וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה חזר לחייך ביונייטד, סולשיאר: "זה פול השמח שאני מכיר מפעם"

הצרפתי כבש צמד ונראה מאושר מאז פיטוריו של מוריניו. סולשיאר: "הכדורגלנים במנצ'סטר יונייטד צריכים להיות שמחים"

רויטרס

"זה פול שאני מכיר מהימים שהוא עוד שיחק בנוער ובמילואים. הוא אוהב כדורגל ויש לו חיוך גדול. הוא תמיד היה ילד שמח שמחייך כל הזמן וכשאתה כובש צמד, אתה שמח". את הדברים הללו אמר על פוגבה מאמנו החדש, אולה גונאר סולשיאר, אחרי הניצחון של מנצ'סטר יונייטד 1:3 על האדרספילד אמש (רביעי) באולד טראפורד.

פוגבה עמד במשך שבועות ארוכים במרכז הסכסוך בין ז'וזה מוריניו לשחקני מנצ'סטר יונייטד וכשהפורטוגלי פוטר, הוא לא התבייש לשמוח לאידו ברשתות החברתיות (מהלך עליו הוא ספג ביקורת חריפה). אתמול הצרפתי כבש צמד כשסולשיאר על הקווים, כל זאת אחרי שני בישולים ב-1:5 על קרדיף בסוף השבוע.

סולשיאר המשיך: "כשאתה משחק במנצ'סטר יונייטד אתה צריך להיות שמח. כמובן שמדובר באחריות גדולה, אבל זה גם כבוד וזכות. פול אוהב לשחק בשביל המועדון הזה, הוא היה פה כילד והוא יודע מה המשמעות של לשחק בשביל מנצ'סטר יונייטד".

סולשיאר שיחק במנצ'סטר יונייטד 11 שנים והוא מכיר כל פינה באולד טראפורד. אתמול הוא הגיע לשם בפעם הראשונה כמאמן ואחרי המשחק אמר: "אני מקווה להתרגל לזה שאני מאמן כאן. הייתי קפטן בכמה משחקים, אבל זה מאוד שונה. האוהדים כאן הם הטובים בעולם והיו לי יחסים נפלאים איתם. היה מאוד מיוחד לשמוע אותם קוראים בשמי, זה מילא אותי בגאווה - בטח כשהמשפחה שלי יושב ביציע. זה יום שלא אשכח לעולם".

עוד בנושא:

ליברפול הביסה את ניוקאסל ופתחה פער של 6 נקודות בפסגה
גווארדיולה אחרי עוד הפסד: "חייבים לצאת מהמצב הזה"
רונאלדו נכנס כמחליף והציל את יובנטוס מהפסד ראשון העונה

פול פוגבה, אולה גונאר סולשיאר, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יחסים טובים. פוגבה וסולשיאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully