וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר הקליעה הכי גדול מזה יותר מעשור: סימני הלחץ בגולדן סטייט

5 מ-16 מהעונשין, 0 מ-3 בהארכות, ואיבוד אחד שממחיש המון: שחקני האלופה לא מוצאים את היד, דוראנט וקרי מנסים להסביר למה. וגם: הארדן מכוון ל-MVP, אמביד ל-DPOY

רויטרס

בעונת 2015/16 הפסידה גולדן סטייט משחק אחד בלבד עד ה-28 בדצמבר. לאחר מכן חמישה. לאחר מכן שבעה. הלילה (בין חמישי לשישי) מאזן ההפסדים שלה ללא פחות מ-13, אחרי שנוצחה בפעם השנייה ברציפות, הפעם 110:109 על ידי פורטלנד במשחק צמוד ומותח באורקל ארינה, שהוכרע רק בהארכה אחרי טעות לא אופיינית של סטף קרי.

קרי איבד כדור קריטי בהתקפה הלפני אחרונה במשחק, כשהווריירס ביתרון שתי נקודות, ואפשר לדמיאן לילארד לקלוע שלשת ניצחון גדולה חמש שניות לסיום, לפני שקווין דוראנט החטיא את על הבאזר.

לפני המשחק דיברו בווריירס על באופטימיות על משבר הקליעה, שבא לידי ביטוי בעיקר בהחטאות מחוץ לקשת. ובכן, הלילה המצב רק החמיר: לא רק שהאלופה החטיאה שלשות בסיטונות (13 מ-44, 29 אחוזים בלבד), אלא גם פישלה מהעונשין עם 6 מ-15 בלבד - 40 אחוז. מדובר באחוז הנמוך ביותר של גולדן סטייט במשחק מאז מרץ 2007, לא פחות ולא יותר.

עוד בנושא

הפסד שני רצוף לגולדן סטייט, 110:109 לפורטלנד באורקל ארינה
עוד הלילה: 45 נקודות להארדן, שלשת ניצחון לבוגדן בוגדנוביץ'
הלייקרס יסתדרו בלעדיו? לברון ג'יימס צפוי להחמיץ מספר משחקים

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. AP
מה נשאר מקבוצת הקליעה האימתנית? קליי תומפסון בדרך לעוד החטאה/AP

"זה לא מתקבל על הדעת", אמר קווין דוראנט על מפגן העונשין החלש של האלופה, והוסיף שהזריקה שהחטיא בשניית הסיום של ההארכה, ממשבצת נוחה שלרוב הוא קולע ממנה, היא זריקה ש"אני חייב לקלוע, חד וחלק. זו זריקה שאני מתאמן עליה מדי יום, ומרגיז אותי שהחטאתי אותה". לטענת דוראנט, "ירדנו על עצמנו יותר מדי כשהחטאנו, הרגשנו יותר מדי רע, ואולי זה השפיע".

סטף קרי הודה שהאיבוד המכריע נבע מחוסר ריכוז, וניסה להסביר מדוע הווריירס מתקשים לשמור על פוקוס במשך משחק שלם העונה. "זה נובע מהרבה סיבות, הפציעות ושינוי ההרכבים התכופים בטח משפיעים, ועכשיו כשאנחנו בהרכב מלא אנחנו מנסה להחזיר לעצמנו את המומנטום", אמר. "ההתקפה הייתה קצת קפואה במחצית הראשונה, לא היו מספיק אנרגיות. כל הקבוצות באות לתת הכל נגדנו, ואנחנו צריכים ללמוד להתמודד עם זה".

מצד שני, דמיאן לילארד חגג. עבורו הייתה למשחק משמעות סמלית: כמי שגדל באוקלנד, הייתה זו הזדמנות אחרונה עבורו להותיר חותם באורקל ארינה לפני המעבר של גולדן סטייט לאולם חדיש יותר בסן פרנסיסקו. למעלה מ-20 בני משפחה וחברים הגיעו כדי לצפות בו ביציע, וראו אותו נועץ את השלשה המכרעת. "זו חתיכת דרך טובה להיפרד מהאולם הזה", אמר לילארד. "היינו זקוקים לניצחון, זה היה משחק גדול בשבילנו". קווין דוראנט שיבח את לילארד, שמרבה להצטיין במשחקים נגד גולדן סטייט, ואמר ש"הוא פשוט אדיר, הוא הול-אוף-פיימר בוודאות מבחינתי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. AP
ראוי לזכות ב-MVP בפעם השנייה ברציפות? הארדן/AP

* אחרי שמונה משחקים רצופים עם 30 נקודות ומעלה, שישה עם 35 ומעלה, ו-45 נקודות הלילה בניצחון הגדול של יוסטון על בוסטון (113:127), ג'יימס הארדן משוכנע שהוא צריך להיות (שוב) בדיונים על ה-MVP. "ברור שאני צריך להיות חלק מהדיון. הרבה אנשים שונאים אותי, אבל זה לא עוצר בעדי להרוג יריבות מדי משחק ולהיות כל כך קשוח. אתם יכולים לזרוק כמה שמות לדיון ה-MVP, אבל אם להיות ריאלי - זה הולך לחזור אליי גם הפעם", אמר.

מייק ד'אנטוני הוסיף ש"ג'יימס הפך להיות מאסטר בשליטה בקצב ובהגעה לזריקות שהוא רוצה לקחת. כיף לראות את זה. מהצד זה נראה פשוט כיף".

* ובזמן שהארדן רוצה להיות MVP, ג'ואל אמביד שוב מעמיד את פרס שחקן ההגנה של העונה כיעד מרכזי. הלילה סנטר פילדלפיה הצטיין עם 23 נקודות, 15 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-5 חסימות מול מי שנתפס כאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, רודי גובר מיוטה. בסיום הוא אמר בסרקזם ש"אני ממש אוהב לשחק נגד שחקנים כמו רודי. שחקן ההגנה של העונה, אני מניח....התואר הזה צריך להיות שלי". אמביד הוסיף ש"השנה אני חושב שאני לפחות בטופ 3 של שחקני ההגנה בליגה".

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס חוסם את ג'ו אינגלס, יוטה ג'אז. AP
ייקח מגובר את התואר? אמביד בפעולה בהגנה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully