן שימש כעוזר המאמן של נבן ספאחיה במכבי תל אביב, חוגג ניצחון גדול על הראש של ספרופולוס - אותו אחד שלא רצה אותו לצידו על הקווים.

קלעו למכבי ראשון לציון: איגור קולשוב 18, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, קמרון לונג 17, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, דשון סטיבנס 12, אלכס המילטון 11, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-8 איבודים, דיימון סימפסון 11, עוז בלייזר 7 ו-5 ריבאונדים, נמרוד טישמן 6, אדם אריאל 5, איתי שגב 1, 6 ריבאונדים ו-3 חטיפות.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 17 נקודות (6 מ-15 מהשדה) ו-6 אסיסטים, אלכס טיוס 12 ו-11 ריבאונדים (6 בהתקפה), מייקל רול 10, ג'ייק כהן 8 ו-5 ריבאונדים, טאריק בלאק 8 ו-5 ריבאונדים, יובל זוסמן 7, ג'ון דיברתולומאו 6 (1 מ-10 מהשדה), ג'וני אובריאנט 5, אנג'לו קלויארו 3 ו-6 ריבאונדים, דיאנדרה קיין 1. נמרוד לוי (02:50 דקות) שותף, אך לא קלע.

איתי שגב שחקן מכבי ראשון לציון מול דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
גם שגב חגג על הראש של האקסית/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

ספרופולוס פתח בחמישייה עם סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, אלכס טיוס, יובל זוסמן וג'וני אובריאנט. בצד השני עלו קמרון לונג, איתי שגב, דשון סטיבנס, איגור קולשוב ואלכס המילטון. תחילת ההתמודדות עוכבה בשל זריקת קונפטי של האוהדים אל הפרקט. המארחת הראתה כבר מהרגע הראשון ביטחון, שלשה של קולשוב העלתה ליתרון מוקדם, 4:11. ג'ייק כהן עלה מהספסל הצהוב ובשתי שלשות הוריד את ההפרש ל-16:17, שלשה של טישמן קבעה 16:20 בסיום הרבע.

רבע 2

הקבוצה של גודס המשיכה את המגמה ושתי דקות לתוך הרבע השני עלו ל-18:27. הטירוף המקומי נמשך, שלשה של אריאל סגרה ריצת 2:18 וקבעה 18:35. העצבים של מכבי תל אביב טיפסו, קיין קיבל עבירה טכנית אותה ניצלה המארחת כדי לעלות ליתרון שיא, 23:46. צמד סלים של ווילבקין ואובריאנט סגרו מחצית עגומה מבחינת מכבי, וזה 29:51 למארחת עם הירידה לחדרי ההלבשה.

רבע 3

האלופה סוף סוף התעוררה, ווילבקין התחמם מחוץ לקשת ובלאק עם סל ועבירה הוריד את ההפרש ל-44:58. צ'אקה של קולשוב מהשלוש ציננה את ההתלהבות של האורחת והקפיצה את ההפרש ל-48:64. בלאק תיקן חדירה של דיברתולומיאו כדי לשלוח את מכבי עם תקווה קטנה ובפיגור 51:65 לרבע האחרון.

רבע 4

מכבי נתקעה בתחילת הרבע וההפרש שוב טיפס ל-18 נקודות, 52:70. הצהובים כבר התקרבו ל-11 הפרש עם סל קשה של ווילבקין, קולשוב עם אסיסט גדול להמילטון דאג לקבוע 63:76, פחות מחמש דקות לסיום. ההתפרקות הצהובה המשיכה עם הרחקתו של סקוטי ווילבקין, 2 דקות וחצי לסיום ההתמודדות. הכתומים ידעו לשמור על היתרון ובסיום 77:88 סנסציוני למכבי ראשון לציון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אדם אריאל שחקן מכבי ראשון לציון מול אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
אדם אריאל בפעולה/דני מרון
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
לא מוצא תשובות. ספרופולוס/דני מרון
מייקל רול שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ציון נכשל. מייקל רול/דני מרון
אלכס המילטון שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
הכל הולך. המילטון/דני מרון
דיימון סימפסון שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
הרבה יותר קל ממה שציפו לו. סימפסון/דני מרון
סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הרבה תסכול. סקוטי ווילבקין/דני מרון
גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. דני מרון
לפני רגע היה בצד השני. גיא גודס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully