וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.12: ברצלונה הודיעה: "פנינו לפ.ס.ז' בנוגע לראביו, אבל אין איתו סיכום"

בארסה מכחישה את הדיווחים לפיהם כבר סגרה עם הצרפתי של סן ז'רמן. וגם: ברצלונה מובילה במירוץ להחתמת בלם העתיד של צרפת, באיירן הציבה לצ'לסי אולטימטום, סוכנו של איסקו נפגש עם פ.ס.ז', השחקן הכריז: "רוצה להישאר בריאל מדריד"

AP

העברות

* דידייה אנדונג ששוחרר מסנדרלנד לפני כשלושה חודשים, חתם בגנגאן הצרפתית. הקשר הגאבוני (24) נרכש על ידי סנדרלנד בקיץ 2016 תמורת 18 מיליון ליש"ט.

* מרטין אלאניס שהתחיל את העונה בהפועל רעננה ושוחרר לפני כמה שבועות בגלל קשיי התאקלמות, חתם בקפטאלרוס דה טפאצ'ולה מהליגה השנייה במקסיקו. האורוגוואי מעולם לא שרד באותה קבוצה יותר מחצי עונה. אולי הפעם?

* חלוץ איינטרכט פרנקפורט ניקולאי מולר בן ה-31 הושאל עד תום העונה להאנובר.

מרטין אלאניס שחקן הפועל רעננה. דני מרון
מהפועל רעננה לליגת המשנה במקסיקו. אלאניס/דני מרון

שמועות

* חרף כל השמועות על עתידו ועזיבה של ריאל מדריד, איסקו התראיין ל"מארקה" המדרידאי והצהיר: "טוב לי בריאל מדריד, אני רוצה להישאר פה".

* ההחתמה של אדריאן ראביו לברצלונה מסתבכת: נדמה היה שקשר פריס סן ז'רמן בדרך לבארסה, אחרי שפ.ס.ז' כבר הודיעה שהוא לא רוצה לחתום על הארכת חוזה ולכן מושעה מהסגל, וההערכה הייתה שברצלונה כבר סגרה איתו לעונה הבאה ועומדת מאחורי ההודעה שלו. בצרפת דווח שברצלונה כבר סיכמה עם השחקן, אבל היום דווח בספרד שהשחקן העלה את דרישותיו, דבר שמטריד את הנהלת הקבוצה, שחוששת מהשפעה שלילית שלו.

* מאוחר יותר ברצלונה הוציאה הודיעה רשמית והתייחסה לפרשה: "המועדון מצהיר שלא עברנו על שום חוק בניסיון להחתים שחקנים של פריס סן ז'רמן. הקשר היחיד שנוצר היה בחודש אוגוסט וכעת לפני שבוע. בשני המקרים, הקשר נוצר עם גורמים רשמיים בפריס סן ז'רמן על מנת להראות עניין בשחקן אדריאן ראביו. ברצלונה תמיד עבדה בשקיפות עם כל קבוצה. אנחנו מכחישים בתוקף שקיים איזשהו הסכם עם ראביו".

* "אל מונדו דפורטיבו" מפרסם הבוקר: בברצלונה אופטימיים בנוגע לצירופו של הבלם ז'אן-קלר טודיבו. הצרפתי שחוגג היום את יום הולדתו ה-19, החליט לא להאריך את חוזהו בטולוז וזו החליטה בתגובה שהוא לא יכלל יותר בסגל. טודיבו נחשב לאחד מבלמי העתיד של הכדורגל הצרפתי ונמצא על הכוונת של יובנטוס, נאפולי, ר.ב. לייפציג, שאלקה וליון. למרות זאת, בברצלונה מרגישים שהם מובילים במאבק על שירותיו.

* על פי התקשורת בטורקיה, פרננדו יורנטה חלוצה של טוטנהאם, סיכם עם גלאטסראיי על מעבר בינואר. כעת החלוץ בן ה-33 צריך להגיע לסיכום עם קבוצתו הנוכחית, שלא צפויה להקשות עליו מאחר שהוא כמעט ולא מקבל דקות.

* הסוכן של רודריגו, 17, הברזילאי הצעיר שנרכש על ידי ריאל מדריד ב-40 מיליון יורו ויגיע בקיץ, מספר: "ברצלונה ועוד הרבה קבוצות גדולות רצו אותו, אבל ברגע שהוא שמע שיש הצעה מריאל, הוא לא היסס".

* דיווח ב"הסאן": באיירן מינכן הבהירה לצ'לסי שמעוניינת במאטס הומלס: 30 מיליון ליש"ט עד ה-14 בינואר, או שאין עסקה.

* אתלטיקו מדריד חוזרת לאופציית ניקולה מילנקוביץ' (שמוזכר כל העת כמועמד למנצ'סטר יונייטד). הקולצ'ונרוס הציעו על הבלם הסרבי (21) של פיורנטינה 40 מיליון יורו בקיץ, אבל נדחו. ייתכן שבקרוב מאוד הם ינסו לצרפו פעם נוספת.

* מרואן פלאיני מנהל מגעים מתקדמים עם פנרבחצ'ה, אחרי שהבין שהוא לא נמצא בתכניות של אולה גונאר סולשיאר במנצ'סטר יונייטד.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 29.12: פוליסיץ' בדרך לצ'לסי, קייהיל יחצה את הכביש?

לכתבה המלאה
אדריאן ראביו שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
שווה את כל הכותרות? ראביו/רויטרס
שחקן פיורנטינה, ניקולה מילנקוביץ'. GettyImages
פיורנטינה כבר סירבה ל-40 מיליון יורו. מילנקוביץ'/GettyImages

* הרחשים סביב איסקו נמשכים ולפי כלי תקשורת ברחבי אירופה, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, פריס סן ז'רמן, ברצלונה ויובנטוס מועמדות להחתים אותו. ב"מארקה" מספרים שסוכנון נפגש בסוף השבוע עם ראשי פריס סן ז'רמן.

* ברוסיה טוענים שזניט סנט פטרסבורג מעוניינת באלכסנדר גולובין. הרוסי עבר מצסק"א מוסקבה למונאקו תמורת 30 מיליון יורו, אבל לא מצליח להתבלט בנסיכות (בין היתר בגלל פציעה בתחילת העונה).

* בארגנטינה מספרים שבוקה ג'וניורס דחתה את הצעתה של בורוסיה דורטמונד לקנות את לאונרדו באלרדי תמורת 12 מיליון יורו. כעת נותר להמתין ולראות האם מוליכת הבונדסליגה תגיש הצעה משופרת על הבלם בן ה-19. גם ברצלונה עוקבת כבר זמן רב אחרי באלרדי.

* אחרי שמסוט אוזיל לא נכלל בסגל של ארסנל בתבוסה 5:1 לליברפול אתמול באנפילד, שוב גוברות ההערכות שיעזוב את לונדון בקרוב. באנגליה מדווחים שאינטר היא כעת אחת המועמדות הראשיות לצרף אותו בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully