וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב אוחיון הורחק משני משחקים: "ירקתי לכיוון אוהדי בית"ר, לא עליהם"

26.12.2018 / 17:35

שוער המשנה של מכבי תל אביב נענש בעקבות היריקה לעבר האוהדים בשבת. ההסבר שלו והבקשה של יואב זיו להסתפק בעונש על תנאי לא הועילו

חביב אוחיון, שוער המשנה של מכבי תל אביב, הורחק הערב (רביעי) משני משחקים בפועל על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. לכך נוסף עונש על תנאי לשנה של שני משחקים נוספים בחוץ, בכל הרשעה דומה בעבירה על התנהגות בלתי הולמת. אוחיון לא ישב על הספסל אמש בניצחון 0:3 על הפועל באר שבע וריצה משחק אחד, כך שנותר לו עוד אחד בשבת מול הפועל רעננה.

עוד בנושא:
ויש עוד לאן להתקדם: כמה דומיננטית מכבי תל אביב ביחס לליגות באירופה?
האליפויות זה שולי: אלונה ברקת מסמנת את השינוי האמיתי בהפועל באר שבע
שבירת הנגב: הפועל באר שבע לא הפסידה רק את האליפות, אלא גם את הכבוד

אוראל גרינפלד מרחיק את חביב אוחיון מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
רגע ההרחקה של חביב אוחיון בטדי/יוסי ציפקיס

כזכור, השוער הצעיר הורחק במשחק הגביע מול בית"ר ירושלים במוצאי שבת, כאשר ישב על הספסל והגיב ביריקה לעבר אוהדי בית"ר ירושלים. אוחיון אמר בדיון: "ירקתי לכיוונם, אבל לא עליהם. אני מבקש להתנצל על המעשה, מעדתי בסיטואציה מבישה. כ-20 אוהדי בית"ר ירקו עליי וניגבתי את הפנים וירקתי לכיוון הספסל. לא עליהם. אני משחק כדורגל מגיל 7, ברור כי מדובר במעידה חד פעמית ולא אחזור הנה יותר".

המנהל יואב זיו, שביקש להסתפק בעונש הרחקה על תנאי, הסביר: "הסיטואציה הייתה קשה, ביקשנו מהסדרנים להרחיק את האוהדים קצת וזה בוצע אחרי המקרה. חביב הוא שחקן הנבחרת האולימפית והמועדון העמיד אותו לדין פנימי, כשבוועדה ישבו המנכ"ל והיועץ המשפטי של המועדון, במטרה שמקרים כאלה לא יחזרו".

* מכבי חיפה נקנסה בסך 3,000 שקלים בעקבות האבוקות שהודלקו במשחק הגביע מול הפועל מרמורק, לאחר שהבהירה לבית הדין כי שלושת המדלקים אותרו, הוגשה נגדם תלונה במשטרה והמנוי שלהם בוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully