וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובריאנט: "השחקנים הרגישו שאני חם וחיפשו אותי". ספרופולוס: "הניצחון הכי גדול מאז שהגעתי"

כוכב ה-92:94 של מכבי תל אביב מול מילאנו חגג בסיום: "החברים שלי סמכו עליי". ספרופולוס: "זה היה אחד המשחקים הכי טובים ביורוליג העונה, ניצחנו בזכות ההתקפה"

ג'וני אובריאנט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ערב גדול של אובריאנט/דני מרון

מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את הניצחון החמישי שלה העונה ביורוליג עם 92:94 דרמטי מול מילאנו במסגרת המחזור ה-15 והאחרון בסיבוב הראשון. ג'וני אובריאנט הוביל את הצהובים עם משחק גדול של 32 נקודות (5 מ-8 לשתיים, 5 מ-7 לשלוש ו-7 מ-8 מהקו), 5 ריבאונדיםף 3 אסיסטים, 3 חטיפות, וחסימה.

גיבור המשחק אובריאנט אמר בסיום: "רק ניסיתי להשיג את הניצחון, החברים שלי סמכו עליי ונתנו לי את הכדור. הרגישו שאני חם, אני מרוצה. זה היה משחק נהדר, האוהדים היו בתוך המשחק. אנחנו מנסים לנצח בכל משחק".

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס הוסיף: "ראינו שהיו לנו חמישה שחקנים עם אחוזים טובים מאוד, אז רצינו ללכת איתם בהתקפה. היינו צריכים לעשות מהלך הגנתי אחד טוב כדי לנצח והצלחנו להשיג את זה. אני שמח מאוד בשביל ג'וני אובריאנט, הוא שחקן שיכול לספק תצוגות יפות כמו הלילה, אבל אני לא רוצה להפחית את התצוגה של כל שאר השחקנים. זו הייתה תצוגה יפה נגד קבוצה חזקה".

אלכס טיוס אמר: "הצלחנו להשיג כמה עצירות חשובות בסוף. אני חושב שזה עזר לנו מאוד. היינו צריכים להשיג את הניצחון הזה בשביל האוהדים שלנו וכדי לנסות להפוך את העונה הזאת".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 92:94 את מילאנו

במסיבת העיתונאים אמר המאמן המפסיד, סימונה פיאניג'ני: "היה משחק כדורסל נהדר, אני מופלא מהשחקנים שלי כי זה המשחק השביעי שלהם ב-14 ימים והם שיחקו משחק כל כך נפלא. הייתה לנו את הזריקה לנצח את המשחק, היא הסתובבה על הטבעת. זה הכדורסל. אנחנו משחקים עונה נהדרת עד עכשיו, בהתחשב בפציעות ובהתחשב בזה שאי אפשר לתת לשחקנים מנוחה בליגה.

"שבע השלשות שמכבי קלעו במעבר הכריעו את המשחק, זה היה החלק הכי חשוב במשחק שלא כיסינו כמו שצריך. יכולנו לעצור אותם קצת יותר, אבל אובריאנט היה חם מאוד היום. כשאתה משחק כל 48 שעות, ומגיע לכאן ואתה לא יודע אם אובריאנט יכול בכלל לשחק ב-5.... לא היינו מוכנים במהלכים הראשונים".

ספרופולוס הרחיב במסע"ת: "זה היה אחד המשחקים הכי טובים ביורוליג העונה, זה אחד ממשחקי הכדורסל הכי טובים שהאוהדים רוצים לראות בין שתי קבוצות טובות מאוד. עבורנו זה הניצחון הכי גדול מהרגע שהגעתי לקבוצה, כי שיחקנו נגד אחת הקבוצות הכי איכותיות בליגה. למרות שהמשחק לא הלך כמו שרצינו הגנתית, היה לנו משחק התקפי נהדר, וקצב, וניצחנו את המשחק בזכות ההתקפה הטובה שלנו.

"בעבודה שלנו יש הרבה משחקים כאלה שמגיעים לזריקה האחרונה, זה מאוד חשוב לדעת איך לנצח את המשחקים האלה. זה ניסיון שאנחנו מקבלים, ה-4-5 דקות האחרונות הראו שרצינו את המשחק יותר, והעבודה שלנו הייתה יותר טובה, גם התקפית וגם הגנתית.

"אני רוצה לשחק הגנה טובה, אבל אני יודע להסתגל. אני לא אוהב קצב איטי, אני רוצה הנעת כדור מהירה, היה לנו משחק נהדר, ג'וני אובריאנט עשה עבודה נהדרת אבל אני לא רוצה להמעיט בחשיבות של השחקנים האחרים. מספרים לא משחקים כדורסל, הם לא אומרים תמיד את האמת.

"אני לא נותן את החופש רק לאובריאנט, אם שחקן פנוי הוא צירך לזרוק את הכדור. כמעט כל הזריקות של ג'וני לא היו מאולצות. אני לא מעודד שחקן אחד לזרוק ואחד לא, אני רוצה שכל הקבוצה תעבוד אחד בשביל השני, ומי שפנוי שיזרוק.

"זה היה חשוב מאוד שברבע האחרון הם קלעו רק 17 נקודות, ההגנה שלנו ברבע האחרון הראתה שרצינו את המשחק הזה יותר".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

1. פארקר, 2. וויצ'יץ', 3. אובריאנט. הצגה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully