וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איביץ' מרוצה מהרוטציה ומוכן לחלון של ינואר, קנדיל: "נהנים מהתקופה הזאת"

29.12.2018 / 23:07

המוליכה פתחה פער 16 נקודות בפסגה, איביץ' מודה ש"טוב שיש למאמן 18 שחקנים שיכולים לשחק בכל רגע", ומתכונן לרכש: "כולנו יודעים מה אנחנו רוצים". דניאל טננבאום האריך חוזה. קורצקי: "מחפשים לברוח מהתחתית הבוערת"

קובי אליהו

מכבי תל אביב המשיכה היום (שבת) במסע המרשים שלה לעבר צלחת האליפות, כשניצחה 0:2 באצטדיון רמת גן את הפועל רעננה ופתחה פער של 16 נקודות בפסגה. איתי שכטר (37) ודור פרץ המחליף (73) חגגו כל אחד שער ליגה חמישי והעניקו לקבוצתם ניצחון ליגה חמישי ברציפות.

עוד בנושא:
בדיוק ביום הולדתו ה-91: כדורגלן העבר האגדי שייע גלזר הלך לעולמו
הכדורגל הישראלי נפרד משייע גלזר: "האוהדים יזכרו לעד את תרומתך האדירה לענף"
שייע גלזר בראיון האחרון: "מה ארצה שיזכרו ממני? שהייתי החלוץ הכי גדול של מכבי תל אביב בכל הזמנים"

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ולאדן איביץ'/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' אמר אחרי המשחק: "היה לנו משחק קשה באמצע השבוע, אני מבין שפתחנו פחות טוב. אבל בסדר, גם הם שיחקו וגם אחרינו. שיחקנו מספיק טוב כדי לקחת שלוש נקודות ולנצח. השחקנים יכולים לחגוג בכל פעם שאנחנו מנצחים, אבל רק באותו יום ויום למחרת אנחנו מתכוננים כבר למשחק הבא. כל משחק בו ניצחנו עד כה העונה, ניצחנו כי היינו חזקים, מרוכזים ושיחקנו כמו שאנחנו רוצים לשחק".

על הסגל הרחב והרוטציות הרבות שהוא מנהיג במכבי תל אביב אמר איביץ': "המטרה שלנו היא שכל השחקנים שלנו יהיו מוכנים לכל משחק, במיוחד כשיש לנו שלושה משחקים בשבוע כמו השבוע. אנחנו צריכים להשתמש בכל השחקנים וזה טוב שיש למאמן 18 שחקנים שיכולים לשחק בכל רגע. אנחנו מנסים לשמור על אווירה חיובית במועדון וזה שומר על השחקנים טובים".

על רכש אפשרי אמר המאמן הסרבי: "כולנו יודעים מה אנחנו רוצים, אנחנו מוכנים לחלון שלושה-ארבעה חודשים לפני".

השוער המחליף דניאל טננבאום, שהצטרף למכבי תל אביב מפלמנגו ב-2016, עלה לארץ והתגייס לאחרונה לצה"ל, האריך חוזה בשנה אחת עם אופציה לעונה נוספת. השוער בן ה-23 אמר לאתר הרשמי: "זו תקופה מאוד מרגשת עבורי ולחתום על הארכת חוזה במכבי הופכת אותה לעוד יותר מיוחדת. אני אמשיך לעבוד קשה באימונים על מנת לשפר את היכולות שלי כשוער ולהיות מוכן ברגע שיקראו לי".

מנכ"ל מכבי ת"א בן מנספורד, הוסיף: "אני שמח שדניאל חתם על חוזה חדש והאריך את ההתקשרות שלו עם מכבי. בשעה שהעונה מתקדמת, אנו ממשיכים להשקיע בשחקני העתיד של המועדון. אנו מקווים כי דניאל יהיה אחד מאלה שימשיך להיאבק עם חביב אוחיון ודניאל פרץ לדחוף את פרדראג ראיקוביץ' קדימה. בהזדמנות זו ברצוני להודות למיץ' על כל התמיכה שלו המאפשרת לנו להשאיר את השחקנים הצעירים הטובים ביותר במועדון לעונות הבאות. ההשקעה של מיץ' בדור העתיד היא משמעותית ביותר עבור מועדון המעוניין בהגשמת הפוטנציאל והמטרות שלו בעונות הבאות. אני מצפה לראות את דניאל מטביע את חותמו בקבוצה הבוגרת".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל רעננה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב חוגגים/קובי אליהו

מאור קנדיל אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "הפציעה? אני מרגיש הרבה יותר טוב, אם לא הייתי מרגיש טוב לא הייתי עולה לשחק. שמח שהקבוצה ניצחה היום, מקווים להמשיך. כל צ'אנס שיש לי אני מנסה להוכיח את עצמי. להוכיח שאני ראוי לשחק במועדון כמו מכבי תל אביב, מקווה להמשיך לעבוד קשה ולהוכיח.

"לדבר עלי באופן אישי זה לא נכון, יש פה קבוצה כל כך טובה וזה הכל ביחד. ברגע שהחברים שלי משחקים טוב הם עושים לי את החיים הרבה יותר קלים ואני שמח שזה ככה. יש לנו קבוצה טובה עם חדר הלבשה בריא, אנחנו רוצים רק להמשיך, אנחנו נהנים מהתקופה הזאת".

על השינויים שעברה הקבוצה: "הגיע לכאן צוות אחר עם מאמן שדורש כל הזמן, שיחפש את הדברים לעבוד עליהם ולתקן. בנוסף הקהל שאיתנו בגשם ובכל מקום במשך 90 דקות, הם נותנים לנו מוטיבציה. צריך להמשיך כך ולא להוריד את הרגל מהגז".

על הפער מהליגה: "בכדורגל הכל נזיל, פתאום שתי תוצאות פחות טובות וההפרש יורד ויכול להיווצר לחץ. צריך להמשיך ממשחק למשחק ולצבור עוד ועוד נקודות, יש עוד המון נקודות בקופה, מקווה שנעשה את זה".

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
את מכבי תל אביב אפשר כבר להכתיר. מנחם קורצקי/קובי אליהו

מנחם קורצקי, מאמן הפועל רעננה: "לפני המשחק, אני רוצה להשתתף במיני מחאה שיש על פדרו גלבאן. חובה להשאיר את המשפחה הזו בארץ. זה ברור לנו ולמאות אלפי אוהדי כדורגל. מישהו צריך להרים את הכפפה ולעשות את זה".

על המשחק עצמו אמר קורצקי: "היום, מכבי תל אביב גדולה על הפועל רעננה. ניסינו, השתדלנו, תקפנו, אבל את מכבי תל אביב כבר אפשר להכתיר, השאלה היא רק מתי. השחקנים נלחנו ורצו מאוד, נצטרך להגיע בשבוע הבא למשחק קשה וחשוב מאוד רעננים אחרי שבוע לא קל. חיכינו להזדמנות וידענו שתגיע ההזדמנות, לצערי זה לא נכנס, אבל אנחנו גאים בחבר'ה הצעירים שפה משחקים, ממושמעים ואני חושב שזה יוביל את הקבוצה לעתיד טוב".

לקראת המשך העונה של רעננה, אמר קורצקי: "אנחנו לא מחפשים כתרים ותארים, אנחנו מחפשים לברוח מהתחתית הבוערת. יש שם קבוצות טובות וגדולות ואנחנו מחפשים לברוח משם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully