וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס יצטרכו להסתדר בלעדיו: לברון ג'יימס צפוי להחמיץ מספר משחקים

למרות שהפציעה במפשעה של קינג ג'יימס אינה חמורה, תהליך ההחלמה צפוי לקחת מספר ימים ובשל גילו לברון יעדיף שלא לקחת סיכונים

רויטרס

ברשת ESPN מדווחים היום (חמישי) שלברון ג'יימס צפוי להחמיץ מספר משחקים, ובלוס אנג'לס לייקרס כבר מתחילים להתכונן למצב בו יצטרכו להתסדר בלעדיו בתקופה הקרובה. למרות שבדיקת ה-MRI שביצע הצביעה על כך שפציעתו במפשעה אינה חמורה, מדובר בפגיעה שיש לטפל בה בזהירות ותהליך ההחלמה ממנה עלול להיות ארוך מהצפוי. בלייקרס מגדירים את הפציעה ככזאת שתחלוף במהרה, אך תהליך ההחלמה צפוי לקחת מספר ימים לפני שיוכל לחזור לפרקט. בשל גילו (33) לברון לא ירצה לקחת סיכונים, ויעדיף שלא לחזור למגרש מהר מדי.

ג'יימס נפצע ברבע השלישי של ה-101:127 של הלייקרס על גולדן סטייט בלילה שבין שלישי לרביעי. הוא שיחק 116 משחקים רצופים בעונה הסדירה, מספר שעולה ל-156 אם מחשיבים את משחקי הפלייאוף. קינג ג'יימס מעמיד העונה ממוצעים של 27.3 נקודות, 8.3 ריבאונדים ו-7.1 אסיסטים בממוצע למשחק, והוא יחמיץ בוודאות את המשחק נגד סקרמנטו בלילה שבין חמישי לשישי. עם מאזן של 14:20, הלייקרס נמצאים כרגע במקום הרביעי במערב.

עוד בנושא:

לוקה דונצ'יץ' הולך בדרכו של הארדן, ומפנטז על שיתוף פעולה עם לברון
ניצחון דרמטי לטורונטו, דונצ'יץ' העניק מתנה לנוביצקי, דרק רוז גנב את ההצגה
לברון ג'יימס יחמיץ את המשחק הבא, אך שמח מתוצאות הבדיקה: "אחזור בקרוב"

אגב, לברון נבחר היום שוב, בפעם השלישית בקריירה, לספורטאי השנה של AP: "על אף שלא זכה בשום תואר, 2018 הייתה שנה גדולה ללברון, שפתח את בית הספר 'I Promise', והמשיך להשתמש במעמדו כדי להשתמש בקולו כאקטיביסט", נכתב מטעם סוכנות הידיעות.

* טורינו האיטלקית פיטרה היום את מאמנה לארי בראון בן ה-78, שעוזב את הקבוצה אחרי שרשם במדיה מאזן 19:5 העונה. בראון וקבוצתו ספגו שריקות בוז צורמות מהקהל אחרי התבוסה הביתית לאבלינו ביום רביעי בלילה.

לברון ג'יימס. AP
הלייקרס יצטרכו להסתדר בלעדיו. לברון ג'יימס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully