וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן-סילבן באבין: "ניק בלקמן היה שחקן ההתקפה הכי טוב של מכבי תל אביב"

שחקני העבר של הצהובים משתפים פעולה בספורטינג חיחון. באבין: "הלחץ במכבי תל אביב דומה לפה, אולי אפילו יותר גדול"

קובי אליהו

הרחק מקרית שלום, ז'אן-סילבן באבין וניק בלקמן איחדו כוחות בקיץ האחרון. שני השחקנים ששיתפו פעולה במכבי תל אביב בעונה שעברה, משחקים ביחד בספורטינג חיחון ובריאיון קצר, הבלם סיפר הבוקר (שני) כיצד הוא סייע להנחית את החלוץ באל מולינון.

"בקיץ רובן בראחה (שאימן את ספורטינג עד אמצע נובמבר) אמר לי שהוא מעוניין בחלוץ ששיחק איתי בישראל", סיפר באבין, "הייתי בטוח שהוא מתכוון ל'חלוץ 9', וידאר קיארטנסון, אבל אחר כך הוא אמר לי שמדובר בבלקמן. שלחתי לניק הודעה והתחלנו לדבר על המועדון ועל העיר. אנשים לא יודעים, אבל גם ריאל סראגוסה רצתה אותו. המנהל המקצועי שלה שאל אותי מה דעתי עליו. אז אמרתי לבראחה שאנחנו צריכים למהר כי סראגוסה מתעניינת".

ספורטינג היא אחת הקבוצות הגדולות והיומרניות בליגת המשנה בספרד, אבל היא התחילה את העונה באופן מאכזב. בלקמן שותף בשמונה משחקים בלבד וכבש שער אחד, אבל באבין אמר: " אני בטוח שבקרוב מאוד תראו את ניק האמיתי. הוא יודע להתמודד עם לחץ במועדון כמו ספורטינג. במכבי תל אביב יש לחץ כמו פה, אולי אפילו יותר. הוא היה שחקן ההתקפה הכי טוב של מכבי תל אביב. ג'ורדי קרויף ביקש ממנו לעשות הרבה מאוד דברים, בשונה ממה שהוא מתבקש לעשות בספורטינג".

עוד בנושא:

עקב הנסיבות: אלירן עטר מקבל סופית את המרות של איביץ'
איביץ' מרוצה מהרוטציה ומוכן לינואר, קנדיל: "נהנים מהתקופה הזאת"

ז'אן-סילבן באבין, מכבי תל אביב. קובי אליהו
"הייתי בטוח שבראחה רוצה את קיארטנסון". באבין עם בלקמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully