וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ליאו מסי החליט לחזור לנבחרת ארגנטינה לקראת הקופה אמריקה

צפוי לחזור למדים הלאומיים לראשונה מאז הפיאסקו במונדיאל, אחרי שכבר שקל להודיע על פרישה: "האפשרות לזכות בתואר בברזיל קרצה לו"

עיבוד תמונה

ליאו מסי אמנם לא הודיע על כך רשמית, אולם רבים מאוהדיו בארגנטינה וברחבי העולם היו משוכנעים שלא ילבש יותר את מדי נבחרת ארגנטינה אחרי האכזבה במונדיאל 2018. אולם בימים האחרונים - כך מסתמן - נראה שיש תפנית.

על פי דיווח שפורסם אמש (שבת) ב"מארקה", מסי החליט כמעט באופן סופי לחזור לנבחרת לקראת קופה אמריקה 2019, שייערך בברזיל. יו"ר ההתאחדות הארגנטינאית קלאודיו טאפיה נפגש עם מסי ביחידות אחרי גומלין גמר גביע ליברטדורס בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט שנערך במדריד, וקיבל ממנו מסרים חיוביים. אחרי הפגישה טאפיה אף הצהיר ש"ליאו מעולם לא עזב את הנבחרת, ואין לי שספק שהוא עוד יחזור לשורותיה".

על פי הדיווח, מסי נלהב מהאפשרות ללבוש את מדי האלביסלסטה פעם נוספת על אדמת ברזיל, ומודע לכך שזכייה של ארגנטינה בקופה אמריקה בברזיל על חשבון היריבה השנואה היא "הפנטזיה של כל המדינה". אם המהלך אכן יתממש, מסי צפוי להצטרף לנבחרת מיד בחודש יוני, לקראת פתיחת משחקי הקופה אמריקה. למשחקי ההכנה שלפני כן במרץ הוא לא אמור להתייצב.

עוד בנושא

מסי בראיון מקיף: "לא עניין אותי באיזה מקום אסיים בטקס כדור הזהב"
אלבה "הפרטנר המושלם" של מסי. דיווח: על סף חתימה על חוזה חדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully