וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ליאור רפאלוב זכה לטקס מרגש, אנטוורפן הובסה 5:1 בברוז'

אצטדיון שלם הריע לקשר הישראלי שכיכב בקלאב ברוז' במשך שבע שנים, אבל חבריו לשעבר לא ריחמו בקרב הצמרת בליגה הבלגית

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

בווידאו: הגרלת שמינית גמר גביע המדינה

ליאור רפאלוב זכה היום (ראשון) לקבלת פנים מרגשת כאשר חזר לברוז', אבל האקסית לא התחשבה באנטוורפן והביסה אותה 1:5 במחזור ה-20 בליגה הבלגית. הקשר הישראלי בן ה-32 לבש את מדי קלאב ברוז' במשך שבע שנים, כבש 54 שערים ובישל עוד 62 ב-234 משחקים והיה שותף לשתי אליפויות ולגביע אחד בו כבש את שער הניצחון הדרמטי. המועדון ערך טקס יפה, רפאלוב קיבל שי מההנהלה ואצטדיון שלם הריע לו.

עוד בנושא:
אלמוג כהן ואינגולשטאדט הפסידו לפני היציאה לפגרה
דיווח: ליברפול עוקבת אחרי מונס דאבור ועשויה להחתימו בינואר

על כר הדשא, קלאב ברוז' לא חילקה מתנות. רפאלוב ספג כרטיס צהוב בדקה ה-13 וחבריו לשעבר סיפקו הצגה. עמנואל דניס כבש בדקה ה-21, סיבה סחרייברס הקפיץ באלגנטיות מעל סינאן בולאט בדקה ה-40, מאטס ריטס היה על הריבאונד וכבש מקרוב בדקה ה-54 ודניס הניגרי השלים צמד בנגיחה בדקה ה-65. מיד לאחר השוער הוחלף רפאלוב, הבלם ילה ואן דאם צימק בנגיחה בדקה ה-84, אבל האנס ונאקן הוסיף את החמישי בפנדל שתי דקות לסיום. אנטוורפן נותרה במקום השלישי, מרחק שלוש נקודות מברוז' השנייה ושבע מגנק המוליכה.

* בוריס קליימן עמד בשערה של פראלימני, שסחטה 1:1 בבית מול אומוניה ניקוסיה. השוער הישראלי ספג בדקה ה-77 מאיסמה לופס הספרדי, אבל איונג אנו הקמרוני הציל נקודה בדקה ה-85. פראלימני נותרה במקום הלפני אחרון בליגה הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully