וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה: 92:94 את מילאנו אחרי מותחן

ג'וני אובראינט נתן את משחק חייו עם 32 נקודות, קלויארו קלע שלשת קלאץ' והצהובים גירדו ניצחון קשה מול פיאניג'אני ושחקניו. ג'יימס ומיצוב בלטו מנגד עם 16 שלא הספיקו

ג'וני אובריאנט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
משחק חייו. אובריאנט חוגג/דני מרון

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) את מילאנו 92:94 במסגרת המחזור ה-15 ביורוליג והאחרון בסיבוב הראשון. הצהובים, שנראים הרבה יותר טוב תחת המאמן היווני ספרופולוס, נשענו הערב על שחקן שנתן את משחק השיא בקריירה שלו. ג'וני אובריאנט, שקלע 11 נקודות עד המחצית, הוסיף 14 ברבע השני והתפוצץ עם 32 נקודות, שתי נקודות פחות משיא הנקודות העונה ששייך לאלכסיי שבד. אובריאנט תפר 5 שלשות מתוך 7 ניסיונות וממש ברגעי ההכרעה ידע לנצל את השמירה הכפולה עליו עם מסירות חכמות. האיטלקים עוד הובילו 91:92, אבל נתקעו בהתקפה כשטיוס וריי הבטיחו את הניצחון מקו העונשין. ג'ף ברוקס נתן את האות לחגיגות כשהחטיא שלשת ניצחון אפשרית על הבאזר.

חוץ מאובריאנט, גם אלכס טיוס קיבל המון דקות בהיעדרו של טאריק בלאק החולה, והצטיין עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים. סקוטי ווילבקין הוסיף 13. מנגד, נמניה נדוביץ' הוביל עם 17 נקודות, אבל הסתבך בבעיית עבירות והתייבש ברבע הרביעי. מייק ג'יימס הוסיף 16, 8 אסיסטים ו-0 איבודים וגם מיצוב היה מצוין עם 16, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. חלום הפלייאוף עדיין רחוק מהצהובים, אבל עם מאזן של 10:5, התסריט הזה נראה פתאום אפשרי, בעיקר לאור היכולת והאנרגיות שחזרו לפתע להיכל המנומנם.


עוד בנושא:

טאריק בלאק זועם על השיפוט: "שורקים נגדי בקלות"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
התרגל למותחנים בהיכל. ספרופולוס/דני מרון

קלעו למכבי תל אביב: ג'וני אובריאנט 32 נקודות (10 מ-15 מהשדה, 7 מ-8 מהקו), 5 ריבאונדים ו-3 חטיפות, אלכס טיוס 16 ו-7 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 13, דיאנדרה קיין 12, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ג'ייק כהן 7, קנדריק ריי 3, אנג'לו קלויארו 3, מייקל רול 3 ו-5 אסיסטים, ג'ון דיברתולומאו 3, יובל זוסמן 2. נמרוד לוי ודני אבדיה לא שותפו.

קלעו למילאנו: נמניה נדוביץ' 17 נקודות (4 מ-5 לשלוש), ולדימיר מיצוב 16, 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות, מייק ג'יימס 16, 4 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, ג'ף ברוקס 13, ארתוראס גודאיטיס 10, קאלב טארצ'בסקי 10 ו-5 ריבאונדים, מינדאוגאס קוזמינסקאס 7, קרטיס ג'רלס 3. אנדרה צ'ינצ'אריני (06:35 דקות), דאיריס ברטאנס (01:52) שותפו, אך לא קלעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנג'לו קלויארו חוגג עם דיאנדרה קיין מכבי תל אביב. דני מרון
אנג'לו קלויארו חוגג עם דיאנדרה קיין/דני מרון
אלכס טיוס חוגג עם קנדריק ריי. דני מרון
ניצל היטב את החלל שהותיר טאריק בלאק. טיוס חוגג עם קנדריק ריי/דני מרון

רבע 1

דיאנדרה קיין וסקוטי ווילבקין הריצו את מכבי ליתרון מוקדם של 4:10. אולם, האיטלקים הגיבו עם ריצת 0:14 בזכות שלשות של ברוקס ונדוביץ' ועוד סל של מיצ'וב. מה שאילץ את ספרופולוס להזעיק פסק זמן כשנותרו ארבע דקות לסיום הרבע. ג'ייק כהן שבר את הקרח עם שלשה ומיד קלע עוד סל. דיאנדרה קיין סייע לו, האיטלקים התחילו להחטיא ולהפסקת הרבע ירדה מכבי בפיגור קטן של 24:21.

ג'וני אובריאנט שחקן מכבי תל אביב מול נמניה נדוביץ' שחקן מילאנו. דני מרון
המצטיין של מכבי. ג'וני אובראינט בפעולה/דני מרון

רבע 2

פתיחת הרבע השני הייתה שייכת כולה למכבי תל אביב. גאודייטיס עוד קבע 21:26, אבל מכבי התפוצצה עם ריצת 0:10 בזכות שלשות של רול ואובריאנט שקלע עוד סל והלהיב את ההיכל כשקבע 26:31 לצהובים. אבל מילאנו לא התכוונה לשמש תפאורה במשחק הזה והיתה חזק בעניינים. טארצ'בסקי הפולני חגג בצבע, נדוביץ' תפר שלשה שלישית במשחק ולפתע האיטלקים עלו ליתרון 39:42. מנגד, מכבי לא מצאה את הטבעת אבל למזלה היה לה את אלכס טיוס שאגר נקודות עם ריבאונדים בהתקפה וצימק את הפיגור ל-44:42. טארצ'בסקי ומיצוב העניקו לאיטלקים יתרון 43:48, אבל ווילבקין קבע את תוצאת המחצית עם שלשה משוגעת, שלושה מטרים אחרי קו השלוש: 46:48 למילאנו בהפסקה.

ג'ף ברוקס מילאנו אלכס טיוס מכבי תל אביב. דני מרון
ג'ף ברוקס במאבק עם טיוס/דני מרון

רבע 3

הרבע השלישי המשיך להיות צמוד, אבל מכבי הצליחה להחזיר לעצמה יתרון קטן בעיקר בזכות ג'וני אובריאנט. הפורוורד הרב גוני סחט עבירות בקליעה, תפר שתי שלשות רצופות והעניק לצהובים יתרון שיא של 63:68 כשנותרו שלוש דקות לסיום הרבע. נדוביץ', שהיה מצוין עם 17 נקודות, עשה עבירה רביעית וירד לנוח. מכבי ניצלה את זה עם עוד נקודות מהעונשין של אובריאנט כשקנדריק ריי הוסיף סל קשה בחדירה וקבע 65:71 למכבי תל אביב. ג'רלס המחליף של נדוביץ' תפר שלשה קשה וצימק את הפיגור לשלוש, אבל אובראינט חדר שוב והעלה את מכבי ליתרון 70:74 ואת מאזנו ל-25 נקודות. מיצוב קלע פעמיים מהקו, מכבי איבדה כדור בהוצאת חוץ ומייק ג'יימס תפר שלשה על הבאזר כדי לקבוע: שוויון 75 בסיום הרבע השלישי.

יובל זוסמן מכבי תל אביב. דני מרון
יובל זוסמן מקדים את מיצוב/דני מרון

רבע 4

האיטלקים היו יותר נחושים בפתיחת הרבע הרביעי וקלעו 4 נקודות מהירות, אבל טיוס וקיין החזירו את מכבי לפיגור נקודה. גאודייטיס וג'יימס שוב קבעו 78:83 לאיטלקים, אבל הם רק נתנו את צלצול ההשכמה לג'וני אובראינט שקלע סל קשה על קוזמינסקאס ותפר שלשה גדולה כדי לקבוע שוויון 83 כשנותרו קצת יותר מחמש דקות לסיום המותחן. ג'ף ברוקס החזיר את היתרון לאיטלקים, אבל אובריאנט מצא את קיין לשלשה ועוד שלשה של קלויארו דקה וחצי לסיום קבעה 89:91 לצהובים. איזה מותחן. מילאנו יצאה להתקפת נגד והלכה על מיצוב שחדר על טיוס, קלע סל וסחט גם עבירה והחזיר את היתרון לאיטלקים עם מהלך של שלוש נקודות. אובריאנט מצא את טיוס שסחט עבירה והחזיר את מכבי ליתרון עם שתי קליעות עונשין. מילאנו יצאה להתקפה כשנותרו 40 שניות לסיום ומייק ג'יימס החטיא. האיטלקים הלכו על מייק ג'יימס שהחטיא ונאלצו לעשות עבירה על קנדריק ריי. הגארד שהחליף את ווילבקין לא עמד בלחץ, קלע רק אחת מהקו וקבע 92:94 למכבי. פיאניג'אני לקח פסק זמן כשנותרו 19 שניות לסיום המותחן. האם אנחנו בדרך להארכה? מכבי הוציאה את הכדור מהידיים של ג'יימס וג'ף ברוקס החטיא שלשה על הבאזר. מכבי תל אביב מנצחת 92:94.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully