וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פיאניג'אני מפרגן, טאריק בלאק במסר לשופטים

27.12.2018 / 7:45

מכבי תל אביב תנעל את הסיבוב הראשון ביורוליג במשחק ביתי נגד מילאנו (21:05, ספורט 5) והסנטר מתוסכל: "אם שורקים נגדי עבירות מפוקפקות, מה אני יכול לעשות?". אקס ירושלים חוזר לישראל: "המאזן של מכבי תל אביב מטעה"

אתר רשמי

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי) למחזור הנועל את הסיבוב הראשון ביורוליג כשתארח את ארמאני אולימפיה מילאנו (21:05, שידור ישיר בספורט 5). הצהובים מגיעים למשחק שישה ימים אחרי הפסד החוץ המאכזב לז'לגיריס קובנה, ובתקווה לסיים את הסיבוב בצורה טובה ולהשאיר לעצמם סיכוי קטן להפוך את העונה בסיבוב השני.

אחד משחקני המפתח העונה של מכבי הוא טאריק בלאק. הסנטר, שסובל במשחקים האחרונים מבעיית עבירות, לא עומד בציפיות מפתיחת העונה עם 8.7 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בממוצע למשחק, "אני מסכים שיש לי בעיית עבירות במשחקים האחרונים, אבל הרבה מהעבירות היו מפקופקות. אני עובד קשה אבל אני עדיין צריך לעשות את הדברים שמצפים ממני, להיות פיזי וחזק בהגנה. אם שורקים נגדי עבירות מפוקפקות, מה אני יכול לעשות נגד זה? אני מקווה שישנו את הגישה כלפיי", אמר בלאק ביחס לשריקות אליו והתייחס לשבוע האחרון, "השבועיים האחרונים היו קשים, עם כל המשחקים והנסיעות. זה מרגיש טוב לחזור הביתה לשחק מול האוהדים שלנו, היה לנו הזדמנות להתאמן ולהיות ביחד כקבוצה, זה מרגיש טוב".

טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"השבועיים האחרונים היו קשים". טאריק בלאק/דני מרון

הערב יפגוש בלאק את ארטוראס גודייטיס, אחד משחקני הפנים הטובים ביבשת, שרושם את עונת השיא שלו מבחינת מספרים ומצדיק את ההשקעה הגדולה של האיטלקים בו: "אין ספק שלגודייטיס יש עונה טובה מאוד עד עכשיו, יש למילאנו באופן כללי שחקני פנים טובים מאוד", אמר בלאק ביחס ליריבו, "אני אשחק את המשחק שלי, והדבר שהכי מעניין אותי זה להשיג ניצחון בשביל הקבוצה, בשביל מכבי תל אביב. זה מה שיעזור לנו להתקדם כקבוצה, אני אעשה את החלק שלי כדי שנוכל להגיע לשם".

מילאנו נחתה אתמול בערב בישראל והיא תערוך את אימון הקליעות היום בבוקר ביד אליהו. הקבוצה האיטלקית מגיעה אחרי שבוע עמוס שכלל משחקי ליגה בימים ראשון ושלישי, כשהמאמן סימונה פיאניג'ני חילק את דקות המשחק בין השחקנים השונים וקיבל מנוחה כפויה מצד גודייטיס שהושעה משני משחקי ליגה. במילאנו, שמחזיקה במאזן של שבעה ניצחונות מול שבעה הפסדים, רואים את המשחק כהזדמנות לעשות קפיצת מדרגה לקראת הסיבוב השני.

"זה משחק חוץ קשה, לא רק בגלל שלנצח בתל אביב באופן היסטורי זה קשה, אלא בגלל שהם משחקים כעת ברמה גבוהה מאוד", אמר פיאניג'ני לקראת המשחק, "המאזן של מכבי מטעה, הם ניצחו שלושה מתוך חמשת המשחקים האחרונים, והשתנו לחלוטין. יש להם גודל משמעותי כעת מהרגע שהעבירו את קלויארו לעמדה מספר 3, וקיין לעמדה מספר 2, ויודעים איך להשתמש בזה הגנתית ולשלוט בריבאונד. אנחנו נצטרך להיות חזקים מנטאלית, להיות טובים בשני צידי המגרש, להניע את הכדור, למעט באיבודים ולהשאר בשליטה, ולהיות בזרימה התקפית טובה. אמטרה שלנו זה להתחרות בקבוצה שמשחקת טוב מאוד כרגע ולהמשיך להשתפר, כי רק ככה נוכל לשמור על המקום שהשגנו".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully