וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוהדי מילאן שרקו בוז לבונוצ'י - גם זה גזענות?": מתאו סלביני באמירה בעייתית נוספת

שר הפנים האיטלקי השנוי במחלוקת התייחס לסערת הגזענות כלפי קוליבאלי: "קריאות גנאי בין אוהדים זה בסדר, לא צריך להגזים"

עיבוד תמונה

בווידאו: סיכום שלב הבתים בליגת האלופות

סערת הגזענות באיטליה בעקבות נהמות אוהדי אינטר לבלם נאפולי קאלידו קוליבאלי, ממאנת להירגע. היום (שישי) גם מתאו סאלביני, שר הפנים והמשנה לראש הממשלה השנוי במחלוקת, הצטרף להמולה עם התבטאות אופיינית: "אוהדי מילאן שרקו בוז ללאונרדו בונוצ'י - גם זה גזענות?". סאלביני, שביקר בישראל לפני כשבועיים, ידוע בגישתו הנוקשה ובלתי מתפשרת כלפי זרים והמדיניות שלו בעניין הגירה מבטאת עמדה קסנופובית לחלוטין.

שר הפנים האיטלקי הוסיף עוד מספר אמירות לא קלות לעיכול: "אני לא מבין למה החלק הארי של אוהדי אינטר צריך לשלם על האלימות שהתרחשה שני קילומטר מהאצטדיון. הדרך לטפל בזה היא להעניש באופן ישיר את העבריינים, לא את הקבוצה כולה. ההחלטה של השופט להמשיך את המשחק הייתה נכונה, אם היה מפסיק אותו, התגובות היו קיצוניות הרבה יותר. גזענות ב-2018 שייכת לאידיוטים, אבל גם לא צריך להגזים. כששרים, "מילאן עולה באש", גם אז זו גזענות? אם אנחנו רוצים באמת להתמודד עם אלימות צריך לדעת להבדיל. רוב האוהדים, גם בקרב ארגוני האולטראס, הם אנשים טובים. אוהד כדורגל לא מגיע לאצטדיון עם סכין. קריאות גנאי בין קהלים זה בסדר גמור וטוב לכדורגל".

סאלביני, אוהד מובהק של הרוסונרי, נשאל מה המסר שהוא רוצה להעביר לקוליבאלי. התשובה שלו כמובן התחמקה מלהתייחס ישירות לסוגיה. "הייתי שמח לראות אותו משחק במדי מילאן, הוא שחקן חזק במיוחד".

עוד בנושא

שבת באיטליה: קוואליארלה ימשיך את רצף הכיבושים גם מול יובנטוס?
קריאות גזעניות, דקירות ושער בתוספת הזמן: הסערה שאחרי אינטר - נאפולי
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully