וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.12: רוביניו עבר למוליכה בטורקיה, ברצלונה קרובה לסיכום עם דה יונג

הברזילאי בן ה-34 עבר מסיבאספור לאיסטנבול בשקשהיר. בספרד מדווחים שההולנדי של אייאקס נתן את הסכמתו למעבר, ג'ייסון מוריו כבר הוצג בבארסה. ג'וניור פירפו על הכוונת של ריאל מדריד, בפריס תרים אחר מחליף לראביו

AP

העברות

* רוביניו בן ה-34, החלוץ הברזילאי, עובר למובילת הליגה הטורקית, איסטנבול בשקשהיר. רוביניו, לשעבר חלוץ הנבחרת, ישתף פעולה עם חברו לשעבר ממנצ'סטר סיטי, עמנואל אדבאיור. קבוצתו החדשה שילמה 2 מיליון יורו לקבוצתו הקודמת סיבאספור, והחתימה אותו על חוזה עד 2021. כזכור, בנובמבר 2017 רוביניו נשפט (שלא בפניו) בבית משפט באיטליה ונגזרו עליו תשע שנות מאסר (יחד עם חמישה ברזילאים נוספים) על אונס קבוצתי של אישה אלבנית במועדון לילה במילאנו ב-2013. רוביניו הכחיש קשר למעשה והודיע שיערער.

* ג'ייסון מוריו, הבלם הקולומביאני בן ה-26 של ולנסיה, שעבר לברצלונה בהשאלה עד לתום העונה עם אפשרות לרכישה תמורת 25 מיליון יורו, הוצג רשמית בקאמפ נואו ואמר: "זה חלום שהתגשם, אני יודע שיש שחקנים נהדרים בקבוצה הזו, ולמדתי שיש כאן גם משפחה נהדרת". אריק אבידל, המנהל המקצועי של ברצלונה, הוסיף: "ג'ייסון הוא שחקן שמתאים לצרכים שהיו לנו. הוא משחק כבלם, אבל יכול להתאים את עצמו גם לעמדות נוספות".

* קשר בורוסיה דורטמונד סבסטיאן רודה חוזר הביתה וחתם באיינטרכט פרנקפורט, אליה יושאל עד תום העונה.

שמועות

* דיווחים ב"ספורט" הספרדי לפיהם פרנקי דה יונג, כוכבה הצעיר והמבוקש של אייאקס, נתן את הסכמתו למעבר לברצלונה, שכעת תצטרך לסגור עסקה עם המועדון ההולנדי. רדיו קטאלוניה דיווח היום: "בשבועות האחרונים התקרבו השחקן וברצלונה, אבל שום דבר לא סגור, במיוחד עם אייאקס, שהציבה עליו מחיר של 75 מיליון יורו".

* יובנטוס עשויה להשאיל את הכישרון הצעיר שלה מואיז קין כשגם לאונרדו ספינאצולה צפוי להיות חלק מעסקה דומה. בולוניה, שנמצאת במקום ה-18, משוועת לחיזוק התקפי וקין הוא אופציה מועדפת עליה, כאשר דיווחים בצרפת מספרים כי רודי גארסיה מעוניין להביא את הכישרון הצעיר למארסיי.

* דיווחים בספרד על כך ששמו של ג'וניור פירפו נמצא בפנקס של סנטיאגו סולארי כגיבוי למרסלו. גם ארסנל ומנצ'סטר סיטי מוזכרות כמועמדות להתחרות על הכישרון של ריאל בטיס.

* באנגליה ממשיכים לדווח על כך שמרכוס רשפורד שוקל לעזוב את מנצ'סטר יונייטד. יובנטוס, מילאן, ברצלונה וריאל מדריד מעוניינות באנגלי שהפך לאחד מהשחקנים המדוברים בחלון הנוכחי.

* גלאטסראיי עשויה לצרף את פרנק ריברי בקיץ. הצרפתי בן ה-35 ככל הנראה לא ימשיך בבאיירן מינכן אחרי שחוזהו הנוכחי יסתיים והוא יעזוב אותה אחרי 11 שנה. ריברי כבר שיחק בגלאטסראיי במשך כמה חודשים ב-2005.

* חורחה סמפאולי שמונה למאמן סנטוס הברזילאית, רוצה לאחד כוחות עם גבריאל מרקאדו. בספרד מדווחים שהמנהל הספורטיבי של סנטוס, שחקן העבר רנאטו, כבר פנה לסביליה (בה הוא שיחק 7 שנים) בבקשה לברר מה העלויות של המגן הארגנטינאי.

* יוליאן וייגל שנחוש לעזוב את דורטמונד, ממשיך לעניין לא מעט קבוצות באירופה כמו רומא וסביליה. בגרמניה טוענים שמוליכת הבונדסליגה תסכים למכור אותו בקיץ, אבל תערים קשיים על מעבר שלו בינואר.

* פריס סן ז'רמן ממשיכה לחפש קשר שיחליף את אדריאן ראביו שיעזוב בקיץ. השם החדש שנוסף לרשימה הוא ארון ראמזי, שיסיים חוזה בארסנל ויהפוך לשחקן חופשי. בימים האחרונים הקבוצה מבירת צרפת הוזכרה כמעוניינת בססק פברגאס, אידריסה גיי, אלאן ועבדולאיי דוקורה.

* דוקורה לא מעניין רק את פריס. גם ארסנל ואברטון לוטשות עיניים לקשר הצרפתי-מאלי של ווטפורד, שמציג יכולת גבוהה מאוד מתחילת העונה.

* מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לעקוב מקרוב אחר ניקולה מילנקוביץ' למרות העזיבה של ז'וזה מוריניו. בלם פיורנטינה (21) היה על הכוונת של הפורטוגלי, אבל באנגליה טוענים שהמגעים נמשכים חרף הפיטורים שלו מהקבוצה.

* שחקן אחר שנמצא על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד, דוגלאס קוסטה, קיבל עדכון מראשי יובנטוס: נסכים למכור אותך, אבל לא בינואר, אלא רק בקיץ.

עוד באותו נושא

ליברפול הביסה את ניוקאסל 0:4 והגדילה את הפער בפסגה לשש נקודות

לכתבה המלאה
שחקן יובנטוס דוגלאס קוסטה. רויטרס
כן למכירה, לא בינואר. קוסטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully