וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות גזעניות, דקירות ושער בתוספת הזמן: הסערה שאחרי אינטר - נאפולי

אנצ'לוטי התלונן על נהמות כלפי קוליבאלי ואיים: "בפעם הבאה נפעל בעצמנו". אוהדים נאפוליטנים הותקפו מחוץ לאצטדיון, ארבעה נדקרו

עיבוד תמונה

בווידאו: סיכום שלב הבתים בליגת האלופות

אינטר שוב עשתה את זה בתוספת הזמן אמש (רביעי) בניצחון היוקרתי 0:1 נגד נאפולי משער מאוחר של לאוטרו מרטינס. הנראזורי סוחטים העונה את השעון, ואחרי הניצחונות הדרמטיים מול מילאן וטוטנהאם, אותם השיגו אחרי תום הזמן החוקי, גם הפרטנופיי ספגו מהלומה מאוחרת וראו את הסן סירו צוהל.

מעבר למשחק עצמו, נרשמו כמה אירועים דרמטיים במיוחד. במהלך המשחק נשמעו קריאות גזעניות מיציע אוהדי אינטר לעבר קלידו קוליבאלי, בלם נאפולי. במהלך המשחק קוליבאלי ספג צהוב, הגיב בסרקסטיות עם מחיאות כפיים לשופט, והורחק בכרטיס אדום.

קרלו אנצ'לוטי התייחס לעניין: "ביקשנו מהשופט שלוש פעמים לעצור את המשחק בגלל הקריאות, היו פניות לקהל מהכרוז, קוליבאלי בהחלט הוטרד מכך. בדרך כלל הוא הרבה יותר רגוע, אבל הוא היה קורבן של נהימות וקולות של קופים כל המשחק. אולי בפעם הבאה ניקח את העניינים לידיים שלנו. כנראה שהיו פוסקים נגדנו הפסד טכני, אבל אנחנו מוכנים לשאת בהשלכות. הגזענות הזו לא טובה לכדורגל האיטלקי".

קוליבאלי צייץ אחרי המשחק: "אני מאוכזב מההפסד, אבל בעיקר מזה שנטשתי את חבריי! אבל אני גאה בצבע העור שלי! גאה להית צרפתי, סנגלי, נפוליטאני. אדם".

האווירה בסן סירו הייתה להוטה במיוחד, והסיום הדרמטי רק הוסיף שמן למדורה. קייטה בלדה ולורנצו אינסינייה התעמתו, ניקולה מקסימוביץ' התערב והורחק. על פי דיווחים באיטליה, העצבים והמתח המשיכו גם אל מחוץ לאצטדיון, שם התעוררו מהומות וארבעה אוהדי נאפולי נדקרו.

עוד בנושא

אינטר ניצחה את נאפולי משער בדקה ה-91
מה למדה יובנטוס מההגעה של כריסטיאנו רונאלדו? וויצ'ך שצ'סני מסביר
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

קאלידו קוליבאלי שחקן נאפולי, ז'ואו מאריו שחקן אינטר. רויטרס
ספג קריאות קיצוניות. קאלידו קוליבאלי/רויטרס

לאוטרו, שנכנס בדקה ה-83 ושמונה דקות מאוחר יותר כבש והקפיץ את כל יושבי הג'וזפה מיאצה, אמר: "אני כל כך שמח, לנצח ככה מול הקהל שלנו. ההדחה מליגת האלופות עוררה אצלנו מוטיבציה נוספת, רצינו לצמצם את הפער מהם ונמשיך לעשות זאת עד שנעקוף אותם ונעלה למקום השני. השער? הייתי חופשי וקיבלתי מסירה מצוינת, מאושר שזה נכנס. הגול הזה חשוב בשבילי, כי אני לא מקבל המון דקות, אז בזמן שאני נמצא על המגרש, אני רוצה להוכיח מה אני שווה".

לוצ'יאנו ספאלטי שהשתולל על הקווים, הוסיף: "סבלנו כדי לנצח את המשחק הזה. שתי הקבוצות יכלו לנצח את המשחק הזה, היה לנו את המזל שהפעם זה יהיה שלנו, גם ההצלה של אסמואה הייתה מדהימה. לאוטרו מתאמן מצוין, אבל יש לו עוד הרבה לאן להשתפר. במשחקים האחרונים כשהוא נכנס הוא לא היה במיטבו, שמח שהפעם הוא עשה את הדבר הנכון". לגבי ראג'ה נאינגולן שלא נכלל בסגל בעקבות בעיות משמעת, אמר: "חוקים הם חשובים בחדר ההלבשה, אבל אין כאן שאלה של אכזבה ממנו. הוא לא ציית לחלק מהחוקים, ההתנהגות שלו לא הייתה במקום. הוא נקנס, הושעה למשחק אחד ועכשיו יחזור לקבוצה. אני בטוח שעוד נראה ממנו את האיכויות, האישיות והאופי שלו עוזרים לקבוצה".

איבן פרישיץ' שחקן אינטר, ניקולה מקסימוביץ' שחקן נאפולי. רויטרס
משחק קשוח היה אמש בסן סירו. פרישיץ' ומקסימוביץ' נאבקים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully