וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי בראיון מקיף: "לא עניין אותי באיזה מקום אסיים בטקס כדור הזהב"

הפרעוש התייחס לפרס ("ידעתי שלא אזכה"), ליריבות עם רונאלדו ("גרמה לשנינו להשתפר") ולניימאר ("לא מאמין שפ.ס.ז' יאפשרו לו לחזור אלינו"). וגם: גווארדיולה, הכישרונות של אייאקס וליגת האלופות

עיבוד תמונה

ראיון מקיף שערך לאו מסי בעיתון הספרדי "מארקה" התפרסם היום (חמישי) ובו הכוכב הארגנטינאי התייחס למספר סוגיות, כמו העקרונות שלו בחיים ("משפחה מעל לכל"), היריבות עם רונאלדו וכדור הזהב 2018, שבו סיים רק במקום החמישי. "אני אוהב כדורגל, אבל המשפחה מעל הכל", אמר מסי, שמבלה עכשיו עם משפחתו בעיר הולדתו רוסאריו שבארגנטינה.

עוד בנושא
גשם של מטאורים: נבחרת התגליות של חצי העונה בליגות הבכירות באירופה
יורגן קלופ עקף את פייזלי ושאנקלי: "היתרון הזה לא אומר כלום"
תומר חמד עבר ניתוח בקע וייעדר לפחות חודש מהמגרשים

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
מתגעגע לכריסטיאנו? מסי/רויטרס

מסי התייחס לטקס כדור הזהב, שבו לא רק שלא זכה, אלא אף לא היה בין שלושת האחרונים. מסי לא הגיע לטקס היוקרתי, והסביר: "שמעתי את המועמדים לכדור הזהב, וידעתי שלא אהיה בקרב. ידעתי שלא אהיה שם, ולא הקשבתי כדי לדעת אם סיימתי שלישי, רביעי או חמישי".

על היריבות הגדולה עם רונאלדו, שהסעירה את עולם הכדורגל (שניהם זכו חמש פעמים כל אחד בתואר שחקן השנה במשך עשר שנות דומיננטיות), אמר מסי: "היריבות עם כריסטיאנו הייתה מאוד בריאה ומאוד יפה לצופים", כשגם הוא יודע שהיא הוציאה את המיטב משניהם. על ההצעה של כריסטיאנו לבוא לשחק מולו גם באיטליה, הוא שמע, אבל לא הביע התלהבות: "אני במועדון הכי טוב בעולם, כל שנה מחדש יש לי אתגרים חדשים, טוב לי כאן - אין שום סיבה שאעזוב".

מסי התייחס לעוד שלל סוגיות בוערות וסיפר כמה דברים מעניינים. "הייתי רוצה לעבוד שוב עם גווארדיולה, הוא אחד המאמנים הטובים בעולם, אבל אני יודע שזה מסובך. כולנו היינו מאוד שמחים גם לראות את ניימאר חוזר, הוא עוד חבר של כולנו, אבל אני לא מאמין שפריס סן ז'רמן יאפשרו לדבר כזה לקרות".

הפרעוש דיבר גם על היריבות הגדולות על התואר האירופי: "לא יוצא לי לצפות בפ.ס.ז', כי הם משחקים בדרך כלל בזמן שאנחנו משחקים, אבל זו קבוצה מצוינת. יובנטוס תמיד הייתה חזקה ועכשיו עם כריסטיאנו היא הרבה יותר. מנצ'סטר סיטי משחקת כדורגל איכותי וגם באיירן מינכן התחילה לחזור לעצמה. יש כל כך הרבה תחרות בליגת האלופות וזו הסיבה ללמה המפעל הזה כל כך נפלא. הייתי שמח לזכות בו בפעם החמישית, לכולנו בקבוצה יש אשליה כזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עוסמאן דמבלה עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. רויטרס
עוזרים לו. עוסמאן דמבלה עם לאו מסי/רויטרס

הארגנטינאי דיבר גם על חברו לקבוצה עוסמאן דמבלה, שעלה לכותרות לא מעט פעמים לאחרונה, לא תמיד בגלל הכדורגל שלו: "על המגרש, הוא פנומן. הכל תלוי בו, יש לו את היכולות להפוך להיות אחד הטובים בעולם. הוא בחור צעיר, שמתרגל לחיים בעיר חדשה ומועדון חדש, חשוב שהוא יהיה רגוע ויתאקלם. לכן, ככל שנדבר על זה פחות, ככה טוב יותר. הוא כבר למד מהטעויות שלו ומשפר את ההתנהגות שלו. בסך הכל, הוא בחור טוב ואנחנו נעזור לו להתמקד בכדורגל.

"השנה הליגה שוויונית הרבה יותר", אמר מסי. "הרבה יותר קשה לנצח כל אחת מהיריבות, איבדנו הרבה נקודות במקומות שלא הפסדנו בהם בשנים האחרונות. הטענות שהליגה הזו שייכת רק לברצלונה, ריאל מדריד ואתלטיקו לא נכונות. יש תחרות על המקום באירופה, מאבק נגד הירידה וכל אחת מהקבוצות יכולה לנצח את כולן".

מסי דיבר גם על ינואר המתקרב ועל השמועות שקושרות את שני הכישרונות הצעירים של אייאקס, מתיאס דה ליכט ופרנקי דה יונג לברצלונה: "אני חושב שיש לנו קבוצה מצוינת, וגם כשיש פציעות, הצעירים ממלאים את החלל בצורה טובה. שניהם מאוד מוכשרים, הם מגיעים מאקדמיה שדומה מאוד לשלנו. סגנון המשחק שלהם, החזקת הכדור, התנועה - הכל מאוד מזכיר אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully