וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טאריק בלאק צפוי להיעדר מול מילאנו

27.12.2018 / 19:15

הצהובים הודיעו כי הסנטר האמריקאי היה חולה בבוקר ולא התאמן עם הקבוצה בבוקר ולא החלים עד שעות הערב ולכן לא צפוי לקחת חלק במשחק

one

טאריק בלאק צפוי להחמיץ את המשחק של מכבי תל אביב מול מילאנו במסגרת המחזור ה-15 ביורוליג והאחרון של הסיבוב הראשון. הסנטר האמריקאי היה חולה בבוקר ולא התאמן עם הקבוצה ולפנות ערב עדיין חש לא בטוב ולכן לא צפוי ליטול חלק במשחק.

מכבי תל אביב ערכה אתמול (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של ארבעה ניצחונות ועשרה הפסדים, כשהם מדורגים במקום ה-14 מתוך 16 במפעל, ואילו האיטלקים ניצחו שבעה משחקים והפסידו שבעה משחקים ונמצאים כעת במקום שמוביל בסוף העונה לפלייאוף.

אחרי כמה שבועות עמוסים במיוחד, הקבוצה של יאניס ספרופולוס זכתה השבוע למנוחה גדולה, כשמאז ההפסד לז'לגיריס קובנה בחוץ ביום שישי האחרון לא שיחקו משחק רשמי. אחת הבשורות של השבוע הגיעה מכיוונו של קנדריק ריי, שנפצע במשחק בקובנה בקרסולו, ולאחר שנבדק קיבל אישור אתמול לחזור לאימונים מלאים והוא יעמוד לרשותו של המאמן היווני במשחק.

מילאנו מגיעה לתל אביב אחרי שבוע די עמוס בו שיחקה שני משחקי ליגה, האחרון שבהם אתמול נגד ברשיה, והמאמן סימונה פיאניג'ני, שכזכור זכה באליפות ישראל בעונת 2016/17 כמאמנה של הפועל ירושלים, חילק את דקות המשחק במהלך השבוע. ארטוראס גודייטיס, הסנטר הליטאי הנפלא, היה מורחק משני משחקי הליגה וקיבל מנוחה, ואילו נמנייה נדוביץ', הגארד הסרבי, ששב לפני זמן לא רב מפציעה, לא שיחק אתמול. במילאנו יודעים שהמשחק מחר הוא הזדמנות גדולה עבורם לעשות צעד קדימה במאבקי הפלייאוף.

עוד בנושא:

נמרוד לוי צפוי לעזוב בקרוב את מכבי תל אביב
חמישי ביורוליג: דיוויד בלאט חוזר למפגש ראשון עם דרושאפקה

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא הבינו אותו? יאניס ספרופולוס/קובי אליהו

המאמן יאניס ספרופולוס אמר במסיבת העיתונאים: "יש לנו משחק חשוב מאוד שהוא האחרון של הסיבוב הראשון. אני חושב שהשחקנים שלי יודעים מה צריך לעשות על הפרקט וזה חשוב עבורנו להגיע עם אנרגיות מצד אחד ומצד שני לשחק בצורה חכמה. אני מצפה שהאוהדים יתמכו בנו כרגיל כי הכוח שלנו והנשק העיקרי שלנו הוא הדחיפה מהקהל בהיכל. זה יהיה משחק שחייבים להיות מפוקסים בו כי זו קבוצה מוכשרת. אנחנו מכבדים אותם, אבל רוצים להראות גם את האיכויות שלנו. כשהיינו בצד השני של העייפות, כמו מילאנו היום אמרתי ששחקנים רוצים לשחק יותר מאשר אימונים, ועשינו משחק נהדר. היו לנו 3-4 ימים לתקן כמה דברים בהתקפה ובהגנה, ניסינו להשתפר דרך האימונים, טקטית ניראה טוב יותר מהמשחקים הקודמים".

על היריבה אמר: "מייק ג'יימס הוא המנהיג של הקבוצה הזאת, והוא מוציא לפועל נהדר, הוא יודע לקלוע ולמסור. צריכים להתמקד בו, אבל זה לא רק הוא. אנחנו צריכים להיות מאוד בפוקוס על הקלעים שלהם, זה דבר חשוב מאוד. נצטרך לעצור שחקנים בכל עמדה, אנחנו צריכים לעמוד בסטנדרטים ההגנתיים שלנו, להביא את המשחק בצורה שאנחנו רוצים לשחק בה, וזה ייצור שטף התקפי טוב יותר.

על נמרוד לוי שצפוי לעזוב בקרוב: "נמרוד הוא שחקן טוב מאוד של המועדון, ככה אני מחשיב אותו, אני לא מכיר אופציות כאלה. יש לו אימון עוד 20 דקות, ואני מחשיב אותו לשחקן של מכבי.

על ההתבטאות לאחר ההפסד לז'לגיריס, כשטען כי "זה לא היה משחק ש'חייבים לנצח', יהיו לנו עוד הרבה הזדמנויות", אמר המאמן: "לא הבינו אותי כמו שצריך אחרי המשחק הקודם, במכבי אתה רוצה לנצח כל משחק, וזו גם המנטאליות שלי. הכוונה שלי שזה לא היה משחק גמר שאחריו אין כלום. דבר אחד שאנחנו צריכים להשתפר, זה לשמור על האולם הביתי שלנו ולנצח משחקים כאן. צריך להפוך את האולם הזה למבצר, ולהתקדם ממשחק למשחק, שיהיה קשה לנצח כאן משחקים. ככה אנחנו צריכים להתנהג בסיבוב השני".

עוד באותו נושא

נמרוד לוי צפוי לעזוב בקרוב את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
מייקל רול שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"רוצים לסיים סיבוב בטעם טוב". מייקל רול/דני מרון

מייקל רול התייחס לאפשרות של סיום הסיבוב הראשון בטעם טוב בתקווה להתחלת רצף ניצחונות ביורוליג: "אנחנו לוקחים את המשחק הזה כאחד שצריכים לנצח פה במגרשינו הביתי, רוצים לסיים את הסיבוב הראשון בטעם טוב ולהוסיף ניצחון למדד הניצחונות שלנו, נעשה הכל בשביל זה". בנוגע למייק ג'יימס ו-ולדימיר מיצ'וב, השחקנים המשמעותיים של מילאנו, אמר: "הם ללא ספק שחקני מפתח בקבוצתם במיוחד ג'יימס שהוא המנוע שלהם, מכתיב את הקצב עבורם והוא זורק וקולע הרבה. ננסה לעצור אותו בתקווה שנצליח לקחת כמה מהדברים האלה ממנו". על העומס של מילאנו, ששיחקו שלושה משחקים בחמישה ימים, הוסיף: "לא ידעתי שהם מגיעים בתקופה כזאת, אז זה טוב לנו במיוחד בתקופה הזאת של השנה שלוח הזמנים מטורף. זה היה טוב עבורנו לחזור הביתה ולהתאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully