וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד לוי צפוי לעזוב בקרוב את מכבי תל אביב

26.12.2018 / 9:35

הפורוורד (23, 2.08) ינצל סעיף בחוזהו וישתחרר משורות הצהובים לאור מיעוט דקות המשחק. מכבי אשדוד ועירוני נהריה מעוניינת לקלוט אותו. לוי מנגד מעוניין למצות את האופציה האירופית, אך לא פוסל הישארות בישראל אם לא ימצא קבוצה

one

נמרוד לוי צפוי לעזוב את מכבי תל אביב בשבועות הקרובים. הפורוורד שחזר למועדון אחרי עונה מוצלחת מאוד במכבי אשדוד, מנהל בימים האחרונים מגעים על תנאי עזיבתו, לאחר שבחוזהו המקורי קיים סעיף שמאפשר לו לצאת מהקבוצה, אם לא יקבל דקות משחק מספיקות. לוי העביר מסר בנושא כבר לפני מספר שבועות, ובימים האחרונים המגעים נכנסו להילוך גבוה, כשהוא צפוי להשתחרר בקרוב מאוד.

נמרוד לוי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור לאשדוד? נמרוד לוי/ברני ארדוב

מי שרוצות לקלוט את לוי הן מכבי אשדוד ועירוני נהריה, שנועלות את הטבלה בליגת העל. בקבוצות שומרים על קשר עם השחקן ונציגיו, ומקווים כי יוכלו לצרף אותו. לוי מחזיק בדרכון שבדי ורוצה לנסות את מזלו באירופה, אך אם הדבר לא יסתייע בתקופה הקרובה, ייתכן מאוד שיבחר לסיים את העונה באשדוד או נהריה.

לוי (23, 2.08) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ואחרי מספר שנים טובות בליגה הלאומית הגיע למכבי ראשון לציון בתחילת עונת 2016/17, אך אחרי חצי עונה בחר לעזוב למכבי תל אביב. בעונה שעברה הצטיין במכבי אשדוד ורשם 10.5 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשהוא זוכה בעקבות ההתקדמות גם למקום בנבחרת ישראל. הקיץ שב למכבי תל אביב ושיחק עד כה בשישה משחקי ליגה, בהם קיבל 7.3 דקות בממוצע והחזיר עם 3.2 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully