וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד עבר ניתוח בקע וייעדר לפחות חודש מהמגרשים

חלוץ נבחרת ישראל לא שיחק מאז 1 בדצמבר ונזקק לניתוח, מאמנו סטיב מקלארן הודיע: "הוא ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות"

רויטרס

תומר חמד עבר ניתוח בקע וצפוי להיעדר יותר מחודש מהמגרשים. החלוץ הישראלי המשחק העונה בק.פ.ר כמושאל מברייטון, לא נכלל בסגל הקבוצה בשלושת המחזורים האחרונים, כולל ה-0:3 הערב (רביעי) בבית על איפסוויץ' בליגת המשנה האנגלית.

ק.פ.ר עלתה למקום השמיני, מרחק שתי נקודות בלבד מהמקומות המובילים לפלייאוף על העלייה, ולאחר המשחק התייחס סטיב מקלארן להיעדרות של חמד. "תומר עבר ניתוח קטן - ניתוח בקע שגרתי", אמר המאמן. "זה יכול לקחת בין ארבעה לשישה שבועות, בתקווה שזה יהיה יותר קרוב לארבעה מאשר לשישה".

חמד כבש העונה שלושה שערים ב-14 הופעות במדי ק.פ.ר, כשהפציעה הטורדנית הפריעה לו עוד לפני משחק הנבחרת בגלזגו בחודש שעבר. לאחר מכן הוא חזר ללונדון, שיחק שלוש פעמים כמחליף, אבל לא שותף מאז 1 בדצמבר וכעת צפוי לחזור כאמור בתחילת פברואר.

שחקן נבחרת ישראל תומר חמד. יוסי ציפקיס
יחזור למאבקי העלייה? תומר חמד/יוסי ציפקיס

* ליאור רפאלוב המוצהב לא נכלל בסגל של אנטוורפן, שהתאוששה מהחמישייה שספגה מקלאב ברוז' עם 1:2 ביתי על מוסקרון מצמד של דיומרסי אמבוקני. אנטוורפן במקום השלישי בבלגיה, מרחק שבע נקודות מהמוליכה גנק, לה משחק פחות.

* אופיר מרציאנו הפצוע נעדר מהסגל של היברניאן, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול ריינג'רס וסייעה לסלטיק, ללא ניר ביטון, לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגת הליגה הסקוטית אחרי 3:4 דרמטי בחוץ על אברדין.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully