וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: כריסטיאנו רונאלדו וה-VAR כיכבו בניצחון יובנטוס, מחאה ודרמה בנאפולי

הפורטוגלי כבש צמד, חזר לראש טבלת המבקיעים וסידר למוליכה 1:2 על סמפדוריה, לה נפסל שער בדקה ה-92. נאפולי גברה 2:3 על בולוניה בצל מפגן התמיכה בקוליבאלי, ניצחונות גם למילאן, אינטר ורומא

עיבוד תמונה

בווידאו: סיכום שלב הבתים בליגת האלופות

בצל המהומות והקריאות הגזעניות במשחק בין אינטר לנאפולי, הסיבוב הראשון בסרייה A הסתיים הערב (שבת) עם משחקי המחזור ה-19. אלופת החורף יובנטוס פתחה את המחזור עם 1:2 ביתי על סמפדוריה מצמד של מלך השערים כריסטיאנו רונאלדו ובחסות ה-VAR, נאפולי השיגה 2:3 דרמטי על בולוניה בצל מפגן התמיכה בקאלידו קוליבאלי וגם מילאן, אינטר ורומא ניצחו. לאציו הסתפקה בנקודה, אטאלנטה סיפקה שישייה אדירה וקייבו סוף כל סוף רשמה ניצחון בכורה.

עוד בנושא
נבחרת הפלופים של חצי העונה
התקווה של איטליה: ניקולו זאניולו פורח ברומא ומקסים את ארץ המגף
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
הפסד ליגה אחד בכל 2018. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

יובנטוס - סמפדוריה 1:2

כריסטיאנו רונאלדו נפרד בסטייל מ-2018. אחרי שמנע מיובנטוס הפסד בכורה כשנכנס כמחליף והשווה ל-2:2 מול אטאלנטה, הכוכב הפורטוגלי שב להרכב ובעזרת צמד לרשת סמפדוריה עלה לראש טבלת המבקיעים בסרייה A עם 14 שערים. לרונאלדו יש גם חמישה בישולים, כך שהוא מעורב עד כה ב-19 שערים ב-19 משחקי הסיבוב הראשון. מה עוד אפשר לבקש?

כבר בדקה השנייה פאולו דיבאלה מצא אותו בקצה השמאלי של הרחבה, ורונאלדו העביר לימין ובעט כדור חד לפינה הרחוקה של אמיל אאודרו, השוער המושאל לסמפ מיובנטוס. פאביו קוואליארלה הלוהט השווה מהנקודה הלבנה אחרי התערבות ה-VAR בעקבות נגיעת יד ברחבה בדקה ה-33, והפך לראשון מאז דויד טרזגה ב-2005 שכובש בתשעה מחזורים רצופים בסרייה A. אלא שגם בצד השני הייתה נגיעת יד, של אלכס פרארי בדקה ה-65, ה-VAR שוב קבע פנדל ורונאלדו התכבד בשער ה-100 והאחרון של הגברת הזקנה ב-2018. ריקרדו ספונארה המחליף סובב כדור נהדר לרשת בדקה ה-92 וחשב שהשווה עבור סמפ, אבל גם כאן ה-VAR נכנס לפעולה, השער נפסל בגלל נבדל והקשר נותר דומע. יובנטוס חגגה בסיום ועשתה היסטוריה עם שיא ליגה (בעידן של 20 קבוצות) כשצברה 53 נקודות מתוך 57 אפשריות.

ריקרדו ספונארה שחקן סמפדוריה כובש שער שנפסל מול יובנטוס. רויטרס
ריקרדו ספונארה מסובב לרשת, לפני שגילה שהשער נפסל/רויטרס

פארמה - רומא 2:0

הג'אלורוסי הצליחו להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות ועלו אל המקום החמישי, לפחות זמנית. בריאן כריסטנטה כבש את השער הראשון בדקה ה-58 בנגיחה אחרי הגבהה של צ'נגיז אונדר בקרן מצד ימין. בדקה ה-75 הצליח הטורקי גם לכבוש אחרי מסירת רוחב יפה מאוד של לורנצו פלורנצי וזה 0:2 עבור רומא.

שחקני רומא חוגגים. GettyImages
רומא חוגגת ניצחון שני ברציפות/GettyImages

אמפולי - אינטר 1:0

הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי התקשתה מאוד, אבל השיגה 0:1 שני ברציפות אחרי נאפולי ושיפרה את מאזנה ל-39 נקודות במקום השלישי כשהיא מגדילה את הפער מהמקום הרביעי לשבע נקודות. השער היחיד של אינטר הגיע בדקה ה-72. שימה ורסאלקו העביר כדור רוחב מימין, באלדה קייטה בעט בנגיעה יפה ומדויק לפינה כדי לקבוע 0:1 לנראזורי.

קייטה באלדה שחקן אינטר חוגג עם דנילו ד'אמברוסיו. רויטרס
קייטה באלדה חוגג/רויטרס

נאפולי - בולוניה 2:3

האוהדים בסן פאולו הביעו תמיכה בקאלידו קוליבאלי אחרי אירועי הגזענות במשחק מול אינטר, אבל ההגנה סבלה מחסרונו של הבלם המורחק וכמעט שמטה שתי נקודות ביתיות. ארקדיוש מיליק שלח רגל בין שחקני בולוניה וכבש בדקה ה-16, ומנגד פדריקו סנטאנדר נגח את השוויון אחרי כדור חופשי ונגיחת בישול של רודריגו פלאסיו בדקה ה-37. התסריט חזר על עצמו במחצית השנייה: מיליק השלים צמד בנגיחה בדקה ה-51, אבל בולוניה חזרה עם עוד כדור חופשי, כשהבלם דנילו נגח לרשת בדקה ה-80. אלא שלנאפולי היה עוד כדור אחד בקנה, כשדריס מרטנס ירה מ-18 מטרים ונעזר בתגובה לא מספיק טובה של לוקאש סקורופסקי כדי להכריע בדקה ה-88. פיפו אינזאגי מתחת לקו האדום וברצף של 12 משחקים ללא ניצחון.

ארקדיוש מיליק שחקן נאפולי חוגג (משמאל) עם סימונה ורדי. רויטרס
כבש צמד. ארקדיוש מיליק/רויטרס
אוהד נאפולי עם שלט תמיכה בבלם קאלידו קוליבאלי. רויטרס
שלטי התמיכה בקאלידו קוליבאלי/רויטרס

מילאן - ספאל 1:2

אחרי חודש נורא שככל דעיכה בליגה, הדחה מביכה בליגה האירופית ו-0:0 מביש מול פרוזינונה החלשה מהתחתית, מילאן הצליחה לסגור את השנה עם ניצחון ביתי. זה התחיל שוב רע מאוד. בדקה ה-13 האורחים, שלא ניצחו מאז אוקטובר, עלו ליתרון משער של אנדראה פטנייה, שניצל חולשה הגנתית ובעט לרשת. כעבור שלוש דקות בלבד סאמו קסטייחו הרגיע את מילאן והשווה, אבל מילאן המשיכה להיראות רע. למזלה, בדקה ה-64 הגיע גונסאלו היגואין, שכבש לראשונה מאז ה-2:3 על סמפדוריה בסוף אוקטובר והעניק לה שלוש נקודות חשובות שהעלו אותה למקום החמישי בטבלה, מרחק נקודה מהרביעייה הראשונה. גם הרחקה של סוסו לקראת הסיום לא באמת הפריעה לחגיגות של מילאן, שקטעה רצף מזעזע של חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון.

שחקן מילאן גונסאלו היגואין חוגג עם חבריו לקבוצה. GettyImages
גונסאלו היגואין בהתפרצות רגשות עם חבריו אחרי שכבש/GettyImages

ססואולו - אטאלנטה 6:2

החלוץ הלוהט דובאן ספאטה שוב כבש ומצא את הרשת במשחק ליגה שביעי ברציפות כשהוא כובש בהם לא פחות מעשרה שערים. השער של הקולומביאני הגיע בדקה ה-19. אלחנדרו גומס, שתמיד מבשל לספאטה, התכבד בשער השני בדקה ה-42, ג'אנלוקה מאנצ'יני (54) הוסיף ויוסיפ איליצ'יץ' הפציץ שלושער (74, 87 ו-92). איליצ'יץ' הפך לשחקן הראשון שכובש שלוש פעמים שלושער בחוץ בשנה קאלנדרית אחת בסרייה A. בצד השני אלפרד דאנקן כבש צמד (51 ו-58). זו פעם שנייה בהיסטוריה שאטאלנטה כובשת שישייה בחוץ וגם בפעם הקודמת זה נגמר ב-2:6, אז זה היה נגד בולוניה בספטמבר 1949. ספאטה כבש שישה שערי ליגה בין ינואר לנובמבר השנה ובדצמבר לבד הוא עם תשעה. השחקן הקודם שעשה את זה בסרייה A (תשעה שערים בחודש אחד) היה נור דאל השבדי בפברואר 1950 במילאן.

יוסיפ איליצ'יץ' שחקן אטאלנטה חוגג. GettyImages
איליצ'יץ' חוגג שלושער/GettyImages

קייבו - פרוזינונה 0:1

זהו, שער של עמנואלה ג'אקריני בדקה ה-76 סידר לחמורים המעופפים ניצחון ראשון העונה בליגה. עם הניצחון הזה של קייבו, כל הקבוצות בחמש הליגות הבכירות באירופה השיגו לפחות ניצחון ליגה אחד. ברכות. מרקו קפואנו מפרוזינונה הורחק בדקה ה-58.

שחקני קייבו חוגגים. GettyImages
שחקני קייבו חוגגים ניצחון ראשון/GettyImages

משחקים נוספים

גנואה - פיורנטינה 0:0

לאציו - טורינו 1:1
ללאציו: סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' (62), אדם מארושיץ' הורחק (86), לטורינו: אנדראה בלוטי (פנדל, 45+3)

אודינזה - קליארי 0:2
לאודינזה: איגנסיו פוסטו (39), ואלון בהראמי (57), קווין לזאניה (החמיץ פנדל, 61), רולאנדו מנדראגורה (הורחק, 79), לקליארי: לוקה צ'פיטלי (הורחק, 51)

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' שחקן לאציו חוגג. GettyImages
מילינקוביץ' סאביץ' חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully