וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ עקף את פייזלי ושאנקלי: "היתרון הזה לא אומר כלום"

מאמן ליברפול הגיע מהר יותר מהאגדות ל-100 ניצחונות, אבל לא מתרגש מפער 6 הנקודות: "רוצים לעשות היסטוריה". גווארדיולה עצבני: "חייבים לצאת מהמצב הזה"

רויטרס

שמונה ימים לפני מפגש הצמרת בו האלופה מנצ'סטר סיטי תארח את ליברפול, הפער בין השתיים צמח הערב (רביעי) לשבע נקודות. הסיטיזנס שוב איבדו יתרון והפסידו מחזור שני ברציפות, הפעם 2:1 בלסטר, בעוד המוליכה הבלתי מנוצחת הביסה 0:4 את ניוקאסל. מי שהשתחלה ביניהן היא טוטנהאם, שהמשיכה לכבוש בצרורות ועלתה למקום השני עם 0:5 על בורנמות'. פול פוגבה כיכב עם צמד בבכורה הביתית המוצלחת של אולה גונאר סולשיאר כמאמן מנצ'סטר יונייטד (1:3 על האדרספילד).

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
המספרים טובים, הסיטואציה טובה. יורגן קלופ/רויטרס

יורגן קלופ הגיע ל-100 ניצחונות בליברפול ועשה את זה אחרי 181 משחקים בכל המסגרות - מהר יותר מאגדות המועדון בוב פייזלי וביל שאנקלי. רפא בניטס, שעמד היום על הקווים של ניוקאסל, עשה את זה אחרי 174 משחקים והשיא שייך לקני דלגליש עם 100 ניצחונות ב-159 משחקים בלבד.

יתרון שש הנקודות של ליברפול בפסגה הוא הכי גדול שלהם ב-16 השנים האחרונות, מאז 2 בנובמבר 2012. אלא שאז הגיעה קריסה גדולה עם שישה הפסדים וחמש תוצאות תיקו, ובסופו של דבר המאמן דאז ז'ראר הוייה הסתפק במקום החמישי. קלופ מבין את זה ולכן לא מתרגש מהפער: "זה לא שווה כלום, יש לנו משחקים מול ארסנל וסיטי. טוב שיש לנו שש נקודות יותר מהאחרות, זה מה שרצינו כל הזמן - לבנות בסיס להמשך העונה. עכשיו החלק הראשון הסתיים. אנחנו רוצים לעשות היסטוריה ולראשונה לסיים ללא הפסד בפרמיירליג. ספגנו רק שבעה שערים, זה טוב. המספרים טובים, הסיטואציה טובה, אבל נשארו עוד 19 מחזורים. יש עוד דרך ארוכה לפנינו, אנחנו צריכים לשחק שוב מול כל הקבוצות".

עוד באותו נושא

ליברפול הביסה את ניוקאסל 0:4 והגדילה את הפער בפסגה לשש נקודות

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא רגיל לסיטואציות האלה. פפ גווארדיולה/רויטרס

גווארדיולה העצבני, שהפסיד בפעם השנייה בלבד שני משחקי פרמיירליג רצופים (זה קרה בדצמבר 2016, וגם אז השני היה מול לסטר) אמר בסיום: "אנחנו חייבים לשנות מיד את המצב כדי לקבל ביטחון ולהשיג תוצאות טובות יותר. העונה עדיין ארוכה, אנחנו חייבים להילחם בכל דרך. הם כבשו שער נפלא, זה הכדורגל ונצטרך לקבל את זה. הדבר הכי חשוב הוא להמשיך לעבוד קשה. המשחק הזה דמה להפליא לזה מול פאלאס. הובלנו, שלטנו, אבל הם השיגו גול וגם הפכו בסופו של דבר. השער השני היה קטלני עבורנו. עכשיו הראש בסאות'המפטון. אנחנו חייבים להישאר צנועים ולצאת מהמצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully